Κυριακή, 22 Νοεμβρίου 2015 11:44

Ομάδες πληθυσμού που πρέπει να παίρνουν συμπληρώματα διατροφής

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(2 ψήφοι)

Ορισμένοι άνθρωποι κινδυνεύουν από την έλλειψη βιταμινών και μεταλλικών στοιχείων

 

 

 

Υπάρχουν κάποιες ομάδες ανθρώπων που έχουν κίνδυνο για έλλειψη βιταμινών:

Τα πολυβιταμινικά σκευάσματα προσφέρουν το ελάχιστο των ημερήσιων απαιτήσεων, όταν λαμβάνονται κανονικά.

Οι ομάδες κινδύνου για έλλειψη βιταμινών:

  • Έγκυες και θηλάζουσες γυναίκες. 
  • Οι γυναίκες σε ηλικία τεκνογονίας χρειάζονται συμπληρωματικά σίδηρο. Η ταυτόχρονη λήψη βιταμίνης C θα εξασφαλίσει την αποτελεσματική απορρόφηση του μετάλλου σε αναλογία 100 χλγρ βιταμίνης για 10 χλγρ σιδήρου.
  • Όσοι ξεκινούν δίαιτα για μείωση βάρους
  • Όσοι δεν κάνουν υγιεινή διατροφή και τρώνε σνακς ή προμαγειρεμένες ή διατηρημένες για μεγάλη περίοδο τροφές. Οι προμαγειρεμένες και διατηρημένες τροφές έχουν χάσει το μεγαλύτερο μέρος του περιεχομένου τους στις πιο ευαίσθητες βιταμίνες.
  • Τα παιδιά και οι έφηβοι το χειμώνα και οι ενήλικες που παραμένουν κλεισμένοι για πολλές ώρες στο σπίτι και δεν παίρνουν ικανοποιητική βιταμίνη D από το ηλιακό φως ή όταν υπάρχει απουσία ικανοποιητικής βιταμίνης D από την διατροφή και αυτή που παράγεται από την επιδερμίδα γίνεται η κύρια πηγή παροχής της βιταμίνης.
  • Παιδιά και έφηβοι που δεν κάνουν ισορροπημένη διατροφή λόγω ιδιοτροπιών.
  • Όσοι αναρρώνουν από μία ασθένεια, λόγω χαμηλής πρόσληψης τροφής κατά τη διάρκεια της ασθένειας, λόγω της επίδρασης των φαρμάκων και λόγω μόλυνσης αν υπάρχει.
  • Οι ηλικιωμένοι και άλλοι που δεν μπορούν να παρασκευάσουν και να καταναλώσουν ισορροπημένα γεύματα ή που έχουν οδοντικά προβλήματα και δεν μπορούν να μασήσουν.
  • Αυτοί που ζουν μόνοι και συχνά βαριούνται να παρασκευάσουν φρέσκα γεύματα.
  • Οι αθλητές σε προπόνηση και όσοι κάνουν άσκηση ή πηγαίνουν γυμναστήριο ή που έχουν έντονη σωματική δραστηριότητα.
  • Η έλλειψη οξυγόνου είναι ορατή στο σώμα με πολλαπλά συμπτώματα όπως:

    Απώλεια ενέργειας, έλλειψη ζωντάνιας, εύκολη κόπωση

    Δυσκολία συγκέντρωσης, ανικανότητα για έντονη πνευματική εργασία

    Χαμηλό ανοσοποιητικό, συχνές μολύνσεις, λοιμώξεις, ιώσεις

    Διαταραχές στον ύπνο

    Εκφυλιστικές ασθένειες που δεν καταπολεμούνται

    Γηρατειά, φθορά και γενικό συναίσθημα βραδύτητας

    Η αύξηση των επιπέδων οξυγόνου και η εξασφάλιση της αερόβιας κυτταρικής αναπνοής έχει πολλά θετικά αποτελέσματα:

    Βελτιώνει την συγκέντρωση και την μνήμη

    Εξαφανίζει τα σημάδια της πνευματικής κόπωσης

    Αυξάνει τα επίπεδα ενέργειας

    Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα

    Βελτιώνει το καρδιαγγειακό σύστημα

    Μειώνει το στρες, το άγχος και βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου

    Εμποδίζει την συγκέντρωση και παραγωγή γαλακτικού οξέος

    Βοηθά στην αποτοξίνωση του αίματος

    Βελτιώνει την εμφάνιση του δέρματος

    Αποτρέπει την εμφάνιση εκφυλιστικών ασθενειών

    Σταματά την γήρανση των κυττάρων

    ΒΑΛΤΕ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΣΑΣ ΟΞΥΓΟΝΟ, ΔΩΣΤΕ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΣΑΣ ΖΩΗ!!!

  • Παραγγείλετε το σταθεροποιημένο αεροβικό οξυγόνο πατώντας εδώ

Διαβάστε, επίσης,

Όλα όσα μπορείτε να κάνετε για δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα

Οι βιταμίνες για την εγκυμοσύνη

Σημεία έλλειψης βιταμινών και μετάλλων

Οι καλύτερες συμβουλές διατροφής από την EMEDI

Τι μπορεί να πάθετε από την έλλειψη βιταμινών

Ουσίες που εξουδετερώνουν τις βιταμίνες

Οι βασικές βιταμίνες για τη σύνθεση του DNA

Οι βιταμίνες για αποτοξίνωση από τα βαρέα μέταλλα

Τι πρέπει να προσέχουμε με τις βιταμίνες

Οι βιταμίνες της ομορφιάς

Βιταμίνες για γυναίκες

Τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για προστασία από τις ιώσεις

Συμπληρώματα διατροφής για να κάψετε λίπος κατά την άσκηση

Φάρμακα και ηλικιωμένοι

Ξεκινήστε να παίρνετε συμπληρώματα διατροφής

Πώς να παραμείνετε για πάντα νέοι

Πολυβιταμίνες για αντιγήρανση

Είναι απαραίτητες οι βιταμίνες στο αδυνάτισμα;

www.emedi.gr

Διαβάστηκε 1301 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 06 Μαρτίου 2017 19:29
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.