Κυριακή, 13 Οκτωβρίου 2013 11:32

Τα ιδανικά ροφήματα για την άσκηση

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Ενυδάτωση στην άσκηση

 

Όλοι γνωρίζουμε ότι η έντονη σωματική άσκηση μπορεί να προκαλέσει αφυδάτωση.

Τα ροφήματα που θα σας βοηθήσουν να συμπληρώσετε τα υγρά, τα μέταλλα και τα ιχνοστοιχεία που χάνετε στη διάρκεια της προπόνησης:

-Νερό.

-Αθλητικά ποτά.

-Χυμός από κεράσι. Είναι ιδανικό ποτό για δραστηριότητες , όπως τρέξιμο και ποδήλατο. Ειδικά πριν από τον μαραθώνιο αγώνα, χαρίζει λιγότερη μυϊκή κόπωση. Καταναλώστε 3 ποτήρια καθημερινά.

-Πράσινο τσάι. Κατάλληλο για κάθε αθλητική δραστηριότητα. Η καφεΐνη που υπάρχει στο τσάι αυξάνει την αντοχή στην άσκηση. Ακόμη βοηθάει με τις κατεχίνες στο να καεί περισσότερο λίπος κατά τη διάρκεια της αερόβιας άσκησης. Καταναλώστε 4 ποτήρια καθημερινά κατά προτίμηση πριν την άσκηση.

-Γάλα με χαμηλά λιπαρά. Η πρωτεΐνη που περιέχει το γάλα βοηθάει στην ανάπλαση των καταπονημένων μυϊκών ινών. Το ασβέστιο και η βιταμίνη D δυναμώνουν τα οστά και βοηθούν στην καύση του λίπους. Καταναλώστε 4 ποτήρια καθημερινά κατά προτίμηση μετά την άσκηση

-Λεμονάδα με τζίντζερ. Προσθέστε μισό κουταλάκι του γλυκού τζίντζερ σε μισό λίτρο λεμονάδα. Το τζίντζερ έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες κια βοηθάει στη μείωση του μυϊκού πόνου κατά 25%.

Διαβάστε οδηγίες για την ενυδάτωση στην άσκηση

emedi exercise education

Διαβάστηκε 1707 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Κυριακή, 13 Οκτωβρίου 2013 13:26
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.