Τετάρτη, 23 Σεπτεμβρίου 2015 13:41

Μυρωδιές που ανακουφίζουν αμέσως από το άγχος

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Αρώματα που ανακουφίζουν από το άγχος σχεδόν αμέσως

 

Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί μερικές μυρωδιές σας κάνουν να αισθάνεστε χαλαροί ή σας ενεργοποιούν;

Το οσφρητικό μας σύστημα βρίσκεται σε στενή σχέση του με τον εγκέφαλο και επηρεάζει τόσο τη μνήμη όσο και τη διάθεσή μας.

Μυρωδιές που ανακουφίζουν αμέσως από το άγχος

1) Λεμόνι

Προωθεί τη συγκέντρωση και επιτρέπει το μυαλό να ηρεμήσει ειδικά όταν είστε θυμωμένοι, ανήσυχοι ή πολύ εξαντλημένοι. Το λεμόνι ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα του σώματος, βελτιώνοντας την κυκλοφορία και είναι γνωστό για τη μείωση του άγχους και της κατάθλιψης. 

2) Κανέλα

Οι διεγερτικές ιδιότητες της κανέλας μπορεί να βοηθήσουν στην καταπολέμηση της ψυχικής κόπωσης και βελτιώνουν τη συγκέντρωση και την εστίαση. Η μυρωδιά από κανέλα βελτιώνει τις γνωστικές λειτουργίες, τη μνήμη και την προσοχή.

3) Λεβάντα

Η λεβάντα βοηθά να ηρεμήσει το μυαλό και το σώμα σχεδόν αμέσως. Αλλά το πιο χρήσιμο πλεονέκτημά του είναι η ικανότητά του να βοηθά στην αντιμετώπιση της αϋπνίας. Αυτό το αιθέριο έλαιο έχει καταπραϋντικές ιδιότητες και είναι ηρεμιστικό που βοηθοά στον έλεγχο του συναισθηματικού στρες. Η λεβάντα έχει μια κατευναστική επίδραση στα νεύρα και μπορεί να ανακουφίσει τη νευρική ένταση και την κατάθλιψη και θεραπεύει τον πονοκέφαλο και τις ημικρανίες.

4) Βροχή

Μετά από μια καταιγίδα, ειδικά μια καταιγίδα που ξεσσπάει μετά από μια μακρά ξηρασία, ο κόσμος μυρίζει διαφορετικά. Το καθαρό άρωμα μετά από μια βροχόπτωση εν μέρει προκαλείται από τον καθαρισμό του όζοντος. Η μυρωδιά της βροχής μπορεί να ανακουφίσει κυριολεκτικά άγχος και να βελτιώσει τη διάθεσή σας πάνω από 60%

5) Φρεσκοκομμένο χόρτο

Μια χημική ουσία που απελευθερώνεται από ένα πρόσφατα κουρεμένο γκαζόν μπορεί να κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται χαρούμενοι και χαλαροί. Η μυρωδιά αυτή είναι πολύ ισχυρή.

6) Μέντα και Δυόσμος

Δοκιμάστε μέντα όταν θέλετε να  αναζωογονήσετε το μυαλό, να προωθήσετε τη συγκέντρωση και να τονώσετε την σκέψη. Η μυρωδιά της μέντας και του δυόσμου συνδέεται με μεγαλύτερη γνωστική αντοχή, περισσότερα κίνητρα και καλύτερη απόδοση.

7) Βανίλια

Το άρωμα βανίλιας αυξάνει τη χαρά και τη χαλάρωση. Τα αποτελέσματα μετρήθηκαν μέσω της χαρτογράφησης της διάθεσης, η οποία περιλαμβάνει συναισθήματα που κυμαίνονται από την ευτυχία και την παρότρυνση μέχρι την απάθεια και την ευερεθιστότητα.

8) Δεντρολίβανο

Η διεγερτική επίδραση του δεντρολίβανου μπορεί να ενισχύσει  τη νοητική λειτουργία. Οι άνθρωποι που μυρίζουν συχνά δενδρολίβανο έχουν καλύτερη μακροπρόθεσμη μνήμη. Το δεντρολίβανο βελτιώνει τη μακροπρόθεσμη μνήμη, την εγρήγορση και έχει ιδιότητες που καταπολεμούν τη σωματική εξάντληση, τους πονοκεφάλους και την πνευματική κόπωση.

9) Πεύκο

Το πεύκο μειώνει το άγχος και ανακουφίζει το στρες. Μια βόλτα μέσα σε ένα πευκοδάσος μειώνει την κατάθλιψη και τα επίπεδα του άγχους. Τα ανήσυχα άτομα χαλαρώνουν με το άρωμα του πεύκου.

10) Γιασεμί

Όπως η λεβάντα, το γιασεμί, επίσης, χρησιμοποιείται για να ηρεμήσει τα νεύρα, αλλά αυτό το έλαιο χρησιμοποιείται, επίσης, ευρέως ως αντικαταθλιπτικό, λόγω των δυνατοτήτων του, που παράγει ένα αίσθημα εμπιστοσύνης, αισιοδοξίας και αναζωογονημένης ενέργειας.

Διαβάστε, επίσης,

Διατροφή για ευτυχία

Πώς το στρες επηρεάζει το σώμα σας

Τσάι για το στρες και την αϋπνία

Λάδι για μασάζ για το άγχος

Βάμμα για το στρες και την αϋπνία

Αντιστρές εναλλακτικές θεραπείες

Φυσικό αρωματικό χώρου

Η λεβάντα

Χρήσιμες ιατρικές συνταγές για το δεντρολίβανο

Απώλεια βάρους με την οσμή

Αρώματα

Αρωματοθεραπεία στην οδοντιατρική

Ερωτική ατμόσφαιρα με σανδαλόξυλο

Κανέλα

Οι βιταμίνες για να βελτιώσετε την όσφρησή σας

www.emedi.gr

Διαβάστηκε 1054 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 23 Σεπτεμβρίου 2015 14:22
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.