Τετάρτη, 07 Οκτωβρίου 2015 01:18

Κόλπα για επίπεδη κοιλιά

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Κόλπα για να μην έχετε φουσκωμένη κοιλιά

 

Οι καλύτεροι τρόποι για να έχετε επίπεδη κοιλιά

Τρώτε λιγότερο και ασκηθείτε περισσότερο. Αυτή είναι η καλύτερη συμβουλή για μια επίπεδη κοιλιά. 

1. Μην καταναλώνετε πολύ αλάτι

Το αλάτι είναι ένας σημαντικός ηλεκτρολύτη, ειδικά αν προπονείστε και ιδρώνετε, αλλά όταν καταναλώνετε πάρα πολύ, κάνετε κατακράτηση νερού. Περιορίστε το επιτραπέζιο αλάτι και επιλέξτε τρόφιμα με χαμηλή περιεκτικότητα σε νάτριο. Το αλάτι υπάρχει σε μεγάλη ποσότητα στα συσκευασμένα τρόφιμα και πρέπει  να ελέγχετε την ετικέτα  για τα επίπεδα νατρίου, εκτός από τις θερμίδες.

2. Πάρτε προβιοτικά

Όταν δεν υπάρχει καλή ισορροπία των βακτηρίων στο έντερο έχετε φούσκωμα. Τα προβιοτικά που θα διαλέξετε να έχουν τα στελέχη acidophilus Lactobacillus και Bifidobacterium. Εάν παίρνετε αντιβιοτικά, μπορείτε να παρατηρήσετε ότι η κοιλιά σας είναι φουσκωμένη. Μην πάρετε τα προβιοτικά και τα αντιβιοτικά ταυτόχρονα. Μπορείτε επίσης να βελτιώσετε την υγεία του εντέρου σας, συμπεριλαμβάνοντας τα ακόλουθα τρόφιμα στη διατροφή σας: γιαούρτι, τρόφιμα που έχουν υποστεί ζύμωση,  ιχθυέλαια και τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, όπως τα δημητριακά και τα λαχανικά. 

3. Μάθετε αν είστε έχετε ευαισθησία ή δυσανεξία στη γλουτένη

Αν έχετε το ψωμί μπορεί να σας προκαλέσει φούσκωμα, διάρροια, εμετός και πόνο στο στομάχι. 

4. Κάντε πιλάτες

Το Pilates τονώνει την κοιλιά σας. Με Pilates θα ενισχύσετε ολόκληρο τον κορμό σας, και θα σφίξετε τους μυς σας στο στομάχι. 

5. Κάντε κοιλιακούς

Οι κοιλιακοί καθημερινά είναι απαραίτητοι για επίπεδη κοιλιά.

6. Βάλτε τα σωστά εσώρουχα

Τα σωστά εσώρουχα μπορεί να κάνουν επίπεδο το στομάχι σας. 

7. Τρώτε περισσότερες φυτικές ίνες

Οι φυτικές ίνες είναι υγιεινές για την καρδιά και τη χοληστερόλη και κάνουν επίπεδη κοιλιά. Τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες μπορεί να μειώσει το σπλαχνικό λίπος του σώματος και τα κύτταρα του λίπους βαθιά στην κοιλιά. Για κάθε περισσότερα 10 γραμμάρια σε διαλυτές φυτικές ίνες που καταναλώνονται ανά ημέρα, το σπλαχνικό λίπος μειώνεται κατά 3,7 τοις εκατό σε διάστημα πέντε ετών. Διαλυτές φυτικές ίνες υπάρχουν στα λαχανικά, τα φρούτα και τα φασόλια.

8. Να πίνετε νερό και όχι αναψυκτικά

Τα αναψυκτικά ποτά με φυσαλίδες σας πρήζουν, και κερδίζουν τριπλάσιο κοιλιακό λίπος σε  εννέα χρόνια σε σχέση με εκείνους  που δεν πίνουν σόδα διαίτης. Ο καλύτερος τρόπος για να έχετε επίπεδη κοιλιά είναι να πίνετε νερό. Δεν περιέχει θερμίδες και φυσαλίδες αερίου που φουσκώνουν.

9. Να κοιμάστε καλά κάθε βράδυ 

Ο κακός ύπνος ή ο ύπνος λιγότερο από 5 ώρες κάθε βράδυ αυξάνει τον κίνδυνο αύξησης του βάρους κατά 32 τοις εκατό. Όταν δεν κοιμάστε οκτώ ώρες κάθε βράδυ καίτε λιγότερες 300 θερμίδες την ημέρα. Η έλλειψη ύπνου προκαλεί έκκριση μιας ορμόνης που διεγείρει την πείνα. Να πηγαίνετε νωρίς στο κρεβάτι, να διαλογίζεστε πριν από τον ύπνο και να αποφεύγετε την πολύ καφεΐνη κατά τη διάρκεια της ημέρας και το βράδυ θα κοιμάστε καλύτερα.

10. Να έχετε σωστή στάση

Η καλή στάση του σώματος μπορεί να σας κάνει να φαίνεστε πιο αδύνατοι. Γιατί; Όταν είστε σκυμμένοι, οι μύες του στομάχου και το κάτω μέρος της πλάτης χαλαρώνουν και γίνονται αδύναμοι. Να στέκεστε και να κάθεστε με την πλάτη σε ευθεία γραμμή.

Διαβάστε, επίσης,

Άσκηση για να χάσετε γρήγορα βάρος από την κοιλιά

Οι καλύτερες ασκήσεις στη θάλασσα και στην παραλία

Αποκτήστε επίπεδη κοιλιά

Όταν έχετε λειτουργική δυσπεψία

Τα φυσικά διουρητικά αποβάλλουν τις τοξίνες από το σώμα σας

Φυσιοθεραπεία με Clinical Pilates

Άσκηση με στεφάνι

Μετατροπή του λίπους

Διάδρομος

Πώς θα αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά

Γυμναστείτε στο σπίτι

Ασκήσεις στην πισίνα

Ασκήσεις για τέλειους κοιλιακούς

Λίγα λεπτά αρκούν για την υγεία

Να αποφεύγετε το γάλα στον καφέ

Αν έχετε λίπος στην κοιλιά κινδυνεύετε

Κοιλιοπλαστική

Μήπως έχετε πολλά αέρια;

Σύνδρομο διαρροής εντέρου

www.emedi.gr

Διαβάστηκε 1680 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 07 Οκτωβρίου 2015 21:45
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.