Πέμπτη, 20 Μαΐου 2021 19:36

Φυσικές βιταμίνες

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Να καταναλώνετε μόνο φυσικές βιταμίνες

 

Η πλειοψηφία των βιταμινών που κυκλοφορούν στο εμπόριο έχουν χημική σύνθεση και παράγονται σε εργαστήριο.

Οι βιταμίνες είναι ζωτικής σημασίας για το μεταβολισμό, την ανάπτυξη και τη ζωή. Εξαιτίας της έλλειψης των θρεπτικών συστατικών στις σημερινές τροφές, όλοι οι άνθρωποι έχουμε ανάγκη από πολυβιταμίνες, για να αναπληρώσει το σώμα μας την ανεπάρκεια στα θρεπτικά συστατικά. 

fysikes vitamines 1

Δεν είναι όμως όλες οι βιταμίνες ίδιες...

Οι φυσικές βιταμίνες αποτελούνται από πολλά και διάφορα συστατικά, όπως ένζυμα, συνένζυμα, μεταφορείς και συνεργιστικούς παράγοντες, τα οποία ενώνονται και συνεργάζονται μεταξύ τους για να επιτευχθεί το επιθυμητό βιολογικό αποτέλεσμα. Στις τροφές οι βιταμίνες εμφανίζονται στη φυσική τους μορφή περιέχοντας όλα τα απαραίτητα προαναφερόμενα συστατικά.

Στην αγορά, οι περισσότερες είναι οι συνθετικές βιταμίνες, οι οποίες χημικά είναι όμοιες με τις φυσικές, αλλά δεν έχουν την ίδια δράση με αυτές. Συνεπώς, οι συνθετικές βιταμίνες δεν συμπεριφέρονται στο σώμα μας με τον ίδιο τρόπο όπως οι φυσικές. Πολλές συνθετικές βιταμίνες, μάλιστα, για να μπορέσουν να εκτελέσουν την αποστολή’ τους αφαιρούνε θρεπτικά συστατικά από τον οργανισμό. Ο οργανισμός δεν μπορεί να τις αναγνωρίσει και να τις επεξεργαστεί, και πολλές φορές δίχως να το γνωρίζουμε απορροφάται μόνο ένα μικρό μέρος από αυτές.

Το ιδανικό είναι να παίρνουμε τις βιταμίνες από φυσικές πηγές, ή καλύτερα από μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή, επειδή στις φυσικές τροφές οι βιταμίνες συνοδεύονται από στοιχεία τα οποία συμπληρώνονται συνεργιστικά μεταξύ τους για την βελτιστοποίηση της βιοδιαθεσιμότητας και της απορρόφησης. Αν όμως για οποιοδήποτε λόγο δεν μπορούμε να ικανοποιήσουμε τον οργανισμό μας μέσω της διατροφής και χρειαστεί να πάρουμε βιταμίνες ή συμπληρώματα,  πρέπει να ήμαστε πολύ προσεκτικοί με τα συστατικά. Πρέπει να μην περιέχουν μεμονωμένες χημικές ουσίες και να ζητάμε βιταμίνες ή θρεπτικά συστατικά φυσικής προέλευσης, όπως οι υπερτροφές, φυτά, καρποί, ρίζες, φρούτα, φύκια, και βότανα. 

Αν προτιμήσετε τις βιταμίνες ή τα συμπλέγματα βιταμινών που προέρχονται από φυσικές πηγές, θα πρέπει να αναγράφεται η επιστημονική ονομασία των βοτάνων ή των τροφών (π.χ. φύτρο σιταριού, ιχθυέλαιο, λυγαριά, ασερόλα, κεχρί, φύκια… ), καθώς επίσης οι ποσότητες των συστατικών που περιέχουν, ο τρόπος επεξεργασίας και η παρτίδα.

Ο οργανισμός μας αναγνωρίζει και επεξεργάζεται άμεσα με όλα τα οφέλη μια φυσική βιταμίνη.

Κανένα εργαστήριο δεν έχει κατορθώσει να δημιουργήσει βιταμίνη σαν αυτή που βρίσκεται στη φύση.

fysikes vitamines 2

Οι φυσικές βιταμίνες

-Προέρχονται από φυσικές πηγές, όπως η d-άλφα-τοκοφερόλη)

-Παράγονται από ζύμωση, όπως η βιταμίνη Β12

-Εμφανίζονται σε κάποιο φυσικό περιβάλλον, όπως η βιταμίνη Ε στο έλαιο σπόρων σιταριού ή στα φασόλια σόγιας

-Παρουσιάζονται σε κάποια τροφή, όπως το σύμπλεγμα βιταμινών Β στη μαγιά

Τα πλεονεκτήματα των φυσικών βιταμινών

-Είναι βιολογικά πιο δραστήριες

-Αφομοιώνονται καλύτερα, όπως οι λιποδιαλυτές βιταμίνες έχουν ανάγκη να συνυπάρχουν και λίπη ή έλαια

