Κυριακή, 27 Απριλίου 2014 16:59

Για όσους δεν πίνουν καφέ το πρωί

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Συμβουλές για ένα ευχάριστο  πρωινό ξύπνημα χωρίς καφέ!

Είσαστε από τους λίγους που δεν πίνετε καφέ το πρωί;

Πώς θα ξυπνήσετε χωρίς καφέ το πρωί

  • Φάτε ένα μήλο

Το μήλο δεν κάνει μόνο τον γιατρό πέρα αλλά και την υπνηλία. Οι θρεπτικές του ουσίες είναι εκπληκτικές, καθώς η γλυκόζη που περιέχει μπορεί, όχι μόνο να δώσει ένα καλό έναυσμα στον οργανισμό για να ξεκινήσει τη μέρα του, αλλά και να του προσφέρει την ενέργεια που χρειάζεται για να συνεχίσει. Οι υδατάνθρακες που υπάρχουν στο μήλο, κρατούν τον οργανισμό σε εγρήγορση.

  • Φάτε γλυκό πρωινό

Εάν δεν θέλετε να πιείτε καφέ, μια απλή σοκολάτα μπορεί να σας ξυπνήσει. Είναι μία καλή λύση για άμεσο και γρήγορο ξύπνημα. Η ζεστή σοκολάτα θα μπορούσε να είναι μια καλή εναλλακτική λύση, ενώ ο συνδυασμός της με τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Β12 βοηθά το πεπτικό σύστημα και συμβάλει στην ανάπτυξη και λειτουργία του εγκεφάλου.

  • Φάτε μυρωδάτα αυγά

Η μυρωδιά ενός ζεστού και πλούσιου πρωινού γεύματος ξυπνάει στην κυριολεξία όλες τις αισθήσεις. Όταν μάλιστα οι υδατάνθρακες και οι πρωτεΐνες εισχωρήσουν στο οργανισμό, τότε θα έχετε ξυπνήσει για τα καλά. Τροφές όπως είναι τα αυγά, περιέχουν βιταμίνη B, ενώ αν τα συνοδεύσετε με προϊόντα ολικής αλέσεως, θα αντιληφθείτε ότι ο καφές δεν είναι απαραίτητος για να σας ξυπνήσει.

  • Εισπνεύστε αλάτι

Η μέθοδος χρησιμοποιείται από αστυνομικούς για να επαναφέρουν λιπόθυμες γυναίκες και είναι σωτήριο σε περιπτώσεις που χρειάζεται να ξυπνήσετε άμεσα. Ωστόσο, προσοχή με το αλάτι γιατί μπορεί να βλάψει τα ιγμόρεια σας εάν γίνει κατάχρηση.

  • Πιείτε νερό

Εάν θέλετε να ξυπνήσετε άμεσα, με ένα ποτήρι νερό ο οργανισμός αρχίζει να ξυπνά, καθώς μετά από έναν 8ωρο ύπνο, το σώμα χρειάζεται ενυδάτωση. Για πιο δραστικές λύσεις, προτιμήστε να κάνετε και ένα πρωινό ντους.

  • Κάντε γυμναστική

Όταν σηκωθείτε από το κρεβάτι, το αίμα αρχίζει να ρέει σε ολόκληρο το σώμα. Η άσκηση αυξάνει την κυκλοφορία και έτσι ξυπνάτε. Αν κάνετε ένα ντους μετά την άσκηση, το ξύπνημα και η καλή εγρήγορση είναι δεδομένα.

  • Ξυπνήστε με μουσική

Βάλτε το ξυπνητήρι σας να χτυπήσει στους ρυθμούς της αγαπημένης σας γρήγορης μουσικής. Η μουσική ξυπνά τις αισθήσεις και φυσικά προσφέρει καλή διάθεση, ειδικά μάλιστα, εάν δεν είστε πρωινός τύπος. Αφήστε τη μουσική να παίζει και αφού έχετε σηκωθεί, για να σας φτιάξει τη διάθεση. Μόλις θα ξεκινήσετε να τραγουδάτε και να χορεύετε θα έχετε ξυπνήσει τελείως.

  • Ανοίξτε τα παντζούρια σας

Όταν ο ήλιος πλημμυρίζει το δωμάτιο, σίγουρα χαρίζει μία ευχάριστη αίσθηση και διάθεση να σηκωθείτε. 'Οταν ο οργανισμός αισθανθεί, ότι λαμβάνει φως, μειώνει την έκκριση μελατονίνης, της ορμόνης που βοηθά τον οργανισμό, να γνωρίζει πότε είναι ώρα για ύπνο και πότε είναι η ώρα για να ξυπνήσετε.

  • Κοιμηθείτε το προηγούμενο βράδυ καλά

Το πρωινό ξύπνημα εξαρτάται από την ποιότητα του ύπνου το περασμένο βράδυ. Αν για παράδειγμα έχετε καταναλώσει λιπαρά τρόφιμα ή αλκοόλ, ή αν έχετε ξενυχτίσει μπροστά στον υπολογιστή ο οργανισμός δεν έχει απολαύσει έναν ξεκούραστο ύπνο, άρα το πρωινό ξύπνημα δεν θα είναι ευχάριστο.

Διαβάστε, επίσης,

Μάθετε να ξυπνάτε νωρίς!

Το καλύτερο πρωινό

Χρήσιμες συμβουλές για τη διατροφή σας

Βελτιώστε την ποιότητα ζωής σας

Γιαπωνέζικο πρωινό

www.emedi.gr

Διαβάστηκε 1286 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Κυριακή, 27 Απριλίου 2014 17:43
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Σύκα Κρέμα ντομάτας με δυόσμο »