Дървен материал от www.emsien3.com

The best bookmaker bet365

The best bookmaker bet365

Menu

Πρόληψη ρήξης μηνίσκου με τη διατροφή

Πρόληψη ρήξης μηνίσκου με τη διατροφή

Η διατροφή για την πρόληψη ρήξης μηνίσκου

Το δάκρυ του μηνίσκου στο γόνατο μπορεί να θεραπευθεί χωρίς χειρουργείο, ανάλογα με την δραστηριότητα, την ηλικία, το χρονικό διάστημα της ρήξης κ.ά. 

Ενώ οι περισσότεροι άνθρωποι πιστεύουν ότι η θεραπεία ρήξης μηνίσκου είναι η χειρουργική επέμβαση, πολλές φορές η αρθροσκοπική χειρουργική επέμβαση δεν είναι απαραίτητη και μάλιστα μπορεί να σας ταλαιπωρήσει.

Με εκπληκτικό τρόπο, το σώμα μας έχει την ικανότητα να επισκευάζει τον σκισμένο χόνδρο όταν συμβεί τραυματισμός στο γόνατο.

Το πρώτο βήμα στην προσπάθεια να επιδιορθώσετε ένα δάκρυ μηνίσκου είναι να παρέχετε στο σώμα σας τα κατάλληλα θρεπτικά συστατικά που χρειάζονται για να μειωθεί η φλεγμονή και να επουλωθεί ο σκισμένος χόνδρος.

Ορισμένα τρόφιμα, ωστόσο, καθιστούν τη διαδικασία επούλωσης πολύ πιο δύσκολη. Όταν τρώτε τρόφιμα που είναι δύσκολο να χωνευθούν, προκαλούν αλλεργική αντίδραση και φλεγμονή στο έντερο. Για παράδειγμα, τα τρόφιμα που περιέχουν υψηλά ποσοστά ωμέγα 6 λιπαρών οξέων, όπως το ηλιέλαιο, τα φιστίκια και το έλαιο σόγιας, πρέπει να αποφεύγονται. Τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε trans λίπη, επεξεργασμένους υδατάνθρακες και ωμέγα-6 λιπαρά οξέα είναι δύσκολο να χωνευτούν και μπορεί να προκαλέσουν φλεγμονή του εντέρου που επιβραδύνει τη διαδικασία επούλωσης στο γόνατο.

Όταν το σώμα έχει φλεγμονή, χρησιμοποιεί τα φυσικά παραγόμενα βλαστοκύτταρα για να μειώσει τη φλεγμονή και να θεραπευθεί. Εάν τρώτε τρόφιμα ευκολοχώνευτα, αυτά τα βλαστοκύτταρα μπορούν να λειτουργήσουν για να επουλώσουν τον φλεγμονώδη και σκισμένο χόνδρο στο γόνατό σας.

Υπάρχουν, επίσης, ορισμένα τρόφιμα που βοηθούν το σώμα σας να μειώσει τη φλεγμονή. Τα φρούτα και τα λαχανικά, ειδικά εκείνα με υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά και καλά ωμέγα-3 λιπαρά οξέα όπως το αβοκάντο, δρουν για να μειώσουν τη φλεγμονή στο σώμα.

Εάν τροφοδοτείτε το σώμα σας με το σωστό καύσιμο που χρειάζεται, μπορεί να αρχίσει να θεραπεύει τις πληγές του.


Συνταγή για την αποκατάσταση των αρθρώσεων

Η τέλεια συνταγή για την ανοικοδόμηση αρθρώσεων του γόνατος

Συστατικά:

Ζωμό από κόκκαλα κοτόπουλου και μοσχαριού (όσα χωράει μια μεγάλη κατσαρόλα)

10 κελύφη αυγών

4 κρεμμύδια, 1 μπρόκολο, 3 πατάτες και μια χούφτα φύκια θάλασσας

1 κουταλιά της σούπας μαύρο πιπέρι φρεσκοτριμμένο

2 φύλλα δάφνης

Ανεπεξέργαστο θαλασσινό αλάτι

Νερό πηγής, όσο χωράει η κατσαρόλα

Εκτέλεση

Σε μια κατσαρόλα  με νερό βράζετε όλα τα υλικά και καθημερινά στραγγίζετε το νερό από την κατσαρόλα και το φυλάτε σε γυάλινο δοχείο, για 5 ημέρες.

