Σάββατο, 16 Μαρτίου 2019 10:50

Τα οφέλη στην υγεία από τα μανιτάρια

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(4 ψήφοι)

Να τρώτε μανιτάρια κάνουν καλό

 

Τα μανιτάρια είναι κατάλληλα για τη θεραπεία πολλών ασθενειών. 

Η επιστήμη έχει επιβεβαιώσει τις ωφέλιμες δράσεις των μανιταριών.

Τα μανιτάρια ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα, ρυθμίζουν την αρτηριακή πίεση και καταπολεμούν τις φλεγμονές. Τα μανιτάρια έχουν ισχυρή αντικαρκινική δράση, χαρίζουν υγεία και μακροζωϊα και έχουν άφθονα φυτοχημικά συστατικά.

Να τρώτε μανιτάρια 3 φορές την εβδομάδα. Tουλάχιστον, κάθε μερίδα πρέπει να περιλαμβάνει 10 μικρά ή τέσσερα μέτρια μανιτάρια. Να διαλέγετε τα φρέσκα σφιχτά μανιτάρια ή αποξηραμένα ή μανιτάρια σε γυάλινο δοχείο.

manitaria 6

Τα άγρια μανιτάρια περιέχουν μεγαλύτερη ποσότητα βιταμίνης D.

Να φυλάτε τα μανιτάρια τα φρέσκα σε χάρτινη σακούλα στο ψυγείο και τα κονσερβοποιημένα και αποξηραμένα σε δροσερό μέρος στο ντουλάπι και σε γυάλινα δοχεία.

Τα μανιτάρια τρώγονται και ωμά και μαγειρεμένα, Είναι απίθανα στο γκριλ.

Τα αποξηραμένα μανιτάρια θέλουν μούλιασμα.

manitaria 4

Τα είδη των μανιταριών

Λευκά ή αγαρικά που έχουν πολλά αντιοξειδωτικά 

Πορτομπέλο που έχουν πολύ σελήνιο

Πλευρώτους με πολλές βιταμίνες του συμπλέγματος Β που ενισχύουν το μεταβολισμό

Πορτσίνι με ισχυρή αντιφλεγμονώδη δράση, γιατί περιέχουν εργοστερόλη

Σαντερέλ που έχουν πολύ κάλιο και ρυθμίζουν την αρτηριακή πίεση

Σιτάκε που έχουν πολύ βιταμίνη Β6 και βοηθούν στη θεραπεία της κατάθλιψης

manitaria 5

Τα οφέλη στην υγεία από τα μανιτάρια

-Έχουν ισχυρή αντικαρκινική δράση

Τα φυτοχημικά στα μανιτάρια προλαμβάνουν, σταματούν την ανάπτυξη και θεραπεύουν τον καρκίνο.

Ο πολυσακχαρίτης λεντινάνη, που περιέχεται σε αφθονία σε κάποια μανιτάρια, όπως τα σιτάκε μειώνει κατά 64% τον κίνδυνο για καρκίνο.

-Έχουν ισχυρή αντιοξειδωτική δράση

Τα φυτοχημικά που έχουν τα μανιτάρια ενισχύουν την ανοσία και λειτουργεί αποτελεσματικά το ανοσοποιητικό σύστημα. Ο χαλκός που περιέχουν τα μανιτάρια, όπως τα άσπρα μανιτάρια, τα πορτομπέλο και τα σαντερέλ προστατεύει τα κύτταρα από τις βλάβες των ελευθέρων ριζών.

-Έχουν λίγες θερμίδες

Για όσους θέλουν να επιτύχουν απώλεια βάρους μπορούν να αντικαταστήσουν το κρέας με τα μανιτάρια για να μειωθεί η πρόσληψη θερμίδων. Συγκεκριμένα η αντικατάσταση του κρέατος μια φορά την εβδομάδα με μανιτάρια για 1 χρόνο έχει σαν αποτέλεσμα την απώλεια 3 κιλών. Τα μανιτάρια είναι κατάλληλα για αδυνάτισμα, γιατί έχουν λίγες θερμίδες και είναι χορταστικά.

-Έχουν ισχυρή αντιφλεγμονώδη δράση

Τα φυτοχημικά στα μανιτάρια καταπολεμούν τα βακτήρια, τους ιούς και τις φλεγμονές και προλαμβάνουν τις καρδιοπάθειες και το διαβήτη τύπου ΙΙ.

