Τετάρτη, 18 Μαρτίου 2015 08:37

Αυτομασάζ για διάφορες παθήσεις

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(2 ψήφοι)

Κάντε μόνοι σας μασάζ στο σπίτι για θεραπεία

Το αυτομασάζ είναι εύκολο να το μάθετε και μπορεί να είναι τόσο αποτελεσματικό όσο και το επαγγελματικό στην ανακούφιση του πόνου και του άγχους.

Το αυτομασάζ μπορεί να βοηθήσει σε μια ποικιλία παθήσεων, όπως στην χρόνια κόπωση, στον πόνο στο κεφάλι, ακόμα και κατάθλιψη.

Παρά το γεγονός ότι παραδοσιακά η ρεφλεξολογία επικεντρώνεται στο πόδι, υπάρχουν εκατοντάδες σημεία πίεσης σε όλο το σώμα που μπορούν να ενεργοποιήσουν  και να θεραπεύσουν το σώμα και την ψυχή με το μασάζ.

Η παραδοσιακή Κινέζικη Ιατρική βλέπει το σώμα ως ένα δίκτυο ενεργειακών καναλιών που είναι γνωστοί ως μεσημβρινοί, και το μασάζ σε αυτούς τους μεσημβρινούς μπορεί να βοηθήσει στην τόνωση, στην επούλωση και στην χαλάρωση.

Εδώ είναι μερικές συμβουλές για το πώς μπορείτε να ανακουφίσετε τον πόνο, να μειώσετε το στρες και να βελτιώσετε τη διάθεσή σας με απλές τεχνικές ρεφλεξολογίας μόνοι σας:

  • Γρήγορη ενίσχυση της διάθεσης:

Οι ορμόνες που εκκρίνονται από την υπόφυση συνδέονται άμεσα με την ανακούφιση του πόνου. Ένας τρόπος για να εξισορροπήσετε το ενδοκρινικό σας σύστημα είναι μέσω ειδικών σημείων πίεσης στα χέρια και τα πόδια σας. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στους αντίχειρές σας ή / και στα μεγάλα δάχτυλα των ποδιών σας. Εφαρμόστε μέτρια έως έντονη πίεση για 5-10 λεπτά και θα νιώσετε αμέσως μια αίσθηση ισορροπίας.

  • Ψυχική ισορροπία

Η υπολειτουργία του θυρεοειδούς ή προκαλεί συχνά αδυναμία συγκέντρωσης. Το αντανακλαστικό που σχετίζεται με το θυρεοειδή αδένα, βρίσκεται και αυτό στο μεγάλο δάχτυλο του ποδιού και στους αντίχειρές σας. Το μασάζ με πίεση σε αυτά τα σημεία πίεσης θα αναζωογονήσουν τη συγκέντρωση, θα μειώσουν τους κτύπους της καρδιάς σας και την χοληστερίνη σας.

  • Ανακούφιση του άγχους και της έντασης

Δεν είναι μυστικό ότι το μασάζ σώματος μπορεί να χαλαρώσει τους μύες, αλλά και οι απλές τεχνικές ρεφλεξολογίας βοηθούν πολύ. Τα νεύρα σας συνδέονται μέσω ενός περίπλοκου συστήματος. Κάνοντας μασάζ και κυκλικές κινήσεις με τα δάχτυλα των χεριών σας πάνω από τις άκρες των μεγάλων δακτύλων των ποδιών σας μπορεί να ανακουφίσει την ένταση στη σπονδυλική στήλη και ακόμη και τους πονοκεφάλους και τις ημικρανίες.

  • Κρυολόγημα και γρίπη 

Είτε το πιστεύετε είτε όχι, μπορείτε να έχετε πρόσβαση στα ιγμόρεια και το λαιμό σας μέσα από τα πόδια σας. Η εφαρμογή πίεσης προς την πλευρά του μεγάλου δακτύλου του ποδιού σας και στη βάση του ποδιού σας μπορεί να τονώσει τη ροή του αίματος στους πνεύμονες και το λαιμό σας. Έτσι βοηθά να καθαρίσετε τα  βακτήρια και τις μολύνσεις.

Το μασάζ ποδιών είναι ένας ιδιαίτερα αποτελεσματικός τρόπος για να ελαχιστοποιηθεί η ένταση της καθημερινής ζωής. Τα πόδια σας περιέχουν αντανακλαστικά σημεία τα οποία, όταν διεγείρονται, μπορεί να βοηθήσουν με τη διαδικασία της αποτοξίνωσης τα νεφρά, το συκώτι, την ουροδόχο κύστη και τους πνεύμονες.

Η συσσώρευση ουρικού οξέος στα δύο χέρια και τα πόδια μπορεί να εξαλειφθεί με τις επαναλαμβανόμενες τεχνικές μασάζ που αναφέρθηκαν παραπάνω.

Παρά το γεγονός ότι ορισμένα σημεία πίεσης μπορεί να είναι πιο ευαίσθητα στην αφή από άλλα, δεν θα πρέπει να αισθάνεστε πόνο κατά την άσκηση του αντανακλαστικού μασάζ.

Τα σημεία που πρέπει να κάνετε μασάζ για να ανακουφιστείτε από διάφορες ασθένειες

Διαβάστε, επίσης,

Μήπως έχετε πόνο στο στομάχι;

Μήπως σας πονάει το χέρι σας;

Έχετε πόνο στο κεφάλι;

 Κόλπα για να κοιμηθείτε εύκολα

Ρεφλεξολογία

Σας πονάει ο αυχένας σας;

Διώξτε τον πόνο από τη μέση και τον αυχένα

www.emedi.gr

Διαβάστηκε 1878 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 18 Μαρτίου 2015 10:05
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.