Πέμπτη, 07 Ιανουαρίου 2021 11:50

Αβοκάντο σαλάτα

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Αβοκάντο σαλάτα

Σαλάτα αβοκάντο

Είναι ένα θρεπτικό, εύπεπτο και γευστικό γεύμα.

Περιέχει όλες τις βιταμίνες (εκτός της βιταμίνης Β12) και όλα τα ιχνοστοιχεία.

ΑΒΟΚΑΝΤΟ: Το αβοκάντο σας προσφέρει σχεδόν 20 βιταμίνες και μέταλλα σε κάθε μερίδα, συμπεριλαμβανομένου του καλίου που βοηθάει στην ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης, της λουτεΐνης που είναι καλό για τα μάτια σας και του φυλλικού οξέος, για την επιδιόρθωση των κυττάρων και κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Ταυτόχρονα, είναι μια καλή πηγή βιταμινών Β, τα οποία σας βοηθούν να καταπολεμήσετε τις ασθένειες και τις λοιμώξεις. Είναι ίσως το μοναδικό φρούτο που περιέχει ποσότητα πρωτεΐνης, η οποία χαρακτηρίζεται πιο βιοδιαθέσιμη από αυτή του κρέατος, αφού αξιοποιείται από τον οργανισμό αμέσως μόλις καταναλωθεί. Επιπλέον, το αβοκάντο αποτελεί πλούσια πηγή καροτενοειδων και περιέχει τη εξαιρετική ποσότητα λίπους που βοηθάει στην απορρόφησή τους. Ταυτόχρονα, βοηθάει στη μετατροπή της β-καροτίνης σε βιταμίνη Α. Επίσης, εξαιτίας των θρεπτικών συστατικών που περιέχει, είναι εξαιρετικά ωφέλιμος για τα μάτια, τα μαλλιά, το δέρμα και γενικότερα την υγεία των κυττάρων. Ενώ, προλαμβάνει τη φθορά του αμφιβληστροειδούς χιτώνα του ματιού και την εμφάνιση καταρράκτη. Παράλληλα, οι βιταμίνες Α, Β, C και Ε που περιέχονται στο φρούτο, αξιοποιούνται από τους ειδικούς της βιομηχανίας καλλυντικών. Οι συγκεκριμένες ουσίες είναι γνωστές για τις ενυδατικές, αντιγηραντικές και ιαματικές ιδιότητες που προσφέρουν στο δέρμα, ενώ το έλαιο του φυτού εφαρμόζεται στην αρωματοθεραπεία, καθώς επίσης και ως αντηλιακή προστασία. Τέλος, τα αμινοξέα, οι βιταμίνες και τα έλαια του αβοκάντο, ενισχύουν την όψη και την υφή των μαλλιών, δίνοντας τους λάμψη και δύναμη.

DSCN0547 1024x768

Σαλάτα αβοκάντο

Είναι κατάλληλο και για μεσημεριανό γεύμα

ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ 2 ΑΤΟΜΑ

300 γραμμάρια βιολογικό αβοκάντο καθαρισμένο

70 γραμμάρια μπαγκέτα στεγνή ή ένα παξιμάδι

3 κ.σ. βιολογικό ελαιόλαδο

4 κ.γ. χυμό λεμονιού

Αλάτι βοτάνων

Αν επιθυμείτε προσθέτετε φύλλα μαϊντανού, κάρδαμου ή βασιλικού

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Το αβοκάντο πρέπει να είναι ώριμο αλλά όχι μαύρο. Ζουλιέται σαν ώριμο ροδάκινο σε όλη του την επιφάνεια. Εάν είναι σκληρό δεν τρώγεται. Επίσης εάν είναι μέσα μαύρο μπορεί να είναι σάπιο. Το εσωτερικό του πρέπει να είναι μαλακό, πράσινο ή άσπρο και να μην μυρίζει δυσάρεστα.