-Χρησιμοποιούνται καλύτερα με την παρουσία άλλων παραγόντων

-Συγκρατούνται περισσότερο χρόνο στο σώμα

Να καταναλώνετε μόνο φυσικές βιταμίνες

Τα καλύτερα φυσικά και βιολογικά συμπληρώματα διατροφής 

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα καλύτερα φυσικά και βιολογικά συμπληρώματα διατροφής

fysikes vitamines 4

Η καθοδήγηση για την επιλογή των ποιων συμπληρωμάτων διατροφής, από τα ανωτέρω, είναι κατάλληλα για την ασθένειά σας θα γίνει σε συνεννόηση με το θεράποντα ιατρό.

Διαβάστε, επίσης,

Μεταβολική Θεραπεία Ασθενειών του Hans Nieper

Μέθοδοι επεξεργασίας τροφών

Βιταμίνες για ενίσχυση μαλλιών, νυχιών και δέρματος

Πρόσληψη περισσότερων βιταμινών από τις τροφές σας

Οι κατάλληλες βιταμίνες για την υγεία σας

Χρήσιμες πληροφορίες για τα τρόφιμα

Χρήσιμες πληροφορίες για τα βότανα και τις φυσικές θεραπείες

Τι πρέπει να προσέχετε όταν παίρνετε συμπληρώματα διατροφής

Βιταμίνες για τα χέρια και τα πόδια

Βιταμίνες για καλό σεξ

Βιταμίνες για υγιή μαλλιά

Οι βιταμίνες για τη σχιζοφρένεια

Τα φάρμακα προκαλούν ανεπάρκεια βιταμινών

Συνιστώμενες ημερήσιες προσλήψεις συμπληρωμάτων διατροφής

Τα οφέλη στην υγεία από το σύμπλεγμα βιταμινών Β

Οι βιταμίνες για το άγχος και την ένταση

Συμπληρώματα διατροφής για τη φλεγμονώδη νόσο εντέρου

Συμπληρώματα διατροφής για τη φλεγμονώδη ημικρανία

Οι καλύτερες βιταμίνες για αδυνάτισμα

Συμπληρώματα διατροφής για την τροφική δυσανεξία

Οι βιταμίνες για τη σμηγματορροϊκή δερματίτιδα

Τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για το έκζεμα

Η ψωρίαση θεραπεύεται με συμπληρώματα διατροφής

Ποιες βιταμίνες πρέπει να παίρνετε καθημερινά

Πρόδρομες ουσίες βιταμινών

Τα οφέλη από το πίτουρο στην υγεία

Πικολινικά άλατα

Οι ουσίες που λαμβάνουμε από τις τροφές

Το καλύτερο ελαιόλαδο είναι το ελληνικό

Ποιοι πρέπει να παίρνουν β καροτίνη

Χρήσιμες ιατρικές συνταγές με καρότα

Καρότα

Ήλιος και βιταμίνη D

Βιταμίνη Α

Οι ουσίες που λαμβάνουμε από τις τροφές

Εναλλακτικές λύσεις γάλακτος

Εστιατόρια που σερβίρουν βιολογικά πιάτα

Είναι όλα τα πρόσθετα τροφίμων ανθυγιεινά;

Πρόσθετα τροφίμων

Οι μερίδες στα εστιατόρια πρέπει να είναι μεγάλες

Τρόφιμα που κάνουν καλό στην υγεία

Μεσογειακή δίαιτα - Emedi

Γιατί η μεσογειακή διατροφή έχει αντικαρκινική δράση - Emedi

Τα κρητικά βότανα είναι αναγνωρισμένα παγκοσμίως

Παραδοσιακή ελληνική διατροφή - Emedi

Συνταγές για αλκαλοποίηση του οργανισμού

Υγιεινό μαγείρεμα στο ταψί

Υγιεινό μαγείρεμα στην κατσαρόλα

Ντοματοκεφτέδες Σαντορίνης

Που κάνει καλό το χαμομήλι

Ντολμαδάκια γιαλαντζί

Τα πικρά θεραπεύουν τον καρκίνο

Είναι υγιεινά τα γλυκά του κουταλιού;

Τα καλύτερα κόλπα για να παραμείνετε νέοι

Φυσική αντικαρκινική ουσία

Τι είναι τα φυτοχημικά

Υγιεινή χωριάτικη σαλάτα

Η νοστιμότερη φέτα

Τα πιο νόστιμα γεμιστά

Συμβουλές για πιο υγιεινά πιάτα

Γιατί σε όλο τον κόσμο προτιμούν την ελληνική κουζίνα

www.emedi.gr

Διαβάστηκε 130 φορές
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Σχετικά Άρθρα