Σάββατο, 28 Μαΐου 2016 13:03

Ποιοι πρέπει να παίρνουν μελατονίνη

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(3 ψήφοι)

Ρυθμίστε το βιολογικό σας ρολόι

Η μελατονίνη είναι μια ορμόνη που ρυθμίζει το βιολογικό μας ρυθμό, δηλαδή πότε κοιμόμαστε και πότε ξυπνάμε.

Βοηθάει, επίσης, στον έλεγχο απελευθέρωσης των θηλυκών αναπαραγωγικών ορμονών, οι οποίες καθορίζουν τον έμμηνο κύκλο και την εμμηνόπαυση.

Τα συμπληρώματα μελατονίνης παρασκευάζονται από το αμινοξύ τριπτοφάνη. Διατίθενται σε ταμπλέτες, κάψουλες, κρέμα και παστίλιες.

Η μελατονίνη χρησιμοποιείται για πολλές ιατρικές παθήσεις, κυρίως, για διαταραχές του ύπνου, όπως το τζετ λαγκ και η αϋπνία.

Η μελατονίνη είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό.

Η μελατονίνη χρησιμοποιείται ως θεραπευτικό μέσο για την αρθρίτιδα, το άγχος, την ημικρανία, τον αλκοολισμό, τις καρδιακές παθήσεις, τον καρκίνο και τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης.

Η μελατονίνη διευκολύνει τον ύπνο και μοιάζει να είναι ακίνδυνη όταν λαμβάνεται για μικρό χρονικό διάστημα.

Το σώμα παράγει βέβαια αρκετή μελατονίνη για τις ανάγκες του.

Η λήψη μελατονίνης τουλάχιστον μισή ώρα πριν τον ύπνο μειώνει το χρόνο που χρειάζονται για να αποκοιμηθούν, οι μεγαλύτεροι ενήλικες.

Η μελατονίνη όταν λαμβάνεται την ημέρα του ταξιδιού και συνεχίζεται για μερικές ημέρες, μειώνει το χρόνο που χρειάζεται κάποιος για να επανέλθει στο κανονικό πρόγραμμα του ύπνου, στο νέο προορισμό. Καλύτερα είναι τα αποτελέσματα όταν κάποιος ταξιδεύει ανατολικά και όταν διασχίζει περισσότερο από 4 χρονικές ζώνες.

Η μελατονίνη χρησιμοποιείται και στον καρκίνο, τον πονοκέφαλο, τις εποχικές νόσους και την διακοπή καπνίσματος. Επίσης, χρησιμοποιείται στις διαταραχές ύπνου σε σχέση με τις ακανόνιστες βάρδιες εργασίας, την εμμηνόπαυση, την κατάθλιψη και τη σχιζοφρένεια.

Οι υγιείς ενήλικες που παίρνουν μελατονίνη κοιμούνται γρηγορότερα.

Διαβάστε, επίσης,

Μελατονίνη

Τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για το νευρικό σύστημα

Ασθένειες που προκαλει η αϋπνία

Έλεγχος της ισορροπίας του ανοσοποιητικού συστήματος

Τα πεπτίδια για την κατάθλιψη

Κόλπα για να μη νιώθετε εξάντληση

Το τεχνητό φως επηρεάζει τον ύπνο

Συμβουλές για να παίρνετε τον καλύτερο ύπνο

Σε ποιες ασθένειες χρησιμοποιούνται τα πεπτίδια

www.emedi.gr

 

 

Διαβάστηκε 1209 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Κυριακή, 29 Μαΐου 2016 20:43
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « L-λευκίνη Γλυκοζαμίνη και χονδροϊτίνη »