Πέμπτη, 25 Ιουνίου 2015 21:24

Τεχνική μυϊκής χαλάρωσης

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Η προοδευτική μυϊκή χαλάρωση μειώνει την ένταση των μυών

 

Μειώστε το άγχος, τις κρίσεις πανικού, την υπέρταση, την κατάθλιψη, αλλά και βοηθήστε την συγκέντρωσή σας.

Η μυϊκή χαλάρωση μπορεί να γίνει οπουδήποτε και βοηθά να μειωθεί το άγχος και να καθαρίσει το μυαλό σε λίγα λεπτά.

Χαλαρώστε μετά από μια δύσκολη ημέρα...

Η χαλάρωση βοηθά:

  • Στο άγχος. Οι τεχνικές χαλάρωσης μειώνουν το άγχος, το εργασιακό στρες και τα συμπτώματα της κρίσης πανικού.
  • Στην κεφαλαλγία τάσεως. Οι τεχνικές χαλάρωσης περιορίζουν τα συμπτώματα της κεφαλαλγίας τάσεως.
  • Στην υπέρταση. Είναι εύκολα κατανοητό ότι οι τεχνικές χαλάρωσης βοηθούν στην μείωση της πίεσης σε υπερτασικά άτομα.

Η τεχνική της μυϊκής χαλάρωσης:

  • Ανακαλύψτε ένα ήσυχο μέρος
  • Χαλαρώστε καθιστοί ή ξαπλωμένοι
  • Ξεκινώντας από τα πόδια και προχωρώντας προς τα άνω, μέχρι το κεφάλι και τον αυχένα, σφίξτε κάθε μυϊκή ομάδα, τουλάχιστον πέντε δευτερόλεπτα και μετά χαλαρώστε τους μυς, για 30 δευτερόλεπτα. Επαναλάβετε προτού προχωρήσετε στην επόμενη μυϊκή ομάδα.

Εφαρμόζετε την προοδευτική μυϊκή χαλάρωση 2 φορές την ημέρα για αποτέλεσμα.

Κάθε συνεδρία διαρκεί 10 λεπτά!

Διαβάστε, επίσης,

Αυχενικό σύνδρομο

 

Βελονισμός για το ευερέθιστο έντερο

Ψύξη

Anti-stress αναπνοή

Η πιο ισχυρή αντιστρές τεχνική

www.emedi.gr

Διαβάστηκε 1050 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2015 07:47
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.