Πέμπτη, 28 Μαΐου 2015 07:36

Αποκτήστε επίπεδη κοιλιά

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(7 ψήφοι)

Τα μυστικά για να ξεφουσκώσει η κοιλιά σας

 

 

 

 

Ναι! Yπάρχει διατροφή που ξεφουσκώνει την κοιλιά.

Είναι γνωστό ότι υπάρχουν τροφές που δεν χωνεύονται στο λεπτό έντερο και προχωρούν αχώνευτες στο παχύ. Στο παχύ έντερο οι υδατάνθρακες διασπώνται σχηματίζοντας υποπαράγωγα, όπως υδρογόνο, διοξείδιο του άνθρακα και μεθάνιο.

Οι τροφές που πρέπει να αποφεύγετε για να έχετε επίπεδη κοιλιά

  • Φυτικές Ίνες: Το μπρόκολο, τα λαχανάκια Βρυξελλών, το σπανάκι, αλλά και τα μήλα και τα πορτοκάλια είναι πλούσια σε διαλυτές φυτικές ίνες. Είναι γνωστό ότι οι φυτικές ίνες έχουν πολλά οφέλη για την υγεία, αλλά αυξάνουν τις ζυμώσεις στο έντερο και υπερπαράγονται αέρια. Οι αδιάλυτες φυτικές ίνες που βρίσκονται στα δημητριακά ολικής αλέσεως δυσκολεύουν λιγότερο γιατί περνούν από το γαστρεντερικό σωλήνα ανέπαφες και αποβάλλονται χωρίς να προκαλούν πολλά αέρια.
  • Ραφινόζη: Τα όσπρια περιέχουν ραφινόζη και προκαλούν πρήξιμο και εντερικές ενοχλήσεις.
  • Φρουκτόζη: Τα φρούτα και ορισμένα λαχανικά, όπως τα κρεμμύδια και τα πράσα έχουν φρουκτόζη που δεν πέπτεται εύκολα.


Ασκήσεις για να έχετε επίπεδη κοιλιά

Η γυμναστική που βελτιώνει τη στάση σώματος, για ίσια πλάτη και επίπεδη κοιλιά

Το κλασικό μπαλέτο, το πιλάτες, το τένις και το τζούντο, όλα βοηθούν να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά.

Οι καλύτερες ασκήσεις για τους κοιλιακούς

  • Βάλτε τα χέρια πίσω από το κεφάλι και κάντε απλούς κοιλιακούς
  • Κάντε πλάγιους κοιλιακούς διασταυρώνοντας τον αγκώνα με το γόνατο της αντίθετης πλευράς

Κάντε από την κάθε μία άσκηση εκατό επαναλήψεις τέσσερις φορές την εβδομάδα.


