Κυριακή, 24 Ιουνίου 2018 12:10

Το γρήγορο περπάτημα είναι θεραπευτικό για την καρδιά

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(2 ψήφοι)

Περπατήστε γρήγορα και μειώστε τον καρδιοαγγειακό κίνδυνο θανάτου πάνω από 50%

 

Το γρήγορο περπάτημα  μειώνει τον καρδιαγγειακό κίνδυνο θανάτου πάνω από 50 τοις εκατό.

Η επιτάχυνση του ρυθμού στο περπάτημα επεκτείνει τη ζωή σας.

Η τακτική σωματική δραστηριότητα έχει αποδειχθεί ότι μειώνει τη νοσηρότητα και τη θνησιμότητα από πολλές χρόνιες ασθένειες.

Εκατομμύρια πάσχουν από χρόνιες ασθένειες που μπορούν να προληφθούν ή να βελτιωθούν μέσω της τακτικής σωματικής άσκησης, όπως το γρήγορο περπάτημα.

Το περπάτημα με μέσο ρυθμό συνδέεται με 20% μείωση του κινδύνου για τη θνησιμότητα από όλες τις αιτίες σε σύγκριση με το περπάτημα με αργό ρυθμό, ενώ το περπάτημα με λίγο πιο γρήγορο ρυθμό συνδέεται με μείωση του κινδύνου κατά 24%.

Παρόμοια αποτελέσματα αναδεικνύονται και για τον κίνδυνο θνησιμότητας από καρδιαγγειακά νοσήματα, με μείωση κατά 24 τοις εκατό από το περπάτημα με μέσο ρυθμό και 21 τοις εκατό από το περπάτημα με λίγο πιο γρήγορο ρυθμό, σε σύγκριση με το περπάτημα με αργό ρυθμό.

Οι προστατευτικές επιδράσεις του ρυθμού βάδισης είναι πιο έντονες στις μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες.

Οι ηλικίας 60 ετών και άνω έχουν μείωση κατά 46% του κινδύνου θανάτου από καρδιαγγειακά αίτια και οι με ταχείς ρυθμούς περιπατητές κατά 53% μείωση.

Sports Medicine (BMJ Journals) αφιερωμένο στο περπάτημα και την υγεία

Ένας γρήγορος ρυθμός είναι γενικά πέντε με έξι χιλιόμετρα την ώρα, αλλά εξαρτάται πραγματικά από τα επίπεδα άσκησης ενός περιπατητή.

Ένας εναλλακτικός δείκτης είναι να περπατάτε με ρυθμό που σας κάνει να αναπνέετε λίγο παραπάνω ή να νιώθετε ιδρωμένοι.

Οι συσχετίσεις μεταξύ του ρυθμού περπατήματος και των καρδιαγγειακών πάθησεων και της καρκινογένεσης, ανάλογα με το συνολικό ποσό άσκησης, την ένταση όλων των σωματικών δραστηριοτήτων, την ηλικία, το φύλο και το δείκτη μάζας σώματος.

Ο ρυθμός πεζοπορίας συνδέεται με τον κίνδυνο θνησιμότητας από κάθε αιτία, αλλά ο ιδιαίτερος ρόλος του είναι ανεξάρτητος από τη συνολική σωματική δραστηριότητα που κάνει κάποιος.

Η αύξηση του ρυθμού περπατήματος μπορεί να είναι ένας απλός τρόπος για τους ανθρώπους να βελτιώνουν την υγεία της καρδιάς και να μειώνουν τον κίνδυνο πρόωρης θνησιμότητας και καρκίνου.

Ειδικά σε καταστάσεις όπου το περπάτημα δεν είναι εφικτό λόγω των πιέσεων του χρόνου ή ενός λιγότερο φιλικού για τα πόδια περιβάλλοντος, το γηγορότερο περπάτημα είναι μια καλή επιλογή για να επιταχυνθεί ο καρδιακός ρυθμός και οι περισσότεροι άνθρωποι μπορούν εύκολα να ενσωματώσουν αυτή την άσκηση στη ζωή τους.

Όσοι έχουν καρδιοαγγειακά νοσήματα και καρκίνο πρέπει να περπατάνε γρήγορα.

Τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για τα καρδιοαγγειακά νοσήματα

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής για τα καρδιοαγγειακά νοσήματα

alking faster 2

Τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής για τον καρκίνο 

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής για τον καρκίνο 

Η καθοδήγηση για την επιλογή των ποιων συμπληρωμάτων διατροφής, από τα ανωτέρω, είναι κατάλληλα για την ασθένειά σας θα γίνει σε συνεννόηση με τον θεράποντα ιατρό.

Διαβάστε, επίσης,

Η άσκηση γυμνάζει τον εγκέφαλο

Πότε πρέπει να κάνουν άσκηση οι καρκινοπαθείς

Η άσκηση ως φάρμακο για πολλές ασθένειες

Εσείς πόσο δραστήριοι είστε;

Μήπως είστε βυθισμένοι;

Εσείς βαριέστε στο γυμναστήριο;

Συμβουλές για την διατροφή και την άσκηση

Δεν μπορείτε να ασκηθείτε;

www.emedi.gr

 

 

Διαβάστηκε 832 φορές
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Η άσκηση είναι φάρμακο για τον εθισμό