-Ενισχύουν την οστική μάζα

Η έκθεση των μανιταριών στην ηλιακή ακτινοβολία έχει σαν αποτέλεσμα να μετατρέπεται η εργοστερόλη των μανιταριών σε βιταμίνη D. Κόψτε τα μανιτάρια σε φέτες και αφήστε τα για 30 λεπτά στον ήλιο πριν τα καταναλώσετε. Τα άγρια μανιτάρια που εκτείθενται περισσότερο στην ηλιακή ακτινοβολία έχουν περισσότερη βιταμίνη D. Χωρίς ήλιο τα μανιτάρια έχουν μόνο 40 IU/100 g, 8 ώρες έκθεση στον ήλιο χαρίζουν 46.000 IU/100 g και 14 ώρες έκθεση σον ήλιο ή την ακτινοβολία UVB χαρίζουν 267.000 IU/100 g.

-Είναι απαραίτητα για την υγεία της καρδιάς

Τα μανιτάρια έχουν αντιφλεγμονώδη και αντιοξειδωτική δράση και προστατεύουν τα αιμοφόρα αγγεία και μειώνουν την κακή LDL χοληστερόλη. 

-Ρυθμίζουν την αρτηριακή πίεση

Τα μανιτάρια σιτάκε περιέχουν το φυτοχημικό eritadenine που εμποδίζει τη δραστηριότητα του ενζύμου που προκαλεί σύσπαση των αιμοφόρων αγγείων, Η αγγειοδιαστολή των αγγείων ρυθμίζει την αρτηριακή πίεση σε φυσιολογικά επίπεδα.

manitaria 2

Τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής με μανιτάρια

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής με μανιτάρια

manitaria 1

Διαβάστε, επίσης,

Διατηρήστε υγιή τα ανοσοποιητικά σας κύτταρα

Εστιατόρια που σερβίρουν βιολογικά πιάτα

Αυξήστε το προσδόκιμο επιβίωσής σας

Η ψιλοκυβίνη βοηθάει στην απεξάρτηση από την κοκαϊνη

Τρόφιμα που κάνουν καλό στην υγεία

Η γήρανση είναι αναστρέψιμη

Βότανα και βιταμίνες για το άγχος και την κατάθλιψη

Σαλάτα Marijuana με σάλτσα ροδιού

Χρήσιμες πληροφορίες για την κατάθλιψη

Είναι κατάλληλη η ψυχεδελική θεραπεία για εσάς;

Αντιγήρανση με μανιτάρια

Τι πρέπει να προσέχετε με τα συμπληρώματα διατροφής από μανιτάρια Reishi

Τα μαγικά μανιτάρια στη θεραπεία του καρκίνου

Η καθημερινή διατροφή των καρκινοπαθών

Τροφές φάρμακα για τον καρκίνο

Σαλάτα με λάχανο και μανιτάρια και σάλτσα σύκων

Να τρώτε μανιτάρια

Να τρώτε μανιτάρια για να προστατεύετε τις αρτηρίες σας

Νουντλς με μανιτάρια

Τα μανιτάρια Γρεβενών είναι πηγή ζωής

Να τρώτε μανιτάρια αν πάσχετε από κατάθλιψη

Πώς θα φορτίζουμε τα κινητά μας με μανιτάρια

Διατροφή για όσους έχουν Αλτσχάιμερ

Ταλιατέλες με μανιτάρια

Συνταγές για αλκαλοποίηση του οργανισμού

Τροφές που δεν πρέπει να ξαναζεσταίνετε

Διατροφή για ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα

Πρόγραμμα διατροφής για τη διακοπή καπνίσματος

Γιατί σε όλο τον κόσμο προτιμούν την ελληνική κουζίνα

Οι καλύτερες αντιοξειδωτικές τροφές

Η μόδα στη διατροφή

Αδυνατίστε με μανιτάρια

Θεραπεία της κατάθλιψης με μανιτάρια

Tα μανιτάρια κατά του καρκίνου

Πολύ νόστιμη μανιταρόσουπα

Γανοθεραπεία

www.emedi.gr

manitaria 3

 

Διαβάστηκε 238 φορές
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.