Σάββατο, 30 Μαΐου 2020 15:20

Οι καλύτερες ουσίες για την κατάθλιψη, το άγχος και την ανησυχία

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Ουσίες και βιταμίνες για την κατάθλιψη, το άγχος και την ανησυχία

 

Οι καλύτερες ουσίες για την κατάθλιψη, το άγχος και την ανησυχία

-Φωσφατιδυλική σερίνη

Η φωσφατιδυλσερίνη μεγιστοποιεί την αγωγή των σημάτων μεταξύ των νευρικών κυττάρων και αντιστρέφει τη διανοητική έκπτωση. Κρατάει τις κυτταρικές μεμβράνες ρευστές, τα λιπίδια διαλυτά, και αυξάνει τον αριθμό των υποδοχέων στα εγκεφαλικά κύτταρα, δίνοντας έτσι περισσότερες θέσεις πρόσδεσης και υγιέστερα νευρικά κυκλώματα.

Στα ενήλικα άτομα η φωσφατιδυλική σερίνη μπορεί να βοηθήσει στη διατήρηση της ικανότητας γνώσης και συγκέντρωσης και στην ενδυνάμωση όλων των νοητικών λειτουργιών.

Όταν η φωσφατιδυλική σερίνη λαμβάνεται από το στόμα απορροφάται γρήγορα, και επίσης, γρήγορα, φθάνει στον εγκέφαλο. Εκεί φαίνεται ότι δρα αποκλειστικά στις κυτταρικές μεμβράνες. Ως γνωστόν τα νευρικά κύτταρα εξαρτώνται από τις μεμβράνες τους για να φέρουν εις πέρας τις εξειδικευμένες λειτουργίες τους.

Η φωσφατιδυλσερίνη βοηθάει στην ενεργοποίηση και ρύθμιση των πρωτεϊνών, οι οποίες παίζουν σπουδαίο ρόλο στη δημιουργία, τη μετάδοση και τη λήψη των νευρικών ερεθισμάτων.

Η φωσφατιδυλική σερίνη είναι απαραίτητη για την καλή λειτουργία των νευροδιαβιβαστών.

Η έλλειψη της φωσφατιδυλσερίνης προκαλεί:

Νόσο του Alzheimer

Άνοια

Κατάθλιψη

-Βιταμίνη Β12

Θεραπεύει την ευερεθιστότητα, βελτιώνει τη συγκέντρωση, αυξάνει την ενέργεια και διατηρεί υγιές το νευρικό σύστημα

-Βιταμίνη C

Απαραίτητη κατά του στρες

-Μαγνήσιο

Αγχολυτικό μέταλλο, απαραίτητο για τη νευρική λειτουργία

-Θειαμίνη ή βιταμίνη Β1

Υψηλές δόσεις της ανακουφίζουν από την κατάθλιψη και τις κρίσεις ανησυχίας

-Πυριδοξίνη ή βιταμίνη Β6

Βοηθάει στην παραγωγή φυσικών αντικαταθλιπτικών, όπως η ντοπαμίνη και η νορεπινεφρίνη

-Μαγγάνιο

Μειώνει την ευερεθιστότητα

-Φυλλικό οξύ

Η έλλειψή του έχει σαν αποτέλεσμα δυσλειτουργία του νευρικού συστήματος και πνευματικές δυσλειτουργίες

-Βιταμίνη Ε (άλφα τοκοφερόλη)

Τα κύτταρα εγκεφάλου παίρνουν το απαραίτητο οξυγόνο

-Ασβέστιο

Βοηθάει στη χαλάρωση, στην ευερεθιστότητα και στην ένταση

-Παντοθενικό οξύ

Καταπραϋνει την ένταση

-Ψευδάργυρος

Ενισχύει την εγρήγορση του πνεύματος και στη φυσιολογική λειτουργία του εγκεφάλου

-Χολίνη

Καταπραϋνει τον εγκέφαλο

-Νιασίνη

Είναι απαραίτητη βιταμίνη για τη λειτουργία του νευρικού συστήματος

-Τυροσίνη

Αυξάνει τους νευρώνες του εγκεφάλου και παράγονται περισσότερα αντικαταθλιπτικά, όπως ντοπαμίνη και νορεπινεφρίνη

