Κυριακή, 31 Μαρτίου 2019 13:02

Δυναμώστε μπράτσα, ώμους, στήθος και πλάτη

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Το αλογάκι της Παναγιάς για δυνατά μπράτσα, ώμους, στήθος και πλάτη

 

Απαραίτητα πρέπει καθημερινά να περπατάτε 30 λεπτά ημερησίως.

Το πρόγραμμα εκγύμνασης πρέπει να το ακολουθείτε 3 φορές την εβδομάδα και είναι σημαντικό για τη θωράκισή σας ενάντια στη γήρανση.

Όσο πιο δυνατό γίνει το σώμα σας, τόσο καλύτερα θα ζήσετε.

Η άσκηση βοηθάει, επίσης, να ζήσετε περισσότερο.

Επιπλέον θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος και να έχετε γερά κόκαλα, αλλά και να διώξετε το στρες και να τονώσετε τα ενεργειακά σας επίπεδα.

qigong exercises

Άσκηση για να δυναμώσετε τα μπράτσα, τους ώμους, το στήθος και την πλάτη 

alogaki

Φέρτε τους πήχεις σας κατακόρυφα μπροστά σας με τα χέρια σε θέση προσευχής και τους αγκώνες στο ύψος των ώμων

Τα μεσαία σας δάχτυλα θα πρέπει να είναι στην ίδια ευθεία με τους αγκώνες

Ταλαντώστε τρία εκατοστά προς τα πάνω και τρία εκατοστά προς τα κάτω επί τριάντα δευτερόλεπτα

Χτυπήστε τις παλάμες μεταξύ τους με τους αγκώνες κολλημένους είκοσι φορές, ενώ ισορροπείτε στο ένα πόδι.

Αλλάξτε πόδι και επαναλάβετε άλλες είκοσι φορές

Τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για την άσκηση

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για την άσκηση

tsi gong 2

Διαβάστε, επίσης,

Άσκηση για να δυναμώσετε τα μπράτσα και τους ώμους

Γιο-Γιο για προθέρμανση

www.emedi.gr

 

Διαβάστηκε 376 φορές
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Σχετικά Άρθρα