Κάθε 24 ώρες αποστραγγίζετε όλο το ζωμό και ξαναγεμίζετε το δοχείο με νερό πηγής και μαγειρεύετε το περιεχόμενο της κατσαρόλας για άλλες 24 ώρες.

Να βάζετε το ζωμό σε γυάλινα δοχεία και να χρησιμοποιείτε νερό πηγής.

Τα οστά και τα κελύφη των αυγών θρυμματίζονται αρκετά εύκολα. Τα οστά αποτελούνται από ασβέστιο και κολλαγόνο. Το ασβέστιο δίνει αντοχή στα οστά, ενώ το κολλαγόνο δίνει ευελιξία. Η διαδικασία παρασκευής του ζωμού αντλεί το κολλαγόνο από τα οστά και τα κελύφη των αυγών και το καθιστούν διαθέσιμο για να μπορέσει το σώμα σας να το χρησιμοποιήσει για την ανοικοδόμηση των αρθρώσεων σας.

Την 5η ημέρα ανακατεύετε το ζωμό από όλα τα γυάλινα δοχεία, το βάζετε στο ψυγείο και πίνετε 3 πιάτα ζωμό την ημέρα (250 ml την φορά).

Να πίνετε το ζωμό όταν έχετε αρθρίτιδα, σχισμένο χόνδρο και μηνίσκο, εκφυλισμό αρθρώσεων και οστών. 

Σημαντικό, επίσης, είναι να χάσετε βάρος αν είστε υπέρβαροι.


Τρόφιμα για την ταχύτερη επούλωση του μηνίσκου

-Τρόφιμα πλούσια σε βιταμίνη C: εσπεριδοειδή, ακτινίδια, πιπεριές και μπρόκολο. Η βιταμίνη C είναι μια υδατοδιαλυτή βιταμίνη που το σώμα σας δεν έχει τη δυνατότητα να την παράγει μόνο του, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να την καταναλώνετε σε καθημερινή βάση. Η βιταμίνη C διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη διαδικασία επούλωσης με την κατασκευή νέας πρωτεΐνης για το δέρμα, τους ιστούς, τους τένοντες, τους συνδέσμους και τα αιμοφόρα αγγεία. Η βιταμίνη C βοηθά, επίσης, το σώμα μας να διατηρεί τους χόνδρους και τα οστά υγιή. Εκτός από τις θεραπευτικές ιδιότητες, η βιταμίνη C παρέχει εσωτερική προστασία από τις ελεύθερες ρίζες. Οι ελεύθερες ρίζες είναι μόρια στο σώμα μας που μπορούν να προκαλέσουν σοβαρές βλάβες και προέρχονται από το εξωτερικό μας περιβάλλον, όπως τα τρόφιμα που τρώμε, η άσκηση υψηλής έντασης (όπως το τρέξιμο) και οι χημικές ουσίες από τα προϊόντα που χρησιμοποιούμε.

-Τρόφιμα πλούσια σε βιταμίνη Α: ηλιόσποροι, καρότα, γλυκοπατάτες, κολοκυθάκια και σπανάκι. Η βιταμίνη Α προάγει την παραγωγή λευκών αιμοσφαιρίων στο σώμα σας. Τα λευκά αιμοσφαίρια βοηθούν στην καταπολέμηση των λοιμώξεων και των ιών και αυξάνουν τον ρυθμό επούλωσης.

-Τρόφιμα πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα: σαρδέλες, λιναρόσποροι και καρύδια. Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα έχουν τη δυνατότητα να μειώνουν τη φλεγμονή, τον πόνο και να επιταχύνουν την θεραπεία.

-Τρόφιμα πλούσια σε ψευδάργυρο: στρείδια, καρύδια, σπόροι και κοτόπουλο. Κάθε ιστός στο σώμα σας περιέχει ψευδάργυρο που είναι πολύ σημαντικός στη διαδικασία επούλωσης οποιουδήποτε τραυματισμού. Ο ψευδάργυρος θα βοηθήσει το σώμα σας να χρησιμοποιήσει τα λίπη και τις πρωτεΐνες που καταναλώνετε για να προωθήσετε την ανάπτυξη και την επούλωση του τραυματισμένου ιστού. Ο ψευδάργυρος θα βοηθήσει, επίσης, το ανοσοποιητικό σας σύστημα να παραμένει ισχυρό, όπως η βιταμίνη Α και θα σας προστατεύσει από άλλες λοιμώξεις ή ιούς.

