Δευτέρα, 23 Σεπτεμβρίου 2013 20:11

Δίαιτα με φρούτα εποχής

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Μια δίαιτα που ικανοποιεί τόσο τη γεύση όσο και τις διατροφικές μας ανάγκες

Μια διατροφή πλούσια σε φρούτα είναι ευεργετική για τον οργανισμό καθώς παρέχει πλήθος αντιοξειδωτικών και μεταλλικών στοιχείων, βιταμινών, αλλά και νερό.

Τα φρούτα δεν αποτελούν, όμως, πλήρη διατροφή και πρέπει να καταναλώνονται πάντα σε συνδυασμό με ένα σωστό διαιτολόγιο.


Διαιτολόγιο


Δευτέρα
Πρωινό
 1 ποτήρι γάλα 1,5% + 1 φέτα ψωμί με μαρμελάδα κεράσι.

Δεκατιανό 1 φρούτο εποχής.

Μεσημεριανό 

1 1/2κούπα φασολάκια κοκκινιστά με 1 κ.τ.σ. ελαιόλαδο + 1 μερίδα τυρί φέτα + 1 φέτα ψωμί. 

Απογευματινό 1 φρούτο εποχής. 

Βραδινό 1 σάντουιτς με 1 μερίδα τυρί, 3 γαρίδες βραστές, ντομάτα και πιπεριά.

 

Τρίτη
Πρωινό
 1 γιαούρτι 2% με καρύδια και 1 κ.τ.γ. μέλι. 

Δεκατιανό 1 φρούτο εποχής

Μεσημεριανό 1 1/2κούπα μακαρόνια βίδες με σάλτσα από φρέσκια ντομάτα και πιπεριά + 1 μερίδα τυρί κίτρινο. 

Απογευματινό 1 φρούτο εποχής. 

Βραδινό 1 μπιφτέκι + ανάμεικτη σαλάτα με λαχανικά της αρεσκείας σας.

 

Τετάρτη

Πρωινό 1 ποτήρι γάλα 1,5% με δημητριακά και φρούτα. 

Δεκατιανό 1 φρούτο εποχής

Μεσημεριανό 2 κούπες ριζότο με μανιτάρια, πιπεριές και μύδια. 

Απογευματινό 1 φρούτο εποχής. 

Βραδινό Ντοματοσαλάτα με σπανάκι, χταπόδι βραστό και 1 κ.τ.σ ελαιόλαδο.

 

Πέμπτη

Πρωινό 1 γιαούρτι 2% με 3 κ.τ.σ. σταφίδες, 1 μήλο και 1 κοφτό κ.τ.γ. κανέλα. 

Δεκατιανό 1 φρούτο εποχής

Μεσημεριανό 
2 κούπες μπάμιες με 1 κ.τ.σ. ελαιόλαδο + 1 μερίδα τυρί φέτα + 1 φέτα ψωμί. 

Απογευματινό 1 φρούτο εποχής.

Βραδινό Σαλάτα με 1 τόνο σε νερό (250 γρ.) ή ψάρι ψητό (γλώσσα) + 1 φέτα ψωμί.

 

Παρασκευή 

Πρωινό 1 τοστ με 1 φέτα τυρί με χαμηλά λιπαρά και 1 φέτα ζαμπόν γαλοπούλας.  

Δεκατιανό 1 φρούτο εποχής. 

Μεσημεριανό 1 1/2 κούπα γίγαντες + 1 φέτα ψωμί.

Απογευματινό 1 ποτήρι χυμό με φρούτα εποχής.  

Βραδινό Σαλάτα χωριάτικη με 5-6 ελιές + 1 μερίδα τυρί φέτα +1 φέτα ψωμί.

 

Σάββατο
Πρωινό
 1 αβγό βραστό + 1 φέτα ψωμί.  

Δεκατιανό 1 φρούτο εποχής. 

Μεσημεριανό 2 μέτρια γεμιστά + 1 μερίδα τυρί φέτα. 

Απογευματινό 1 ποτήρι χυμό με φρούτα εποχής. 

Βραδινό 3 καλαμάκια κοτόπουλο + 1 ντομάτα σαλάτα με φρέσκο αγγούρι, κρεμμύδι και 1 κ.τ.γ. ελαιόλαδο.

 

Κυριακή
Πρωινό
 2 φέτες ψωμί του τοστ με τυρί κρέμα με χαμηλά λιπαρά.

Δεκατιανό 1 φρούτο εποχής.

Μεσημεριανό 1 μέτριο ψάρι ψητό + 1 μερίδα χόρτα βραστά + 1 πατάτα ψητή + 1 φέτα ψωμί. 

Απογευματινό 1 φρούτο εποχής. 

Βραδινό 1 τοστ με 1 φέτα τυρί light, 1 φέτα ζαμπόν γαλοπούλας και 1 φέτα ντομάτα.

by Savvi Diet

Διαβάστηκε 1048 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 23 Σεπτεμβρίου 2013 20:35
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.