-Σεροτονίνη

Ένα φυσικό αντικαταθλιπτικό

-Τρυπτοφάνη

Συνεργάζεται με την πυριδοξίνη, τη νιασίνη και το μαγνήσιο για να συνθέσουν τη χημική ουσία σεροτονίνη, που είναι φυσικό χαλαρωτικό και αντικαταθλιπτικό

-Φαινυλαλανίνη

Είναι απαραίτητη για τον εγκέφαλο για να απελευθερωθούν τα αντικαταθλιπτικά νορεπινεφρίνη και ντοπαμίνη

antikatathliptika 2

Μάθετε ποια είναι τα χημικά φάρμακα που επιδεινώνουν την κατάθλιψη, το άγχος και την ανησυχία

Αλκοόλ: Το αλκοόλ καταστέλλει το νευρικό σύστημα. Η κατανάλωση αλκοόλ μαζί με ηρεμιστικά μπορεί να προκαλέσει σοβαρή κατάθλιψη, ακόμη και θάνατο

Αντισυλληπτικά χάπια: Προκαλούν κατάθλιψη. Τα αντισυλληπτικά χάπια προκαλούν ανεπάρκεια βιταμίνης Β6, Β12, φυλλικού οξέος και βιταμίνης C. Η βιταμίνη Β6 είναι απαραίτητη για τον μεταβολισμό της τρυπτοφάνης και οι ανάγκες στη βιταμίνη αυτή αυξάνονται κατά 100% στιες γυναίκες που παίρνουν αντισυλληπτικά χάπια

Αναλγητικά και αντιισταμινικά: Πολλά εμπορικά σκευάσματα που είναι καταπραϋντικά περιέχουν κα αντιισταμινικές ουσίες μέσα και προκαλούν ρίγη και πνευματική σύγχυση

antikatathliptika 1

Η λίστα με τα φάρμακα που προκαλούν κατάθλιψη

Όλα τα παρακάτω φάρμακα, αλλά και άλλα πάρα πολλά, στερούν από το σώμα, σε διαφορετικό βαθμό σημαντικά θρεπτικά συστατικά που ρυθμίζουν τη διάθεση

Φάρμακα κατά της αρθρίτιδας

Αντιισταμινικά

Αντιυπερτασικά

Μυοχαλαρωτικά που επιδρούν στο Κεντρικό Νευρικό Σύστημα (π.χ. Baclofen)

Αδρενοκορτικοειδή

Χλωριούχο αμμώνιο (π.χ. decongestant)

Βαρβιτουρικά

Βήτα αναστολείς (π.χ. Inderal)

Χλωραμφενικόλη

Διουρητικά

Οιστρογόνα

Αντιοιστρογόνα

Φθοριούχα

Γλουτεθιμίδη

Ινδομεθακίνη

Ισονιαζίδη

Καθαρτικά

Πρεδνιζολόνη

Μεθοτρεξάτη

Νιτροφουραντοϊνη

Αντισυλληπτικά από το στόμα

Πενικιλαμίνη

Πενικιλλίνη

Φαινυλβουταζόνη

Φαυνυντοϊνη

Συμπληρώματα καλίου

Πρεδνιζόνη

Προκαϊναμίδη

Προποξυφαίνη

Πυριμεθαμίνη

Σουλφοναμίδες

Τετρακυκλίνες

Τριαμτερίνη

Τριμεθοβενζαμίδη

ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ!!!

antikatathliptika 4

Διατροφή για την κατάθλιψη, το άγχος και την ανησυχία

Οι υδατάνθρακες είναι πιο κατάλληλες από τις πρωτεϊνες. Οι υδατάνθρακες ανεβάζουν τα επίπεδα της σεροτονίνης στον εγκέφαλο και αυξάνουν την ηρεμία και τη χαλάρωση, ενώ ταυτόχρονα αυξάνουν και την εγρήγορση.

Μην καταναλώνετε επεξεργασμένη ζάχαρη!!!

