Τρίτη, 24 Ιουνίου 2014 19:51

Συμβουλές για πιο υγιεινά πιάτα

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Μυστικά για να έχετε όλα τα οφέλη από τα αρωματικά χόρτα και τα μπαχαρικά

Συμβουλές για να μαγειρεύετε τα πιο υγιεινά φαγητά:

-Αρωματικά χόρτα: Αρωματικά χόρτα είναι τα κοτσάνια π.χ από το σέλινο που έχουν μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε θρεπτικές ουσίες και είναι και πολύ γευστικά. Για να μπορείτε να τα βρείτε μετά το μαγείρεμα και για πιο όμορφα πιάτα, δέστε τα με σπάγκο ή τυλίξτε τα με τουλουπάνι που θα τοα αφαιρέσετε μετά το μαγείρεμα.

-Μπαχαρικά: Το αλάτι και το πιπέρι είναι η βάση για κάθε φαγητό.

  • Καταρχήν προτιμάτε το ανεπεξέργαστο αλάτι. Ρίχνετε λίγο στην αρχή. Την τελευταία δόση και μεγαλύτερη την προσθέτετε στα τελευταία 5 λεπτά, αφού δοκιμάσετε το φαγητό. Αυτό πρέπει να το κάνετε, γιατί το νερό εξατμίζεται και πέφτει η στάθμη του. Κατά συνέπεια, στο τέλος του μαγειρέματος έχετε τη δυνατότητα να εκτιμήσετε την αναλογία νερού και αλατιού, ενώ στην αρχή που το νερό είναι πολύ μπορεί να ξεγελαστείτε και να ρίξετε παραπάνω αλάτι.
  • Τους κόκκους πιπεριού μπορείτε να τους βάλτε από την αρχή στο φαγητό. Ωστόσο αν θέλετε να τους αφαιρέσετε μετά, καλύτερα βάλτε τους από την αρχή σε ένα πουγκί μαγειρέματος. Το φρεσκοτριμμένο πιπέρι καλύτερα να το τρίβετε στο πιάτο σας...
  • Η ρίγανη πρέπει να τοποθετείται στο τέλος του μαγειρέματος, επειδή αφυδατώνεται και μαυρίζει.
  • Τα φύλλα δάφνης βάλτε τα από την αρχή του μαγειρέματος, γιατί είναι σκληρά και αποξηραμένα και μεγάλα και θέλουν χρόνο να απελευθερώσουν το άρωμά τους.
  • Το ξύλο κανέλας, το βάζετε και αυτό από την αρχή, γιατί θέλει ώρα για να δώσει τα αρωματικά του. Το αφαιρείτε στο τέλος του φαγητού.

-Τέλος, το λεμόνι, φυσικά και το βάζετε στο τέλος, γιατί αν το βάλετε στην αρχή θα σκληρύνει το φαγητό και θα χάσει τη βιταμίνη C που περιέχει. Ρίξτε το τα τελευταία 5 λεπτά.

Διαβάστε, επίσης,

Γιατί σε όλο τον κόσμο προτιμούν την ελληνική κουζίνα

Οι πιο δυνατοί συνδυασμοί τροφίμων

Γιατί η μεσογειακή διατροφή έχει αντικαρκινική δράση

Πρέπει να πλένεται το κρέας πριν το μαγείρεμα;

Είναι υγιεινά τα κατεψυγμένα λαχανικά;

Βελτίωση της ασφάλειας τροφίμων

Το Φαρμακείο του Θεού

Σας περίσσεψε φαγητό;

Χρήσιμες οικιακές συμβουλές

Χρήσιμες συμβουλές για τη διατροφή σας

Μυστικά για πετυχημένες συνταγές

Μαγειρεύοντας με τα παιδιά

Tα μαχαίρια του σεφ

Η μόδα στη διατροφή

www.emedi.gr

 

Διαβάστηκε 1281 φορές
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.