Τετάρτη, 04 Ιουλίου 2018 10:53

Τρόφιμα που κάνουν καλό στην υγεία

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(2 ψήφοι)

Τρόφιμα που καταπολεμούν τις ασθένειες

 

Τα τρόφιμα που καταναλώνουμε διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην υγεία μας.

Τα αυγά, τα καρύδια, τα ζυμωμένα γαλακτοκομικά, τα λαχανικά και ακόμη και ο καφές μπορούν να βοηθήσουν στην προστασία από πολλά προβλήματα υγείας.

Nutrition 2018 

Η προσθήκη ορισμένων τροφίμων στη διατροφή μας μπορεί να συμβάλει στη μείωση του κινδύνου για διαβήτη, καρκίνο, νευροεκφυλιστικές ασθένειες και άλλα προβλήματα υγείας.

α αυγά μειώνουν τον κίνδυνο για διαβήτη

Τα αυγά μπορεί να βοηθήσουν στη μείωση των παραγόντων κινδύνου που σχετίζονται με τον διαβήτη. Όσοι τρώνε ένα αυγό κάθε μέρα έχουν καλύτερα επίπεδα σακχάρου στο αίμα νηστείας και  αντίσταση στην ινσουλίνη. Επιπλέον, η κατανάλωση αυγών δεν αυξάνει την χοληστερίνη.

-Τα καρύδια μειώνουν τον καρδιομεταβολικό κίνδυνο

Μια μικρή χούφτα ημερησίως καρύδια μεταβάλλουν ευνοϊκά τους καρδιομεταβολικούς παράγοντες κινδύνου, όπως τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, την αντοχή στην ινσουλίνη και τη λειτουργία των κυττάρων που παράγουν ινσουλίνη, Μια μικρή ημερήσια δόση καρύδια βοηθάει στη μείωση του κινδύνου εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων και διαβήτη τύπου 2 σε ενήλικες και ηλικιωμένους που είναι υπέρβαροι ή παχύσαρκοι, επίσης.

-Τα γαλακτοκομικά προϊόντα που έχουν υποστεί ζύμωση μειώνουν τον κίνδυνο για καρκίνο του παχέος εντέρου

Τα γαλακτοκομικά προϊόντα που έχουν υποστεί ζύμωση, όπως το κεφίρ ή το γιαούρτι, συνδέονται με μικρότερο κίνδυνο ανάπτυξης καρκίνου του παχέος εντέρου. 

-Τα λαχανικά και τα μούρα βοηθούν στη μείωση του κινδύνου για νόσο του Parkinson

Εάν καταναλώνονται φρούτα και λαχανικά, ειδικά πράσινα φυλλώδη λαχανικά και  μούρα, μειώνεται ο κίνδυνος παρκινσονισμού και επιβραδύνεται η εξέλιξη της νόσου του Parkinson σε ηλικιωμένους.

-Τα μανιτάρια καταπολεμούν τις φλεγμονές

Οι πολυσακχαρίτες PPEP-1 και PPEP-2 από τα βρώσιμα μανιτάρια Pleurotus eryngii αναστέλλουν τις επαγόμενες φλεγμονώδεις αποκρίσεις. 

-Ο καφές αποτοξινώνει το συκώτι

Όσοι πίνουν τρία ή περισσότερα φλιτζάνια καφέ την ημέρα έχουν μικρότερο κίνδυνο βλάβης του συκωτιού από όσους δεν πίνουν ποτέ καφέ κι έχουν μικρότερο κίνδυνο για ηπατική νόσο. 

Συμπληρώματα διατροφής για να έχετε καλή υγεία

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε συμπληρώματα διατροφής για να έχετε καλή υγεία

good good health 1

Διαβάστε, επίσης,

Μεσογειακή δίαιτα - Emedi

Γιατί η μεσογειακή διατροφή έχει αντικαρκινική δράση - Emedi

Τα κρητικά βότανα είναι αναγνωρισμένα παγκοσμίως

Παραδοσιακή ελληνική διατροφή - Emedi

Συνταγές για αλκαλοποίηση του οργανισμού

Υγιεινό μαγείρεμα στο ταψί

Υγιεινό μαγείρεμα στην κατσαρόλα

Ντοματοκεφτέδες Σαντορίνης

Που κάνει καλό το χαμομήλι

Ντολμαδάκια γιαλαντζί

Τα πικρά θεραπεύουν τον καρκίνο

Είναι υγιεινά τα γλυκά του κουταλιού;

Τα καλύτερα κόλπα για να παραμείνετε νέοι

Φυσική αντικαρκινική ουσία

Τι είναι τα φυτοχημικά

Υγιεινή χωριάτικη σαλάτα

Η νοστιμότερη φέτα

Τα πιο νόστιμα γεμιστά

Συμβουλές για πιο υγιεινά πιάτα

Γιατί σε όλο τον κόσμο προτιμούν την ελληνική κουζίνα

Το ελαιόλαδο προστατεύει τα κόκκαλα

Τόνος με πράσα

Σαλάτα με μαυρομάτικα φασόλια

Τραχανάς

Παντζάρια ψημένα στο αλουμινόχαρτο

Παστέλι με αμύγδαλα μέλι και σουσάμι

Φαγκρί ψημένο με μυρωδικά στη λαδόκολλα

Μελιτζανοσαλάτα

Κρεμμυδόσουπα

Αστακομακαρονάδα

Συκωταριά κρασάτη

Κρέμα ντομάτας με δυόσμο

Όσπρια

Οι πιο δυνατοί συνδυασμοί τροφίμων

Κερκυραϊκή παστιτσάδα

Γαύρος μαριναρισμένος με δυόσμο και φρέσκια ρίγανη

Τα καλύτερα Ελληνικά τοπικά φαγητά

Χρωματιστά γεύματα

Η πυραμίδα της μεσογειακής διατροφής - Emedi

Γιατί πρέπει να χρησιμοποιείτε μόνο ελαιόλαδο

Το καλύτερο ελαιόλαδο είναι το ελληνικό

Γιατί σε όλο τον κόσμο προτιμούν την ελληνική κουζίνα

Γιατί η μεσογειακή διατροφή έχει αντικαρκινική δράση

Η ιστορία της διατροφής

www.emedi.gr

Διαβάστηκε 662 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 04 Ιουλίου 2018 12:11
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.