Τετάρτη, 21 Ιανουαρίου 2015 21:47

Πώς θα αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Χρήσιμες συμβουλές για να αποκτήσετε τέλειους κοιλιακούς

Οι καλύτερες συμβουλές για τους καλύτερους κοιλιακούς

  • Βελτιώστε την στάση του σώματος σας

Για την καλύτερη στάση του σώματος, ευθυγραμμίστε τα αυτιά σας πάνω από τους ώμους σας, τους ώμους πάνω από τους γοφούς, τους γοφούς πάνω από τα γόνατα, και τα γόνατα πάνω από τους αστραγάλους. Κρατήστε τους ώμους σας ανοιχτούς...  

  • Κάντε ασκήσεις για όλο το σώμα

Μην κάνετε μόνο κοιλιακούς. Κάντε ασκήσεις και για τους γλουτούς σας και για τους ραχιαίους μυς σας. Οι ασκήσεις Pilates είναι ένας τρόπος για να εργαστούν όλοι οι μύες του κορμού, ακόμη και τα χέρια και τα πόδια.

  • Μια καλή άσκηση για τους κοιλιακούς

Σταθείτε σε όρθια θέση, με τα πόδια ανοιχτά. Εκπνεύστε, και τοποθετήστε τα χέρια, τα μπράτσα, τους ώμους, και το στήθος προς τα αριστερά, σαν να κάνετε κωπηλασία. Ταυτόχρονα, σηκώστε το αριστερό γόνατο και προς τα δεξιά. Εισπνεύστε και επιστρέψτε στην αρχική θέση. Εκπνεύστε και να εκτελέσει την κίνηση προς τα δεξιά. Κάντε 20 επαναλήψεις.

  • Άλλη άσκηση για τους κοιλιακούς

Σταθείτε με τα πόδια ενωμένα, τα χέρια  στο πλάι  σαν τα φτερά του αεροπλάνου. Εκπνεύστε και σηκώστε το δεξί πόδι προς τα εμπρός και πάνω. Ταυτόχρονα, φέρνετε τα χέρια προς τα εμπρός στο ύψος των ώμων και τοποθετείτε τη σπονδυλική στήλη σας, όπως μια γάτα. Ο ομφαλός θα πρέπει να σπρώχνετε προς τη σπονδυλική στήλη. Εισπνεύστε, ανοίξτε πίσω επάνω, και επιστρέψετε στην αρχική θέση. Επαναλάβετε με το αριστερό πόδι σας. Κάντε 20 επαναλήψεις.

  • Πιλάτες για κοιλιακούς

Σταθείτε όρθιοι με τις φτέρνες ενωμένες. Φέρτε τα χέρια σας προς τα πάνω,  ενωμένα, κάτω από το πηγούνι. Εκπνεύστε και πιέστε τα χέρια σας προς τα κάτω. Κρατήστε τα χέρια σας πολύ κοντά στο σώμα. Ταυτόχρονα, σηκώστε τις φτέρνες σας από το έδαφος. Κρατηθείτε για δύο δευτερόλεπτα, εισπνεύστε, και επιστρέψετε στην αρχική θέση. Οι κοιλιακοί μύες σπρώχνονται μέσα και πάνω και τα χέρια κατεβαίνουν. Κάνετε 20 επαναλήψεις.

  • Προσέξτε τη διατροφή σας

Μπορείτε να κάνετε ασκήσεις αλλά εάν έχετε  επιπλέον λίπος στην κοιλιά, οι κοιλιακοί μύες σας δεν θα εμφανιστούν. Για να καεί το λίπος από κοιλιά, θα πρέπει να προσέχετε  τι τρώτε και να γίνετε πιο δραστήριοι. Τρώτε λιγότερο και κάντε επιλογές τροφίμων. Επιλέξτε τις άπαχες  πρωτεΐνες και τα λαχανικά.

  • Να έχετε ρεαλιστικούς στόχους

Τα γονίδια σας μπορεί να παίζουν κάποιο ρόλο στο σχήμα του σώματός σας. Θέστε ρεαλιστικούς στόχους που επικεντρώνονται στο σώμα σας και όχι σε κάποια τέλεια εικόνα.

  • Μην βιάζεστε!

Οι κοιλιακοί δεν γυμνάζονται, αμέσως.

Photos WebMed

Διαβάστε, επίσης,

Γυμναστείτε στο σπίτι

Ασκήσεις στην πισίνα

Ασκήσεις για τέλειους κοιλιακούς

www.emedi.gr

 

Διαβάστηκε 1582 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 22 Ιανουαρίου 2015 08:28
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.