Σάββατο, 24 Νοεμβρίου 2018 18:29

Υγιεινά σνακ για όλους

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(2 ψήφοι)

Υπάρχουν υγιεινά σνακ και ποια;

 

Νόστιμα και υγιεινά σνακ, χωρίς θερμίδες

Τα μικρογεύματα, που παρεμβάλλονται μεταξύ των βασικών γευμάτων, μας κόβουν την πείνα μέχρι το επόμενο γεύμα, μας εφοδιάζουν άμεσα με ενέργεια που έχουμε ανάγκη και ταυτόχρονα συνεισφέρουν στην ημερήσια πρόσληψη θρεπτικών συστατικών.

Υγιεινά και νόστιμα σνακ

-Φρούτα

Να τρώτε βιολογικά φρούτα εποχής κομμένα σε φέτες. Είναι πλούσια σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά συστατικά και οι φυτικές ίνες συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος.

healthy snack 3

-Ανάλατοι ξηροί καρποί

Αμύγδαλα, φουντούκια, καρύδια και άλλοι μη αλατισμένοι ξηροί καρποί αποτελούν ιδανικά σνακ. γιατί περιέχουν μαγνήσιο, βιταμίνες του συμπλέγματος Β και πολυακόρεστα λιπαρά οξέα. Για όσους τους θέλουν αλατιισμένους, να τους φτιάχνετε μόνοι σας στο φούρνο ραντίζοντάς τους με βιολογικό λεμόνι και ανεπεξέργαστο θαλασσινό αλάτι.

-Ποπ κορν

Το βιολογικό ποπ κορν που θα το φτιάξετε σπίτι σας με μικρή ποσότητα ελαιόλαδου ή με βιολογικό ζωϊκό βούτυρο και ανεπεξέργαστο θαλασσινό αλάτι και πάπρικα είναι υγιεινό σνακ.

-Μπισκότα βρόμης

Φτιάξτε μπισκότα από νιφάδες βρόμης, μπανάνα, μέλι και κανέλα.

healthy snack 2

-Λαχανικά

Φτιάξτε στικς βιολογικών λαχανικών που περιέχουν πολύ νερό και λίγες θερμίδες. Κόψτε λεπτές λωρίδες από αγγούρι, καρότο, πιπεριά, κουνουπίδι και μπρόκολο και συνοδέψτε τα με ντιπ γιαουρτιού βιολογικού ή χούμους. Και τα ψητά λαχανικά είναι υγιεινά. Τα κόβετε σε λεπτές φέτες τα ψήνετε στο γκριλ και τα ραντίζετε με βιολογικό μπαλσάμικο και καρυκεύματα της αρεσκείας σας. Να χρησιμοποιείτε ανεπεξέργαστο θαλασσινό αλάτι.

-Παξιμάδια

Τα κριθαρένια παξιμάδια και τα παξιμάδια χαρουπιού, μαζί με κατίκι και τριμμένη βιολογική ντομάτα ή τόνο Αλονήσου και αβοκάντο και λωρίδες αγγουριού αποτελούν πολύ νόστιμο σνακ.

Υπάρχουν εκαντοντάδες συνταγές με υγιεινά σνακ και χωρίς πολλές θερμίδες, όπως μπάρες δημητριακών, μήλο και τυρί, ψητά ρεβίθια, γιαούρτι και φράουλες,  φιστίκια Αιγίνης, βραστό αβγό και πορτοκάλι, τυρί κότατζ και μπανάνα, φασόλια edamame, κρακεράκια και βούτυρο αμυγδάλου, τυρί και γαλοπούλα τυλιγμένα σε 1 φύλλο μαρουλιού

Τα καλύτερα σνακ για την υγεία σας

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα καλύτερα υγιεινά σνακ για να έχετε την υγεία σας

healthy snack 4

Διαβάστε, επίσης,

Τα μάνγκο προωθούν την υγεία του εντέρου

Αβοκάντο

Η καλύτερη ώρα για να τρώτε το μήλο σας

Η καθημερινή διατροφή των καρκινοπαθών

Πώς να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος

Η αυθεντική σοκολάτα έχει πολλές ευεργετικές ιδιότητες για την υγεία

Χρήσιμες ιατρικές συνταγές με καρότα

Χρήσιμες ιατρικές συνταγές με πιπεριά

Πρωινό για δίαιτα

Σνακ για να τρώτε όταν κάνετε δίαιτα

Συνταγές για αλκαλοποίηση του οργανισμού

Οι τροφές που πρέπει να μην τρώτε όταν είστε σε δίαιτα

Γιατί μας αρέσει να τρώμε το βράδυ

Τονώστε το μεταβολισμό σας

Οι καλύτερες τροφές για το στρες

Τα καλύτερα παγωτά

Τα ιδανικά σνακ για όταν έχετε λιγούρα

Βάλτε τις πρωτεΐνες στο πρωινό σας

Μύρτιλλα

Γιατί μας αρέσουν τα ανθυγιεινά τρόφιμα

Τρόφιμα για να κοιμάστε καλά

Τι είναι πιο υγιεινό οι χυμοί ή τα φρούτα;

www.emedi.gr

 

 

 

 

Διαβάστηκε 403 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Σάββατο, 24 Νοεμβρίου 2018 21:54
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Σχετικά Άρθρα