Τετάρτη, 25 Σεπτεμβρίου 2013 15:46

Διώξτε τον πόνο από τη μέση και τον αυχένα

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(2 ψήφοι)

Ανακουφιστείτε από τον πόνο στη μέση και στον αυχένα

Διώξτε τον πόνο από τη μέση και τον αυχένα με μια απλή άσκηση σιάτσου (shiatsu), που θα την κάνετε μόνοι σας στον εαυτό σας.

Η απλή τεχνική των πιέσεων do-in είναι ιδανική για να διώξετε το stress, αλλά και τα δυσάρεστα συναισθήματα.

Το αυτομασάζ, άλλωστε χρησιμοποιείται στην Ανατολή, εδώ και πέντε χιλιετίες.

Η τεχνική do-in του σιάτσου για τον πόνο στη μέση και στον αυχένα.

Περάστε τα χέρια στην πλάτη σας, κάντε τα δάκτυλά σας μπουνιά και ανεβάστε τα όσο πιο ψηλά μπορείτε, ιδανικά ως τη βάση των ωμοπλατών. Το σημαντικό είναι να μην ζοριστείτε, γι΄αυτό μην βάλετε πολύ δύναμη.

Εκπνέοντας, ρίξτε ελαφρές μπουνιές στην πλάτη σας, κρατώντας τα χέρια σας κοντά στη σπονδυλική στήλη ως το ιερό οστό και ύστερα αντιστρέψτε την κατεύθυνση, φτάνοντας ως τον αυχένα.

Έτσι θα τονωθείτε και θα απαλλαγείτε από τον πόνο στη μέση και στον αυχένα

 

Διαβάστηκε 1726 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 25 Σεπτεμβρίου 2013 16:42
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.