Η ζάχαρη από μόνη της, είτε στους ραφιναρισμένους υδατάνθρακες, είτε στο αλκοόλ είτε οπουδήποτε αλλού εξαφανίζει από το σώμα όλες τις βιταμίνες του συμπλέγματος Β και ιδιαίτερα τη βιταμίνη Β1 και η ανεπάρκεια βιταμίνης Β1 προκαλεί κατάθλιψη.

Τα αμινοξέα, όπως τυροσίνη, τρυπτοφάνη και φαινυλαλανίνη μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως αντικαταθλιπτικά.

Ο συνδυασμός αμινοξέων σε δοσολογία 500-2000 mg την ώρα του ύπνου ή το πρωί με νερό ή χυμό (όχι με πρωτεϊνη) έχουν ισχυρή αντικαταθλιπτική δράση.

Τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής για την υγεία του νευρικού σας συστήματος

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής για την υγεία του νευρικού σας συστήματος

antikatathliptika 5

 

Η καθοδήγηση για την επιλογή των ποιων συμπληρωμάτων διατροφής, από τα ανωτέρω, είναι κατάλληλα για την ασθένειά σας θα γίνει σε συνεννόηση με το θεράποντα ιατρό.

Διαβάστε, επίσης,

Τα οφέλη στην υγεία από το σύμπλεγμα βιταμινών Β

Τα κανναβινοειδή είναι οι προστάτες της ομοιόστασης και της υγείας

Οι βιταμίνες για το άγχος και την ένταση

Απλές συμβουλές για να αντιμετωπίσετε την κατάθλιψη

Κατάθλιψη και γονίδια

Πώς η κατάθλιψη συνδέεται με την άνοια

Η γυμναστική δρα θεραπευτικά στην κατάθλιψη

Γιόγκα και Ρέικι για την υγεία σας

Κρύο ή ζεστό μπάνιο για καλή υγεία;

Διατηρείστε υγιές το βιολογικό σας ρολόι

Γιατί η κάνναβη θεραπεύει κάθε ασθένεια

Οι θεραπευτικές δράσεις των ψυχεδελικών ουσιών

Είναι το ντους ή το μπάνιο καλύτερο για την υγεία σας;

Η άσκηση είναι φάρμακο για τον εθισμό

Βότανα και βιταμίνες για το άγχος και την κατάθλιψη

Το άτμισμα κάνναβης είναι θεραπεία για το άγχος και την κατάθλιψη

Οδηγός Συσχέτισης Κανναβινοειδών και Ασθενειών

Είναι κατάλληλη η ψυχεδελική θεραπεία για εσάς;

Προβιοτικά για τη διατήρηση της υγείας

Ενέσιμα εμφυτεύματα για αντιγήρανση

Αιθέριο έλαιο λεβάντας

Παντοθενικό οξύ

Να τρώτε σταφύλια αν έχετε κατάθλιψη

Είναι κατάλληλα τα ερωτηματολόγια για τη διάγνωση της κατάθλιψης;

Πάμε παρακάτω

Οι ευεργετικές ιδιότητες της μπανάνας

Τα καλύτερα ροφήματα για την κατάθλιψη

Αντιμετωπίστε την κατάθλιψη της ανεργίας

Η κατάθλιψη είναι κολλητική

Θεραπεία της κατάθλιψης με μανιτάρια

Θεραπευτική γιόγκα για την κατάθλιψη

Να μιλάτε για τα προβλήματά σας για να μην πάθετε κατάθλιψη - Emedi

Χρήσιμες πληροφορίες για την κατάθλιψη - Emedi

Τα κινητά μειώνουν την κατάθλιψη - Emedi

Είναι κατάλληλα τα ερωτηματολόγια για τη διάγνωση της κατάθλιψης;

Ποτό για το άγχος και την κακή διάθεση - Emedi

Το παρατεταμένο χρόνιο στρες προκαλεί καρκίνο - Emedi

Η άσκηση ως φάρμακο για πολλές ασθένειες

Το χαμόγελο μας κάνει ευτυχισμένους

www.emedi.gr

 

 

 

 

Διαβάστηκε 373 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Κυριακή, 31 Μαΐου 2020 20:30
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Σχετικά Άρθρα