Παρασκευή, 04 Ιουλίου 2014 18:02

Bιταμίνες για την εμμηνόπαυση

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(2 ψήφοι)

Αντιμετώπιση της εμμηνόπαυσης με βιταμίνες

Η εμμηνόπαυση είναι μια περίοδος στη ζωή της γυναίκας, όπoυ οι εκκρίσεις των θηλυκών σεξουαλικών ορμονών της μειώνονται και τελικά σταματούν.

Χαρακτηρίζεται από θερμές εξάψεις με ερυθήματα, πονοκεφάλους, ζαλάδες, κατάθλιψη, υπερβολική έμμηνη ρύση, αύξηση βάρους και κνησμό στα γεννητικά όργανα.

Η βιταμίνη Ε (100 IU με κάθε γεύμα) ανακουφίζει από τις εξάψεις, τους πονοκεφάλους και τα νεύρα.

Η πυριδοξίνη (50-100 χλγρ ημερησίως) μπορεί να βοηθήσει να ανακουφιστεί η κατάθλιψη.

Ο σίδηρος (15 χλγ) και η βιταμίνη C (200χλγρ) την ημέρα θα βοηθήσουν να αποκατασταθούν οι απώλειες αίματος από τις ανωμαλίες της περιόδου πριν την εμμηνόπαυση.

Το ασβέστιο (1000 χλγρ) και η βιταμίνη D (6,25 μγρ) θα βοηθήσουν να παρεμποδιστεί η απώλεια ασβεστίου από τα οστά που προκαλείται εξαιτίας της έλλειψης οιστρογόνων.

Διαβάστε, επίσης,

Τι είναι η εμμηνόπαυση;

Η ορμόνη που ανεβάζει την ερωτική διάθεση στην εμμηνόπαυση

Σεξ στην εμμηνόπαυση

Πονάτε κατά την σεξουαλική επαφή;

Το χάπι που θα απογειώσει σεξουαλικά τις γυναίκες

Μήπως αναζητάτε τη χαμένη σας λίμπιντο;

Οι γυναικείες ορμόνες

Το φυτό που αυξάνει τη σεξουαλική διέγερση

Λυγαριά

Χρήσιμες συμβουλές για τις ανοργασμικές γυναίκες

Οι ευεργετικές ιδιότητες της σόγιας

Αντιμετωπίστε την εμμηνόπαυση

www.emedi.gr

Διαβάστηκε 2182 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 04 Ιουλίου 2014 18:43
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.