Παρασκευή, 16 Δεκεμβρίου 2016 14:24

Βιταμίνες για τις κράμπες μυών

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Οι καλύτερες βιταμίνες για τις μυϊκές κράμπες

 

Οι κράμπες μυών είναι παρατεταμένες οδυνηρές συσπάσεις ενός μυός.

Οι μυϊκές κράμπες μπορεί να εμφανισθούν σαν σπασμοί κατά τους οποίους οι μυς δεν μπορούν να εκτελέσουν μια συγκεκριμένη εργασία, αλλά είναι εφικτή η χρήση τους για άλλη κίνηση.

Οι κράμπες μπορεί να είναι και επαγγελματικές, όπως η κράμπα του συγγραφέα.

Είναι γνωστό ότι οι κράμπες μυών μπορεί να προκληθούν από ανισορροπία ορισμένων μετάλλων.

Επίσης, οι μυϊκές κράμπες μπορεί να είναι αποτέλεσμα στρες, κακής στάσης του σώματος ή κόπωσης.

Οι μυϊκές κράμπες ανταποκρίνονται σε πρόσθετο ασβέστιο στη διατροφή, συνήθως, 640-800 χλγρ την ημέρα. Το ασβέστιο ανακουφίζει από τους πόνους ανάπτυξης στα παιδιά, τις νυχτερινές κράμπες, τα κουρασμένα και πονεμένα μέλη και τις μυϊκές κράμπες στην εγκυμοσύνη.

Οι νυχτερινές κράμπες αντιδρούν καλά σε λήψη πρόσθετου καλίου κατά τη διατροφή.

Μελέτες υποδεικνύουν ότι η κόπωση μπορεί να συνδέεται με τις κράμπες μυών σε έλλειψη μαγνησίου και καλίου. Συμπληρωματικές λήψεις αυτών των μετάλλων βοηθούν όταν η κόπωση οφείλεται σε μυϊκή κούραση. 

Μελέτες έχουν δείξει ότι η λήψη πρόσθετων ποσοτήτων μαγνησίου (500χλγρ την ημέρα) και καλίου (1500 χλγρ την ημέρα) υπερνικάει την κούραση βαδίσματος σε μια μεγάλη αναλογία ατόμων που υποφέρουν από χρόνια κόπωση και μυϊκές κράμπες.

Το κάλιο προσλαμβάνεται καλύτερα με αυξημένες δόσεις φρέσκων φρούτων και λαχανικών, μαζί με ξηρούς καρπούς και χυμούς λαχανικών και φρούτων, σαν τμήμα της διατροφής μάλλον παρά μέσω δισκίων.

 


Κρέμα για μασάζ για τις κράμπες μυών

Πατήστε, εδώ για να παραγγείλετε μια πολύ καλή κρέμα για τις κράμπες των μυών

Διαβάστε, επίσης,

Μείγμα βοτάνων για τις κράμπες

Πρώτες βοήθειες σε μυϊκές κράμπες

Μήπως έχετε μυαλγίες;

Γιατί πρέπει να πίνετε περισσότερο νερό

Τι να κάνετε για να μην παθαίνετε κράμπες

Τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για τις αρθρώσεις και τους μυς

Τι να κάνετε αν παθαίνετε κράμπες στα πόδια

Χρήσιμες πληροφορίες για τη βιταμίνη C

Αλάτι Ιμαλαΐων

Βιταμίνες για τον τρόμο και τα τινάγματα

Το κάλιο είναι πολύτιμο

Μυικές κράμπες

Γιατί η έλλειψη μαγνησίου προκαλεί κράμπες

To μαγνήσιο και τα οφέλη του

Κόλπα για να κοιμηθείτε εύκολα

Yπασβεστιαιμία

Πόσο νερό πρέπει να πίνουμε;

Mεταβολική αλκάλωση

Ενδείξεις βελονισμού

Μπορείτε και μόνοι σας να θεραπευτείτε

Θαλασσινό αλάτι

Σύνδρομο ανήσυχων ποδιών

www.emedi.gr

 

 

Διαβάστηκε 2878 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 26 Μαΐου 2017 15:17
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.