Κυριακή, 26 Ιουλίου 2015 08:28

Οι καλύτερες ασκήσεις στη θάλασσα και στην παραλία

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(2 ψήφοι)

Εκμεταλλευθείτε τη θάλασσα και την παραλία και ασκηθείτε

Τι καλύτερο υπάρχει από την άσκηση στη θάλασσα και την παραλία;

Μέσα στο νερό η άσκηση γίνεται ευχάριστη και πιο ασφαλέστερη αφού το βάρος του σώματος μειώνεται και οι κινήσεις επιβραδύνονται και μειώνεται ο κίνδυνος τραυματισμού.

Οι καλύτερες ασκήσεις για την θάλασσα και την παραλία

Φροντίστε πριν κάνετε άσκηση να έχουν περάσει 3 ώρες από το τελευταίο σας γεύμα.

Να αποφεύγετε να κάνετε γυμναστική τις ώρες με έντονο ήλιο, όπως από τις 12 μέχρι τις 2 το μεσημέρι.

  • Σε ρηχά νερά περπατήστε ή τρέξτε. Με την αντίσταση και την πίεση από το νερό θα γυμνάσετε χέρια, μηρούς, πλάτη και κοιλιακούς.
  • Με το νερό να καλύπτει τα πόδια σας μέχρι το γόνατο, τρέξτε παράλληλα με την ακτή. Η αντίσταση του νερού θα δυσκολέψει την κίνηση. Κάντε το για 20 λεπτά.
  • Θέστε ένα στόχο, όπως μία σημαδούρα και κολυμπήστε μέχρι να το φτάσετε. Κολυμπήστε για 20 λεπτά. Στα ενδιάμεσα μπορείτε να ξεκουράζεστε επιπλέοντας ανάσκελα στο νερό.
  • Γυμνάστε το στήθος και την πλάτη. Πηγαίνετε εκεί που δεν πατώνετε, ανοίξτε τα χέρια σας φτιάχνοντας με το σώμα σας ένα ''Τ'' και κλείστε τα γρήγορα, κρατώντας τα τεντωμένα και με τις παλάμες κλειστές να κοιτάνε ή μία την άλλη. Ανοίξτε πάλι τα χέρια σας για να επανέλθετε στην αρχική θέση με τις παλάμες, όμως στραμμένες προς τα έξω. Επαναλάβετε 30 φορές.
  • Γυμνάστε το στήθος και τους τρικέφαλους. Ακουμπήστε με τις παλάμες στην άκρη ενός βράχου ή μιας σανίδας και ανασηκωθείτε έτσι ώστε να τεντώσετε τα χέρια. Λυγίστε τους αγκώνες μέχρι να σχηματίσουν ορθή γωνία, ενώ βυθίζεστε στο νερό. Σηκωθείτε ξανά τεντώνοντας τα χέρια. Επαναλάβετε 30 φορές.
  • Γυμνάστε τους δικέφαλους και τρικέφαλους. Σταθείτε μα τα πόδια και τα χέρια ανοιχτά κάτω από το νερό. Κλείστε τα χέρια λυγίζοντας τους αγκώνες, έτσι ώστε να κοιτούν οι παλάμες το στήθος σας, σα να παίρνετε κάποιον αγκαλιά. Επαναλάβετε 30 φορές.
  • Γυμνάστε τους ώμους σας. Σταθείτε σε όρθια στάση και με τα χέρια κλειστά, έτσι ώστε οι παλάμες να ακουμπούν στο μηρό σας με το νερό μέχρι το λαιμό. Εκτείνετε τους ώμους, ανοίγοντας τα χέρια μέχρι να φθάσουν στο ύψος των ώμων, σα να επιχειρείτε να πετάξετε. Επανέλθετε στην αρχική θέση και επαναλάβετε ξανά. Επαναλάβετε 30 φορές.
  • Γυμνάστε την πλάτη. Σταθείτε με τα πόδια ανοιχτά και τα χέρια τεντωμένα ευθεία μπροστά σας κρατώντας μια μπάλα, με το νερό μέχρι το λαιμό. Ωθήστε τη μπάλα κάτω από το νερό, προσπαθώντας να σχηματίσετε ένα νοητό οχτάρι. Αναπνεύστε ρυθμικά με εκπνοή κατά την ώθηση και εισπνοή στην άνωση. Επαναλάβετε 30 φορές.
  • Γυμνάστε τους γλουτούς και τους δικέφαλους. Σταθείτε με το ένα πόδι τεντωμένο και το άλλο λυγισμένο προς τα πίσω, παράλληλα στον βυθό, με το γόνατο σε ορθή γωνία και το πέλμα να κοιτάζει ολόκληρο προς τα πίσω. Σπρώξτε το πόδι μέχρι να τεντώσει, προσέχοντας να παραμένει σε όλη τη διάρκεια της άσκησης κάτω από την επιφάνεια του νερού και το πέλμα να κοιτάζει προς τα πίσω. Επαναλάβετε 30 φορές. Μετά αλλάξτε πόδι και επαναλάβετε.
  • Γυμνάστε τους απαγωγούς, τους προσαγωγούς και τους κοιλιακούς. Ακουμπήστε σε έναν βράχο ή μία σανίδα και στερεωθείτε με τα χέρια. Σηκώστε τα πόδια ώστε να σχηματίζουν ορθή γωνία με τον κορμό. Κάντε ψαλιδάκια, ενώνοντας τα πόδια, σταυρώνοντας το δεξί πάνω από το αριστερό ή το αντίθετο. Επαναλάβετε 30 φορές.
  • Γυμνάστε τους τερακέφαλους. Σταθείτε με τα πόδια στο άνοιγμα των ώμων και τα πέλματα ελάχιστα στραμμένα προς τα έξω, με το νερό να μην ξεπερνά τα γόνατα. Βάλτε τα χέρια στη μέση σας ή ευθεία μπροστά για ισορροπία. Λυγίστε τα γόνατα, σα να κάθεστε στην επιφάνεια του νερού. Πηδήξτε στον αέρα και προσγειωθείτε ξανά αργά στο έδαφος, απορροφώντας, όσο μπορείτε περισσότερο τον κραδασμό, με το να λυγίσετε αργά τα πόδια πάλι μέχρι να φθάσουν τις 90 μοίρες. Επαναλάβετε 30 φορές. 
  • Γυμνάστε τους κοιλιακούς σας. Κάντε κοιλιακούς στην παραλία. Ροκανίσματα χωρίς να σηκώνετε τη μέση, ροκανίσματα με ελαφρά στροφή στο αντίθετο πόδι και ροκανίσματα με τα πόδια σε ορθή γωνία.
  • Γυμνάστε τους ραχιαίους. Μπρούμητα κάντε άρσεις του άνω μέρος του σώματος, με τα πόδια σταθερά κάτω και τα χέρια στο ύψος των ώμων.

 


Ταξιδιωτικά σετ βιολογικών καλλυντικών για τις διακοπές σας και όταν ταξιδεύετε

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα ταξιδιωτικά βιολογικά σετ καλλυντικών

Διαβάστε, επίσης,

Καλοκαιρινή διατροφή

Ασκήσεις στην πισίνα

Σεξ στη θάλασσα

Προστατέψτε τα μαλλιά σας το καλοκαίρι

Οδηγός για την ασφάλεια στις διακοπές

Για όσους γυμνάζονται στην πισίνα

www.emedi.gr

Διαβάστηκε 1306 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Σάββατο, 24 Ιουνίου 2017 08:03
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.