Πέμπτη, 29 Ιανουαρίου 2015 13:41

Διατροφή για τις φλεγμονές

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Τι πρέπει να τρώτε όταν έχετε κάποια φλεγμονή

 

Ποια τρόφιμα θα πρέπει να σταματήσετε να τρώτε για να καταπολεμήσετε μια φλεγμονής

Αν υποφέρετε από φλεγμονή ή ασθένειες που προέρχονται από αυτή, όπως η αρθρίτιδα και άλλες χρόνιες ασθένειες πρέπει να ακολουθείτε σωστή διατροφή.

Η φλεγμονή είναι μια φυσιολογική αντίδραση του σώματος για την επισκευή μιας βλάβης ενός ιστού και η χρόνια φλεγμονή είναι όταν αυτή η διαδικασία δεν μπορεί να σταματήσει. Αυτή η υπερβολική αντίδραση προκαλείται από ορισμένες τροφές που καταναλώνετε κάθε μέρα.

Ποια τρόφιμα πρέπει να αποφύγετε αν έχετε μια φλεγμονή

  • Οποιαδήποτε τροφή σας προκαλεί αλλεργία

Αν έχετε οποιοδήποτε είδος της αλλεργίας και τρώτε το συγκεκριμένο τρόφιμο οι διαδικασίες της φλεγμονής του σώματός σας αυξάνονται. Τα κοινά αλλεργιογόνα, όπως τα αυγά, τα γαλακτοκομικά προϊόντα και τα λαχανικά είναι πιο δύσκολο νατα αποφύγετε, δεδομένου ότι μπορεί να βρίσκονται κρυμμένα σε ορισμένα τρόφιμα. Ελέγξτε τα συστατικά των τροφίμων που τρώτε!

  • Τα τηγανητά

Τα τηγανητά τρόφιμα προωθούν τη φλεγμονή. Τα περισσότερα έλαια που χρησιμοποιούνται στα τηγανισμένα τρόφιμα, ειδικά όταν δεν τα τηγανίζετε εσείς, έχουν τοξίνες που υπερφορτώνουν το σύστημα αποτοξίνωσης του σώματος και επιταχύνουν τη διαδικασία της φλεγμονής. Χρησιμοποιήστε, ελαιόλαδο ή λάδι καρύδας.

  • Επεξεργασμένα τρόφιμα και ποτά

Τα περισσότερα τρόφιμα που υποβάλλονται σε επεξεργασία χάνουν το μεγαλύτερο μέρος των θρεπτικών συστατικών τους. Τα αρτοσκευάσματα, οι μεταποιημένες σούπες και τα ανθρακούχα ποτά, όλα αυτά έχουν τροποποιηθεί και επιδεινώνουν την φλεγμονή.

Φυσικές τροφές με αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες:

Το λάδι καρύδας: Τα θρεπτικά συστατικά στο λάδι καρύδας δεν καταστρέφονται όταν μαγειρεύονται, και είναι εύπεπτο.

Τα ψάρια: Έχουν φυσικές αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και βοηθούν στην παραγωγή ορμονών για την ανακούφιση του  πόνου στο σώμα.

Το τζίντζερ: Έχει σημαντικά αντιφλεγμονώδη θρεπτικά συστατικά στη ρίζα.

Οι καυτερές πιπεριές: Περιέχουν καψαϊκίνη,  που είναι αντιφλεγμονώδης παράγοντας.

Διαβάστε, επίσης,

Οι απαραίτητες βιταμίνες για τη βρογχίτιδα

Η γλυκόριζα

Φωτοθεραπεία για τις φλεγμονές του εντέρου

Ασπιρίνη

Αλλεργίες

 Γιατί τα φυτά είναι καλύτερα από τα χημικά

Τα βότανα για το έκζεμα

 Ελαιόλαδο για προστασία του εντέρου

Τι να προσέχετε στο τσιγάρισμα

Οι καλύτερες συμβουλές διατροφής από την EMEDI

Συμβουλές για το τηγάνισμα με ελαιόλαδο

Κάθε πότε πρέπει να τρώμε τηγανητά

Βιταμίνες για την αρθρίτιδα

Καυτερές πιπεριές και καψαϊκίνη

Καρύδα

Λάδι καρύδας και ελληνική φέτα για το Αlzheimer

Που κάνει καλό το λάδι καρύδας

Πιπερόριζα

Το Φαρμακείο του Θεού

Γιατί σε όλο τον κόσμο προτιμούν την ελληνική κουζίνα

Να τρώτε ψάρια δύο φορές την εβδομάδα

www.emedi.gr

Διαβάστηκε 1797 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 29 Ιανουαρίου 2015 15:11
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Υγιεινό ψήσιμο στα κάρβουνα Η δυσανεξία στις τροφές »