Παρασκευή, 18 Νοεμβρίου 2016 15:15

Πρωινό για όσους κάνουν δίαιτα

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Το πρωινό γεύμα πρέπει να είναι ειδικό όταν κάνετε δίαιτα

 

 

Το πρωινό έχει μεγάλη σημασία για την υγεία και την ευεξία. Δίνει ενέργεια, μας κόβει την πείνα και δεν τσιμπολογούμε.

Τι γίνεται όμως όταν κάνουμε δίαιτα;

Ποιο είναι το κατάλληλο πρωινό για να χάσουμε βάρος;

Καταρχήν το πρωινό όταν κάνετε δίαιτα πρέπει να το καταναλώνετε το πολύ 1 ώρα μετά το ξύπνημα, ώστε να το κάψετε έγκαιρα.

Να τρώτε πρωινό με πολλές πρωτεϊνες (αυγά, γιαούρτι). Οι πρωτεϊνες χορταίνουν και διώχνουν την πείνα. Όσοι τρώνε αυγά τα πρωί χάνουν το διπλάσιο βάρος από αυτούς που τρώνε υδατάνθρακες. Τις πρωτεϊνες το πεπτικό μας σύστημα χρειάζεται περισσότερο χρόνο να τις επεξεργαστεί κι έτσι νιώθουμε χορτάτοι για περισσότερες ώρες. Πρωτεϊνες περιέχουν και οι ξηροί καρποί, αλλά και το γιαούρτι.

Οι υδατάνθρακες που πρέπει να παίρνουμε με το πρωινό είναι με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και ανθεκτικό άμυλο, το οποίο αναγκάζει τον οργανισμό μας να καίει τα αποθέματα λίπους για ενέργεια. Τροφές με ανθεκτικό άμυλο είναι οι μπανάνες και η βρώμη.

Να τρώτε αυγά, μπανάνες, βρώμη, γιαούρτι και ξηρούς καρπούς.

Διαβάστε, επίσης,

Κάντε super πρωινό

Το μούσλι είναι πολύ υγιεινό

Να πίνετε τσάι

Το καλό πρωινό είναι υγεία

Πρωινό για δίαιτα

Τι πρέπει να τρώμε για πρωινό

Χάστε βάρος με ισορροπημένη διατροφή

Αποκτήστε θετική ενέργεια

Αυγά και ζεστό ζυμωτό ψωμί

Οι καλύτερες συμβουλές διατροφής από την EMEDI

Αν θέλετε τέλεια γράμμωση στο κορμί σας

Κόλπα για να μη νιώθετε εξάντληση

Είναι απαραίτητο το πρωινό για τον οργανισμό σας;

Τα καλύτερα κόλπα για να χάσετε γρήγορα βάρος

Λίγα λεπτά αρκούν για την υγεία

Βάλτε τις πρωτεΐνες στο πρωινό σας

Συμβουλές για την διατροφή και την άσκηση

Το καλύτερο πρωινό

Για όσους δεν πίνουν καφέ το πρωί

Γιαπωνέζικο πρωινό

www.emedi.gr

 

Διαβάστηκε 695 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 18 Νοεμβρίου 2016 17:07
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.