Παρασκευή, 02 Μαΐου 2014 19:54

Οι βιταμίνες για την κόπωση

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(4 ψήφοι)

Οι βιταμίνες που πρέπει να παίρνετε σε σύνδρομο χρόνιας κόπωσης

 

 

Διανοητική ή ψυχική ή σωματική κούραση μπορεί να ακολουθήσει μετά μια παρατεταμένη ή έντονη δραστηριότητα,

Η κούραση αυτή δεν πρέπει να προέρχεται από κάποια σοβαρή ιατρική αιτία.

Η κόπωση μπορεί να προκαλέσει δακρύσματα, κατάπτωση, κατάθλιψη και ευερεθιστότητα (σύνδρομο της νοικοκυράς).

Είναι πρώιμο σημείο έλλειψης παντοθενικού οξέος, θειαμίνης, βιταμίνης C, βιταμίνης Ε.

Μπορεί, επίσης, να συνδέεται με μια γενικευμένη ήπια έλλειψη βιταμινών.

Θεραπεύεται με πολυβιταμινικά σκευάσματα.

Χαρακτηριστικά κλινικά σημεία της χρόνιας κόπωσης είναι η κούραση και η εξάντληση μετά από ελάχιστη προσπάθεια.

Το σύνδρομο Χρόνιας Κόπωσης επηρεάζει την καθημερινή δραστηριότητα και διαρκεί για έξι τουλάχιστον μήνες.

Μπορούν να συνυπάρχουν αδυναμία συγκέντρωσης, εξασθένηση της πρόσφατης μνήμης, μυαλγίες, αρθραλγίες, κεφαλαλγία, εμβοές, παραισθήσεις, κατάθλιψη και αϋπνία.

Επειδή μερικές περιπτώσεις έχουν εκδηλωθεί μετά από ιώσεις, έχουν χρησιμοποιηθεί και οι όροι ιογενής εξάντληση και χρόνιο σύνδρομο Epstein-Barr. Οι υποστηρικτές αυτής της θεωρίας στηρίζονται στην ανεύρεση αυξημένων αντισωμάτων έναντι του ιού Epstein-Barr, ιών Coxsackie και η ανεύρεση RNA εντεροϊών σε βιοψίες μυών. Έχουν επίσης περιγραφεί ανοσολoγικές διαταραχές, όπως των Τ-λεμφοκυττάρων, στην παραγωγή ιντερλευκίνης και ιντερφερόνης. Ωστόσο, οι περισσότεροι ασθενείς πληρούν τα κριτήρια λανθάνουσας κατάθλιψης ή αγχώδους νεύρωσης. Τελικά, πιθανόν να πρόκειται για μια ετερογενή ομάδα διαταραχών.

Ο έλεγχος ασθενών πρέπει να εξατομικεύεται, η δε λήψη αντικαταθλιπτικών και η ψυχοθεραπεία μπορεί να βοηθήσουν θεραπευτικά ώστε να σπάσει ο φαύλος κύκλος απραξία-κόπωση-πόνος-απραξία.

Μελέτες υποδεικνύουν ότι η κόπωση μπορεί να συνδέεται με έλλειψη μαγνησίου και καλίου. Συμπληρωματικές λήψεις αυτών των μετάλλων βοηθούν όταν η κόπωση οφείλεται σε μυϊκή κούραση.

Μελέτες έχουν δείξει ότι η λήψη πρόσθετων ποσοτήτων μαγνησίου (500χλγρ την ημέρα) και καλίου (1500 χλγρ την ημέρα) υπερνικάει την κούραση βαδίσματος σε μια μεγάλη αναλογία ατόμων που υποφέρουν από χρόνια κόπωση.

Το κάλιο προσλαμβάνεται καλύτερα με αυξημένες δόσεις φρέσκων φρούτων και λαχανικών, μαζί με ξηρούς καρπούς και χυμούς λαχανικών και φρούτων, σαν τμήμα της διατροφής μάλλλον παρά μέσω δισκίων.

Η κόπωση που προκαλείται από έλλειψη σιδήρου σχετίζεται με την σιδηροπενική αναιμία και απατεί χορήγηση σιδήρου.

Απώλεια ενέργειας, έλλειψη ζωντάνιας, εύκολη κόπωση

Παραγγείλετε το σταθεροποιημένο αεροβικό οξυγόνο πατώντας εδώ

Διαβάστε, επίσης,

Μήπως νιώθετε πολύ κούραση;

Μήπως είσαστε αγχωμένοι και κουρασμένοι;

Ανεπάρκεια σιδήρου

Ξεκινήστε να παίρνετε συμπληρώματα διατροφής

www.emedi.gr

 

Διαβάστηκε 6002 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 06 Μαρτίου 2017 20:18
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Συνένζυμο Q10 Βιταμίνες για την κακοσμία σώματος »