-Τρόφιμα πλούσια σε αντιοξειδωτικά: βατόμουρα, κεράσια, δαμάσκηνα, κουρκούμη, τζίντζερ και καφέ. Οι ελεύθερες ρίζες είναι οι τοξίνες που είναι επικίνδυνες σε έναν τραυματισμό. Τρόφιμα, όπως τα βατόμουρα, οι φράουλες και τα κεράσια βοηθούν στον έλεγχο αυτών των ελεύθερων ριζών, ώστε το σώμα μας να μπορεί να επικεντρωθεί στην επισκευή της ρήξης του μηνίσκου. Τα τζίντζερ και ο κουρκουμάς είναι αντιφλεγμονώδη και ο καφές μειώνει το χρόνο αποκατάστασης, αλλά αποκαθιστά και την εύρυθμη λειτουργία του Κεντρικού Νευρικού Συστήματος, που είναι απαραίτητη για την επούλωση των τραυμάτων.

-Τρόφιμα πλούσια σε πρωτεΐνες: κρέας, κοτόπουλο, γαλοπούλα, αυγά και ελληνικό γιαούρτι. Ο τραυματισμός του σώματος αυξάνει αυτόματα τη ζήτηση του σώματος για πρωτεΐνες. Απαιτείται πρωτεΐνη σε πολλαπλές διεργασίες που συμβαίνουν αμέσως μόλις συμβαίνει ο τραυματισμός και κατά την αποκατάσταση. Πόσο γρήγορα και πόσο καλά θα θεραπευθεί ο τραυματισμός εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την κατανάλωση επαρκών ποσοτήτων πρωτεΐνης υψηλής ποιότητας. 

Τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για τις αρθρώσεις.

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για την υγεία των αρθρώσεων.

Διαβάστε, επίσης,

Να αποφεύγετε τις χειρουργικές επεμβάσεις στο γόνατο σε ρήξη μηνίσκου

Αρθροπλαστική Γόνατος Ελάχιστης Επεμβατικότητας

Ολική αρθροπλαστική γόνατος με τη βοήθεια υπολογιστή

Οι αυτόλογοι αυξητικοί παράγοντες στην αποκατάσταση των αθλητικών κακώσεων

Τραυματισμός κατά την άσκηση

Βότανα για την αρθρίτιδα και τον πόνο των αρθρώσεων

Τα καλύτερα βότανα για τους πόνους της φλεγμονής

Πώς θα αναγεννηθεί ο χόνδρος στο γόνατό σας

Αντιμετώπιση του πόνου με φυτικά αντιφλεγμονώδη

Μήπως τρίζουν οι αρθρώσεις σας;

Κοραλλένιο εμφύτευμα διορθώνει προβλήματα των γονάτων

Αρθροπλαστική γόνατος

Θεραπεία μηνίσκου χωρίς χειρουργείο

Κολλαγόνο

Χονδροπάθεια της επιγονατίδας

Aρθροσκόπηση του γόνατος

Πόσιμο κολλαγόνο που θα φτιάξετε μόνοι σας

Συμπληρώματα διατροφής για τις παθήσεις των αρθρώσεων

Ο χόνδρος καρχαρία

Τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για τις αρθρώσεις και τους μυς

Αποκτήστε ευλυγισία στις αρθρώσεις

Oστεοαρθρίτιδα

Σύγχρονη θεραπεία των παθήσεων του ποδιού

Βιοανάδραση

Νόσοι του συνδετικού ιστού

Η καλύτερη θεραπεία για την οστεοαρθρίτιδα

Βλαστοκύτταρα ενηλίκων για μυοσκελετικές παθήσεις

Θεραπεία με πλάσμα και αιμοπετάλια για τους μυοσκελετικούς πόνους

Σημεία βλάβης μηνίσκου

Ρήξη χιαστών

Μήπως τρίζουν οι αρθρώσεις σας;

Αποκαταστάσεις αθλητικών κακώσεων

www.emedi.gr

Τελευταία τροποποίηση στιςΠαρασκευή, 08 Σεπτεμβρίου 2017 01:50
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
επιστροφή στην κορυφή


Σχετικά με το EMEDI

Εφημερεύοντα Φαρμακεία