Παρασκευή, 21 Νοεμβρίου 2014 16:37

Ασκήσεις για καλύτερο σεξ

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Οι καλύτερες ασκήσεις για να βελτιώσετε την σεξουαλική σας υγεία

Οι καλύτερες ασκήσεις για να κάνετε το καλύτερο σεξ

  • Αερόβια άσκηση-Cardio

Κάθε δραστηριότητα που κάνει την καρδιά σας χτυπά πιο γρήγορα και την αναπνοή σας δυσκολότερη, από το ζωηρό περπάτημα μέχρι την ποδηλασία, μπορεί να αυξήσει τη ροή του αίματος στην περιοχή του κάτω μέρους του σώματός σας. Η αερόβια άσκηση ωφελεί και τα δύο φύλα: ισχυρότερη στύση για τους άνδρες, και μεγαλύτερη εγρήγορση για τις γυναίκες.

  • Κολύμπι

Ερευνητές του Χάρβαρντ διαπίστωσαν ότι άνδρες και γυναίκες που κολυμπούν στα 60 τους έχουν σεξουαλική ζωή παρόμοια με τους ανθρώπους που είναι 20 χρόνια νεότεροι. Η κολύμβηση χαρίζει αντοχή, αυξάνει τη ροή του αίματος, βελτιώνει την ευελιξία και τη δύναμη, και διώχνει το στρες. Βοηθάει, επίσης, στην καύση θερμίδων και αυτό είναι ένα πλεονέκτημα για όσους είναι υπέρβαροι (τα επιπλέον κιλά σημαίνουν χαμηλότερη λίμπιντο), ειδικά για τους παχύσαρκους άνδρες με στυτική δυσλειτουργία.

Ασκήσεις για κοιλιακούς και γενικά ασκήσεις κορμού

  • Ασκήσεις για κοιλιακούς και γενικά ασκήσεις κορμού

Ένας ισχυρός, ευέλικτος κορμός τονώνει την σεξουαλική υγεία. Άλλωστε, μπορεί να είστε ένας από τους τυχερούς ανθρώπους που μπορεί να έχουν οργασμό κατά την άσκηση, όπως κατά τη διάρκεια έντονων προπονήσεων των μυών του κορμού.

 Η άσκηση του βατράχου

  • Η άσκηση του βατράχου

Αυτή η κίνηση θα σας κάνει πιο ευέλικτους κατά την ερωτική επαφή. Το άνοιγμα των ισχίων γυμνάζει το εσωτερικό των μηρών, τη βουβωνική χώρα σας, και τα ισχία. Απελευθερώνεται, επίσης το στρες, το οποίο μπορεί η αιτία της κακής σεξουαλικής σας υγείας.

Ιδανική άσκηση για σεξουαλική ευλυγισία

  • Ιδανική άσκηση για σεξουαλική ευλυγισία

Αυτή η άσκηση βοηθάει σε όλες τις στάσεις του σεξ. Ενώ είστε στο πάτωμα με τα γόνατα και τον κορμό σε όρθια θέση γείρετε πίσω με την πλάτη  σε μια γωνία 45 μοιρών με το ένα χέρι να στηρίζεται στο πάτωμα και το άλλο να είναι σε έκταση και προς τα πίσω και παραμείνετε εκεί για λίγα δευτερόλεπτα προτού επιστρέψετε σε όρθια θέση και επαναλάβετε. Η κίνηση αυτή είναι λεπτή, αλλά δημιουργεί πολύ αντοχή για πολύ και καλό σεξ.

  • Κάντε ασκήσεις Kegels

Οι ασκήσεις Kegel αναπτύχθηκαν για τη θεραπεία της ακράτειας ούρων, και για την ενίσχυση των μυών του πυελικού εδάφους σας, και αυτό σημαίνει εκρηκτικούς οργασμούς. Οι γυναίκες μπορεί να είναι πιο εξοικειωμένες με τις ασκήσεις Kegel, αλλά, επίσης, αυτές μπορεί να βοηθήσουν τους άνδρες αν έχουν πρόβλημα με πρόωρη εκσπερμάτωση. Αλλά οι μελέτες δείχνουν ότι το ήμισυ των ανθρώπων δεν τις κάνουν σωστά.  Οι γυναίκες αν βάλουν ένα δάχτυλο στον κόλπο τους, θα πρέπει να αισθάνονται ένα τράβηγμα όταν προσπαθούν με τους μύες τις λεκάνης να ρουφήξουν το δάχτυλο εντός του κόλπου. Οι άνδρες, απλώς, πρέπει να προσπαθήσουν με τους μύες της λεκάνης τους να σηκώσουν το πέος τους.

