Τετάρτη, 15 Απριλίου 2015 15:43

Ισοθερμιδική βασική δίαιτα υψηλή σε φυτικές ίνες

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Πότε πρέπει να χρησιμοποιείται ισοθερμιδική βασική δίαιτα πλούσια σε φυτικές ίνες;

 

Η ισοθερμιδική βασική δίαιτα (1,0kcal) υψηλή σε φυτικέ ίνες αποτελείται από:

  • 15% πρωτεϊνη (38 g/l)
  • 30% λίπος (24 g/l)
  • 55% υδατάνθρακες (138 g/l)
  • 20 g/l φυτικές ίνες
  • νερό: 840 ml/l

Χρησιμοποιείται για την δυσφαγία, σε χρόνιες παθήσεις, σε ανορεξία, σε διαταραχές στην πρόληψη τροφής, σε έλλειψη των αισθήσεων, σε καταστολή, σε κάταγμα του μηριαίου, σε κάταγμα του ισχίου και σε άνοια

Πρέπει να συμπεριλαμβάνονται και αντιοξειδωτικοί παράγοντες μέσα στη διατροφή αυτή, όπως: Β-Καροτένιο, Βιταμίνη C, Βιταμίνη Ε και σελήνιο για ανατροπή του οξειδωτικού stress σε καρδιοαγγειακές παθήσεις, σε κακοήθειες και σε προβλήματα επούλωσης τραυμάτων.

Χρησιμοποιείται για την πρόληψη και διαιτητική αντιμετώπιση των καρδιοαγγειακών παθήσεων (ελαττωμένα SFA-κορεσμένα λίπη, αυξημένα MUFA-μονοακόρεστα λίπη, ελαττωμένα PUFA-πολυακόρεστα λίπη και ελαττωμένος λόγος ω6/ω3 λιπαρά οξέα=4-Ιχθυέλαια).

Οι φυτικές ίνες πρέπει να είναι πρεβιοτική ινουλίνη για αναστολή των παθογόνων βακτηριδίων, για διέγερση των βιφιδοβακτηρίων και διέγερση της ανοσοποιητικής λειτουργίας, άμυλο ανθεκτικό στην πέψη για να μπορεί να πολλαπλασιάζεται ο βλεννογόνος και για πρόληψη διάρροιας και ίνες βρώμης για αύξηση του όγκου κοπράνων και πρόληψη της δυσκοιλιότητας.

by Savvi Diet

Διαβάστε, επίσης

Ισοθερμιδική βασική δίαιτα

Πλήρης εντερική διατροφή για παιδιά

Τα οφέλη που έχουν οι φυτικές ίνες για την υγεία

Χρήσιμες συμβουλές για τα λαχανικά

Συμπληρώματα διατροφής για τις παθήσεις του πεπτικού

Κόλπα για να μη νιώθετε εξάντληση

Τα καλύτερα κόλπα για να παραμείνετε νέοι

Μάνγκο

Μυστικά για τα όσπρια

Προϊόντα ολικής αλέσεως

Βατόμουρα

Βλαστοί φασολιών

Ο βασιλικός

Άνηθος

Αμυγδαλιά

Πατάτες

Λαχανικά ανάλογα με τις ανάγκες σας

Μελιτζάνες

Υγιεινή χωριάτικη σαλάτα

Τα οφέλη από τις βραστές σαλάτες

Βρώμη

Γλυκοπατάτα

Συμβουλές για την διατροφή και την άσκηση

Ενυδάτωση με τροφές

Ζέα

Ζυμαρικά ολικής αλέσεως

Δίαιτα για αιμορροΐδες

Σπόροι chia

Δυσκοιλιότητα

Η διατροφή στον καρκίνο του παχέος εντέρου

Τι είναι πιο υγιεινό οι χυμοί ή τα φρούτα;

Τα ελληνικά αμύγδαλα είναι εξαιρετικής ποιότητας

Γιατί οι φυτικές ίνες είναι απαραίτητες στον καρκίνο παχέος εντέρου

www.emedi.gr

Διαβάστηκε 1218 φορές
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.