Τετάρτη, 20 Νοεμβρίου 2013 09:14

Τι είναι πιο υγιεινό οι χυμοί ή τα φρούτα;

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Χυμοί ή φρούτα;

 

Τα φρούτα περιέχουν και τις φυτικές ίνες, ενώ ο χυμός για να τις έχει πρέπει να παρασκευαστεί με τη φλούδα του.
Οι φυτικές ίνες βοηθούν στην εντερική λειτουργία, επιταχύνουν τον κορεσμό και οδηγούν στην αποβολή της κακής χοληστερίνης. Επίσης οι φυτικές ίνες επιβραδύνουν την πέψη και μας κρατούν περισσότερη ώρα χορτάτους.
Οι χυμοί γίνονται πιο επικίνδυνοι όταν περιέχουν ζάχαρη, αλλά, επίσης,  πρέπει να καταλάβουμε ότι για τον χυμό απαιτούνται τουλάχιστον 3 φρούτα.
Ο φυσικός χυμός
Πρέπει να καταναλωθεί αμέσως για να μην χάσει μέρος των συστατικών του.
Ο φυσικός χυμός του εμπορίου
Μπορεί να έχουν καταστραφεί κάποια από τα συστατικά τους λόγω της επεξεργασίας τους και μερικοί χυμοί εμπορίου μπορεί να περιέχουν έξτρα ζάχαρη, αρωματικές ύλες κ.α.
Ο συμπυκνωμένος χυμός
Επικίνδυνος θερμιδικά όταν περιέχει έξτρα ζάχαρη.
Οι χυμοί είναι πηγή βιταμινών
Οι χυμοί περιέχουν βιταμίνες  C, E, A και β-καροτένιο που βοηθούν το ανοσοποιητικό, το νευρικό, το καρδιοαγγειακό σύστημα κ.α. Επίσης, προστατεύουν και αναζωογονούν το δέρμα.
Οι χυμοί ενυδατώνουν
Ο καλύτερος τρόπος για κάλυψη των ημερήσιων αναγκών σε υγρά, μέταλλα και βιταμίνες είναι η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών, με τη μορφή χυμών.
Διαβάστε, επίσης,
www.emedi.gr
Διαβάστηκε 1191 φορές
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.