  1. Κόβουμε το αβοκάντο στη μέση χωρίς να βγάλουμε τη φλύδα. Αφαιρούμε το κουκούτσι κάνουμε με το μαχαίρι 5-10 τομές στη σάρκα του χωρίς να τραυματίσουμε τη φλύδα του. Προσθέτουμε το αλάτι βοτάνων, το λεμόνι και το ελαιόλαδο.
  2. Σερβίρουμε σε πιάτο μαζί με την μπαγκέτα.
  3. Βάζουμε ένα κομματάκι αβοκάντο επάνω στην φέτα μπαγκέτας. Μασάμε πολύ καλά (60 φορές) και καταπίνουμε. 
  4. Μπορούμε αντί για 3 κ.σ. ελαιόλαδο να βάλουμε μαγιονέζα.

ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΟΡΕΞΗ!!!

by Savvi Diet

Τα καλύτερα υγιεινά τρόφιμα για την υγεία σας

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα καλύτερα τρόφιμα για την υγεία σας

Cucumber Avocado Salad with Tequila Poppyseed Vinaigrette 720x720

Διαβάστε, επίσης,

Σημαντικές πληροφορίες για τα μαγειρικά έλαια

Σαλάτα με καστανό ρύζι

Χρήσιμες πληροφορίες για τα φρούτα και τα λαχανικά

Ελαιώδεις φυτικές τροφές

Smoothie με αβοκάντο

Τοστ με αβοκάντο και ντομάτα

Διατροφή για την οστεοαρθρίτιδα

Υγιεινά σνακ για όλους

Εστιατόρια που σερβίρουν βιολογικά πιάτα

Αβοκάντο

Η κακή διατροφή προκαλεί χολολιθίαση

Διατροφή για τη νεφρική ανεπάρκεια

Ο συνδυασμός αβοκάντο και ελαιόλαδου αυξάνει τη νοημοσύνη

Σαλάτα για ενέργεια

Σαλάτα για ενέργεια

Πρόληψη ρήξης μηνίσκου με τη διατροφή

Σαλάτα με άγριο ρύζι

Scrub προσώπου με αβοκάντο και μέλι

Σαλάτα αβοκάντο

Τα κρητικά βότανα είναι αναγνωρισμένα παγκοσμίως

ρόφιμα για να χάσετε βάρος

Ρίξτε το ουρικό οξύ

Σνακ για να τρώτε όταν κάνετε δίαιτα

Συνταγές για αλκαλοποίηση του οργανισμού

Αντιφλεγμονώδης διατροφή

Να προτιμάτε τα βιολογικά προϊόντα

Σάντουιτς για μεσημεριανό ή βραδινό

Πρόγραμμα διατροφής για τη διακοπή καπνίσματος

Οι καλύτερες σαλάτες στην υγιεινή διατροφή

Τροφή για το αίμα

Φυτά που τα φυτεύετε μια φορά και τα έχετε για πάντα

Διατροφή για αύξηση γονιμότητας στις γυναίκες

Αντικαταστήστε τα ανθυγιεινά τρόφιμα με υγιεινά

Διατροφή για καλύτερο σεξ

Φυσικοί τρόποι για να μεγαλώσετε το στήθος σας

Τροφές για καλή όραση

Τι να κάνετε αν παθαίνετε κράμπες στα πόδια

Οι καλύτερες τροφές για να ρίξετε την κακή χοληστερίνη

Τροφές φάρμακα

Οι καλύτερες τροφές για το στρες

Το Φαρμακείο του Θεού

Πώς πρέπει να τρώγονται τα φρούτα

Οι πιο δυνατοί συνδυασμοί τροφίμων

Μυστικά για πετυχημένες συνταγές

Χρωματιστά γεύματα

Η δίαιτα του αβοκάντο

Η μόδα στη διατροφή

Ποιες είναι οι αλκαλικές και ποιες οι όξινες τροφές

Διατροφή στην περίοδο

www.emedi.gr

 

Διαβάστηκε 217 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Σάββατο, 23 Ιανουαρίου 2021 11:32
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Σχετικά Άρθρα