Παρασκευή, 19 Σεπτεμβρίου 2014 09:58

Χρήσιμες πληροφορίες για το ζωμό βοδινού

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Εκχύλισμα βοδινού

Ο ζωμός βοδινού είναι πλουσιότατη πηγή βιταμινών Β, αλλά στερείται καροτίνης, βιταμίνης Ε και βιταμίνης C.

Οι βιταμίνες Β που υπάρχουν είναι σε χλγρ ανά 100 γραμ: θειαμίνη 9,1, ριβοφλαβίνη 7,4, νικοτινικό οξύ 8,5, πυριδοξίνη 0,53. Το επίπεδο του φυλλικού οξέοσ είναι 1040 μγρ ανά 100 γρ και το επίπεδ της βιταμίνης Β12 είναι 8,3 μγρ ανά 100 γραμ.

Επίσης, ο ζωμός βοδινού περιέχει πολύ υψηλό νάτριο εξαιτίας της προσθήκης αλατιού, αλλά και το κάλιο είναι υψηλό εξαιτίας της συμπύκνωσης του εκχυλίσματος από το αρχικό βοδινό. Είναι πλούσιο σε σίδηρο, ψευδάργυρο, χαλκό και φώσφορο, με ωφέλιμες ποσότητες σε ασβέστιο και μαγνήσιο.

Το περιεχόμενο του ζωμού βοδινού σε μέταλλα σε χλγρ ανά 100 γραμμάρια είναι: νάτριο 4800, κάλιο 1200, ασβέστιο 40, μαγνήσιο 61, φώσφορος 590, σίδηρος 14,0, χαλκός 0,45, ψευδάργυρος 1,8, χλώριο 6800.

Διαβάστε, επίσης,

Τι πρέπει να προσέχουν οι χορτοφάγοι

Συντήρηση τροφίμων

Αμινοξέα ως συμπληρώματα διατροφής

L-αργινίνη, το θαυματουργό αμινοξύ

Σύμπλεγμα βιταμινών Β

www.emedi.gr

Διαβάστηκε 939 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 19 Σεπτεμβρίου 2014 11:25
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.