Παρασκευή, 27 Ιανουαρίου 2017 14:53

Συνδυασμούς τροφίμων που πρέπει να αποφεύγετε

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Οι συνδυασμοί τροφίμων που πρέπει να αποφεύγετε

 

 

 

 


Η ισορροπημένη διατροφή είναι σημαντική να λαμβάνουμε ένα συνδυασμό όλων των απαραίτητων θρεπτικών συστατικών που απαιτούνται από το σώμα μας.

Οι πιο συχνοί συνδυασμοί τροφίμων που μπορεί να κάνουν περισσότερο κακό παρά καλό στο σώμα μας:

-Κρύα ροφήματα με τυρί

Τα τρόφιμα που έχουν πολύ τυρί δεν είναι καλό για την υγεία σας. Αν είστε λάτρης των τυριών,  αποφύγετε τα αναψυκτικά μαζί με αυτά. Τα ανθρακούχα ποτά έχουν πολύ ζάχαρη, λίπη και θερμίδες, δεν γίνεται εύκολα η πέψη και προκαλούν παχυσαρκία.

-Όξινα τρόφιμα μαζί

Η οξίνιση είναι μια επικίνδυνη κατάσταση που αποδυναμώνει όλα τα συστήματα του σώματος. Προκαλεί ένα εσωτερικό περιβάλλον ευνοϊκό για την ασθένεια, σε αντίθεση με το ισορροπημένο περιβάλλον το οποίο επιτρέπει τη φυσιολογική λειτουργία του σώματος και βοηθά το σώμα να αντισταθεί στην ασθένεια. Ο συνδυασμός ενός τροφίμου που σχηματίζει οξύ με μια τροφή που σχηματίζει βάση είναι ο καλύτερος τρόπος για να εξουδετερωθεί η όξυνση.

-Γιαούρτι με φρούτα

Μην αναμειγνύετε όξινα φρούτα με γαλακτοκομικά προϊόντα, γιατί θα μειωθεί η πέψη, θα αλλάξει η εντερική χλωρίδα, θα παραχθούν τοξίνες και θα προκληθεί συμφόρηση των κόλπων, κρυολόγημα, βήχα και αλλεργίες. Η αγιουρβέδα προτείνει την αποφυγή της συμφόρησης προτείνει να μην τρώτε κρύο γιαούρτι με φρούτα. Ωστόσο, αν δεν μπορείτε να αντισταθείτε στον πειρασμό να τρώτε ένα γιαούρτι σε θερμοκρασία δωματίου και να το ανακατέψετε με λίγο μέλι, κανέλα και σταφίδες αντί με ξινά μούρα.

-Φρούτα μετά από ένα γεύμα

Ο ιδανικός τρόπος για να καταναλώνουμε τα φρούτα είναι μία ώρα πριν από το γεύμα, καθώς λειτουργούν ως ορεκτικό. Εάν τα φρούτα καταναλώνονται αμέσως μετά από ένα γεύμα, όλα τα θρεπτικά συστατικά δεν απορροφούνται σωστά. Αφήστε να περάσουν τουλάχιστον τριάντα λεπτά μεταξύ του γεύματος και της κατανάλωσης φρούτων. Να τρώτε μόνο εποχιακά φρούτα κάθε μέρα.

-Να αποφεύγετε το νερό με τα γεύματα

Αποφύγετε το νερό μεταξύ ή αμέσως μετά από ένα γεύμα, δεδομένου ότι προκαλεί δυσφορία και μπορεί να επηρεάσει την πέψη σας. Αφήστε να περάσουν τουλάχιστον 30 λεπτά από το γεύμα σας για να πιείτε νερό. Αυτό θα βοηθήσει στη σωστή απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών που απαιτούνται από το σώμα. Ωστόσο πολλοί το κάνουν για να τρώνε λιγότερο.

-Τσάι μετά το Γεύμα

Το τσάι περιέχει τανίνες, που εμποδίζουν την απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών από το γεύμα. Αμέσως μετά από ένα γεύμα, το ταννικό οξύ μπορεί να δεσμεύσει το σίδηρο των τροφίμων και τις πρωτεϊνες και να εμποδίζει την απορρόφηση αυτών των σημαντικών θρεπτικών συστατικών.

-Μπανάνα και γαλακτοκομικά

Ο συνδυασμός αυτός θεωρείται βαρύς για το στομάχι. Η μπανάνα είναι ξινή στο στομάχι και κάνει το γάλα να πήζει, με αποτέλεσμα να προκαλεί βάρος. Αυτός είναι ο λόγος που τα άτομα με κακό πεπτικό σύστημα θα πρέπει να αποφεύγουν αυτό το συνδυασμό. Επίσης, τα γαλακτοκομικά προϊόντα είναι βαριά και προσθέτοντας φρούτα, όπως μπανάνα σε αυτά θα σας κάνει να νιώθετε φουσκωμένοι.

Διαβάστε, επίσης,

Οι πιο δυνατοί συνδυασμοί τροφίμων

Κόκκινο κρέας με ένα ποτήρι κόκκινο κρασί

Αγιουρβέδα και υγεία

Ποιες είναι οι αλκαλικές και ποιες οι όξινες τροφές

Πώς πρέπει να τρώτε τα όσπρια

Τα καλύτερα γλυκά για επιδόρπιο

Παραδοσιακή ελληνική διατροφή

Τροφές που δεν πρέπει να ξαναζεσταίνετε

Μυστικά για τα ψητά κρέατα

Πώς πρέπει να τρώγονται τα φρούτα

Σούπα για να πάρετε σίδηρο

www.emedi.gr

Διαβάστηκε 733 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 27 Ιανουαρίου 2017 16:46
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.