Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2015 07:36

Να βάζετε δεντρολίβανο στα φαγητά σας

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Το δεντρολίβανο είναι το βότανο που καταπολεμά την κούραση και ταυτόχρονα τονώνει το μυαλό και το σώμα σας!

Το δενδρολίβανο τονώνει το νου και δίνει μια κατευναστική και αναζωογονητική ενέργεια.

Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι τρίψτε απαλά τα φύλλα ανάμεσα στα δάχτυλά σας και να εισπνεύστε το πλούσιο, πικάντικο άρωμα.

Το Rosemary είναι ένας αειθαλής θάμνος με έντονα αρωματικές βελόνες, που ευδοκιμεί σε ένα ζεστό εύκρατο μεσογειακό κλίμα και βγάζει μικροσκοπικά μπλε λουλούδια την άνοιξη ...


Τα οφέλη για την υγεία του δενδρολίβανου

Δεν είναι μόνο το δεντρολίβανο ένα νόστιμο μπαχαρικό. 

Ακόμη, υποστηρίζει την υγεία μας με πολλούς διαφορετικούς και μοναδικούς τρόπους:

  • Είναι υπερτροφή για τον εγκέφαλο. Το Rosemary παραδοσιακά συνδέεται με την ενίσχυση της μνήμης και έχει δειχθεί ότι διεγείρει το νευρικό σύστημα του εγκεφάλου, και αυξάνει τη ροή του αίματος. Περιέχει, ακόμη. ενώσεις που σταματούν την αποικοδόμηση της ακετυλοχολίνης. Η ακετυλοχολίνη είναι ένας σημαντικός νευροδιαβιβαστής που εξασφαλίζει υγιή μνήμη και την επικοινωνία μεταξύ των κυττάρων.
  • Είναι τονωτικό και μυοχαλαρωτικό. Το Rosemary είναι αναζωογονητικό. Υποστηρίζει την κυκλοφορία του αίματος, βελτιώνει την πέψη, προωθεί την υγιή ανάπτυξη των μαλλιών και το ανοσοποιητικό σύστημα. Συγχρόνως, όμως, ηρεμεί.
  • Είναι πολύ καλό αντιοξειδωτικό. Το δεντρολίβανο προστατεύει τον οργανισμό από τις των ελεύθερες ρίζες. Το δεντρολίβανο περιέχει καρνοσόλη και ουρσολλικό οξύ, τα οποία είναι γνωστά ότι βοηθούν στην πρόληψη του μελανώματος και του καρκίνου, ενώ το καφεϊκό οξύ και το ροζμαρινικό οξύ είναι καλά γνωστά για τα αντιοξειδωτικά και αντιφλεγμονώδη οφέλη.
  • Είναι πολύ καλό αντιφλεγμονώδες. Το Rosemary έχει εξαιρετική φήμη ως αντιφλεγμονώδες και βοηθά στη θεραπεία του άσθματος, του εκζέματος, της αρθρίτιδας, της ουρικής αρθρίτιδας και άλλων φλεγμονωδών καταστάσεων.
  • Βοηθά στην κόπωση και το άγχος. Κατευνάζει τις ορμόνες του στρες που εκκρίνονται από τα επινεφρίδια.

Οι δημοφιλέστεροι τρόποι να χρησιμοποιήσετε το δενδρολίβανο

Στο φαγητό: Το Rosemary μπορεί να χρησιμοποιηθεί φρέσκο ​​ή αποξηραμένο σε σούπες, βραστά και σε όλα τα  πιάτα. Πρέπει να είναι ψιλοκομμένο ή να μαγειρευτεί για τουλάχιστον μισή ώρα μέχρι να μαλακώσει.

Ως τσάι: Φτιάξτε ένα γευστικό τσάι δενδρολίβανου βάζοντας λίγο φρέσκο ​​δεντρολίβανο σε μια μπάλα τσαγιού και αφήστε το να εμποτίσει το νερό σε μια κούπα για περίπου 10 λεπτά. Τρίψτε μερικά από τα φύλλα εκ των προτέρων για να απελευθερωθούν τα έλαια, για μια πιο ισχυρή και πλούσια γεύση.

Αιθέριο έλαιο: Πολλοί άνθρωποι αγαπούν το έντονο άρωμα του αιθέριου έλαιου δεντρολίβανου και το χρησιμοποιούν στο δέρμα τοπικά (απαιτείται ελάχιστη ποσότητα) ή για εισπνοές. (Εάν είστε έγκυος το αιθέριο έλαιο δεντρολίβανου, έχει ισχυρές διεγερτικές  ιδιότητες).

Διαβάστε, επίσης,

Τσάι για το στρες και την αϋπνία

Συνταγές από ροφήματα για όλες τις ασθένειες

Αρωματικό ελαιόλαδο με άνηθο και δενδρολίβανο

Το δεντρολίβανο βελτιώνει την μνήμη

Αλάτι αρωματισμένο με λεμόνι και δεντρολίβανο

Χρήσιμες ιατρικές συνταγές για το δεντρολίβανο

Οι καλύτερες συνταγές βοτάνων για τα λιπίδια και τα τριγλυκερίδια

Οι πιο δυνατοί συνδυασμοί τροφίμων

Οι καλύτερες αντιοξειδωτικές τροφές

Δενδρολίβανο

Τριχόπτωση

www.emedi.gr

 

Διαβάστηκε 964 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2015 20:14
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.