Άσκηση σανίδα

  • Η άσκηση σανίδα

Αυτός είναι ένας τέλειος τρόπος για να ενισχυθεί το βαθύτερο στρώμα των εγκάρσιων κοιλιακών μυών σας, μαζί με τους βραχίονες, τους μηρούς, και τους γλουτούς σας. Αυτές οι μύες θα σας βοηθήσουν να μπορείτε να σταθεροποιήστε όταν κάνετε σεξ και να δοκιμάζετε όλες τις στάσεις. Κάντε την άσκηση μία φορά την ημέρα, και κρατηθείτε στη θέση σανίδα για 60 δευτερόλεπτα ή περισσότερο. Εάν είναι πάρα πολύ δύσκολο για τα δάχτυλα των ποδιών σας, δοκιμάστε να ισορροπήσετε στα γόνατά σας, αντί στα δάχτυλα.

Η άσκηση διατάσεις της γάτας

  • Κάντε την άσκηση διατάσεις της γάτας

Σκεφτείτε τη γιόγκα σαν μια στάση κατά τη σεξουαλική πράξη. Λυγίστε την σπονδυλική στήλη σας, τουρλώνοντας τα οπίσθιά σας κι κάνοντας έκταση της κεφαλής προς τα πίσω. Βαθιά εισπνοή στην έκταση και βαθιά εκπνοή στο μάζεμα. 

Ασκήσεις πυέλου

  • Ενισχύσετε την πύελό σας

Είτε η αγαπημένη σας θέση είναι η ιεραποστολική ή το να είναι η γυναίκα από πάνω αυτή η άσκηση βοηθά. Η άσκηση της πυέλου σας μπορεί να είναι κουραστική, αλλά με αυτόν τον τρόπο θα γυμνάσετε τους γλουτούς, τις γάμπες σας, και τους οπίσθιους μηριαίους και θα αποκτήσετε αντοχή και ευελιξία. Οι πυελικές ασκήσεις, επίσης, διώχνουν την κυτταρίτιδα στις γυναίκες.

  • Κάντε τις ασκήσεις καλύτερα μαζί

Ζευγάρια που ιδρώνουν μαζί μένουν μαζί. Η σωματική δραστηριότητα δημιουργεί μια σπίθα διέγερσης. Θα σας ποθεί πολύ περισσότερο ο ή η σύντροφός σας μετά την προπόνηση. Συντονίστε τις ασκήσεις σας, για παράδειγμα τρέξτε με τον ίδιο ρυθμό, και θα ενισχυθεί το συναισθηματικό σας δέσιμο και η σεξουαλική επιθυμία του ενός για τον άλλον.

photos WebMed

Διαβάστε, επίσης,

Χρήσιμες πληροφορίες για το σεξ

Κάντε συχνά σεξ

Ασκήσεις Κέγκελ για σεξουαλική υγεία

Αυνανισμός

Κάνει καλό ο αυνανισμός στις γυναίκες;

Κρουστικά κύματα για να αποκαταστήσετε τη στύση σας

Βότανο για βελτίωση της σεξουαλικής υγείας των ανδρών

Χρήσιμες συμβουλές για το γρήγορο σεξ

Πρόωρη εκσπερμάτιση

Η αναλογία δείκτη και παράμεσου αποκαλύπτει πολλά μυστικά

Μυστικά για πρόστυχο σεξ

Εσείς πόσους πόντους τον έχετε;

Κόλπο για σεξουαλική ανανέωση

Η αιτία της μειωμένης σεξουαλικότητας κάποιων γυναικών

Μέθοδος βελτίωσης της σεξουαλικής υγείας στους άνδρες

Επιμήκυνση πέους με ασκήσεις Kegel

BodyWork για καλύτερο σεξ

www.emedi.gr

 

Διαβάστηκε 5809 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 21 Νοεμβρίου 2014 19:45
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.