Μυστικά για να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά

  • Μην τρώτε τίποτα για δύο έως τρεις ώρες πριν τον ύπνο. Η πέψη επιβραδύνεται όταν κοιμάστε και το σώμα αποθηκεύει τις θερμίδες που καταναλώνετε αργά το βράδυ, ως λίπος, και δεν γίνεται καύση τους για παραγωγή ενέργεια.
  • Τρώτε υγιεινά. Καταναλώστε φρούτα, λαχανικά και δημητριακά ολικής αλέσεως και μην τρώτε πρόχειρες και επεξεργασμένες τροφές.  Να τρώτε πολλές άπαχες πρωτεΐνες, δημητριακά ολικής αλέσεως, χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γαλακτοκομικά προϊόντα, υγιεινά λίπη από αβοκάντο, καρύδια και ω 3 λιπαρά οξέα. 
  • Μειώσετε την πρόσληψη νατρίου. Το νάτριο κάνει κατακράτηση υγρών και πρήζεται η  κοιλιά. Αντικαταστήσετε το επεξεργασμένο αλάτι με kosher ή ανεπεξέργαστο θαλασσινό αλάτι ή αλάτι Ιμαλαϊων τα οποία είναι χαμηλότερα σε νάτριο.
  • Μειώστε το μέγεθος των μερίδων σας. Θα πρέπει να τρώτε μέχρι να αισθάνεστε πλήρεις. Αν τρώτε τακτικά, υγιεινά, μικρά γεύματα όλη την ημέρα, αυτό θα σας κάνει να αισθάνεστε χορτάτοι. Ένα καλό κόλπο είναι να χρησιμοποιείτε μικρότερα πιάτα όταν τρώτε τα κύρια γεύματα. Με αυτόν τον τρόπο, το πιάτο σας θα μοιάζει σαν να είναι γεμάτο και θα τρώτε λιγότερο. Το μισό του πιάτου γεμίστε το  με λαχανικά.
  • Προσπαθήστε να μασάτε πιο αργά. Μασώντας καλά την τροφή σας βοηθά να επιταχυνθεί η διαδικασία της πέψης στο στομάχι και δεν έχετε φουσκώματα και αέρια. Κάντε μικρά διαλείμματα ανάμεσα σε κάθε μπουκιά φαγητού. Ο επιπλέον χρόνος θα δώσει στο στομάχι σας την ευκαιρία να συνειδητοποιήσει ότι είναι πλήρες.
  • Να τρώτε τρόφιμα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, έτσι ώστε να αισθάνεστε χορτάτοι. Το σώμα σας θα απορροφήσει σταδιακά τα θρεπτικά συστατικά και έτσι θα αποφευχθούν οποιαδήποτε αιχμές του σακχάρου στο αίμα σας μέχρι το επόμενο γεύμα σας. Μερικά από τα καλύτερα τρόφιμα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη είναι λάχανο, καρότα, κουνουπίδι, σέλινο, αγγούρια, κολοκύθια, μαρούλι, κρεμμύδια, αχλάδια, ντομάτες, κάρδαμο, μπρόκολο, μπανάνες, μήλα, και  μούρα.
  • Κόψτε την  ζάχαρη. Πέραν του ότι έχει πολλές θερμίδες, η λιγότερη ζάχαρη θα σας βοηθήσει να μειώσετε τα επίπεδα της ινσουλίνης σας. Τα χαμηλότερα επίπεδα ινσουλίνης ισοδυναμούν με μεγαλύτερη παραγωγή μιας ορμόνης που είναι γνωστή ως γλυκαγόνη. Η γλυκαγόνη είναι μια ουσία που επιτρέπει στη γλυκόζη να μετατραπεί σε ενέργεια.
  • Να τρώτε πλούσια σε πρωτεΐνες σνακς. Τα ενδιάμεσα γεύματα με πρωτεϊνες θα ενισχύσουν το μεταβολισμό σας και την ισορροπία του σακχάρου στο αίμα σας. Μια μπάρα πρωτεΐνης, μια χούφτα αμύγδαλα ή σπόροι κολοκύθας, ή ένα κομμάτι  χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά τυρί είναι όλα καλές επιλογές. Αφού, ρυθμίσετε το σάκχαρο στο αίμα θα μειώσετε  την ποσότητα ινσουλίνης, το οποίο είναι καλό, επειδή η ινσουλίνη, βοηθά να αποθηκευθεί λίπος γύρω από τη μέση.
  • Να τρώτε μικρά και συχνά γεύματα. Τα μικρά και συχνά γεύματα κάθε τρεις με τέσσερις ώρες σας κρατάνε χορτάτους.

  • Πίνετε άφθονο νερό. Πίνοντας άφθονο νερό θα ξεπλύνετε τις τοξίνες από το σώμα σας και θα βοηθήσετε την κίνηση των εντέρων σας, και θα έχετε επίπεδο στομάχι. Το ορθομοριακό νερό είναι σαν το νερό πηγής και βοηθά να επιταχυνθεί ο μεταβολισμός και να μειωθεί το λίπος της κοιλιάς. Βάλτε μέσα στο νερό φέτες πορτοκαλιού, φέτες λεμονιού, τριμμένο τζίντζερ, αγγούρι, φρέσκο ​​δυόσμο και φρέσκο ​​βασιλικό. Τα ούρα σας θα πρέπει να έχουν ένα ανοικτό κίτρινο ή διάφανο χρώμα. Το σκούρο κίτρινο με μια οσμή στα ούρα σημαίνει ότι είστε αφυδατωμένοι.
  • Μειώστε το αλκοόλ. Το αλκοόλ, ιδιαίτερα το κρασί και η μπύρα, είναι γεμάτα με θερμίδες. Η κατανάλωση αλκοόλ απελευθερώνει, επίσης, οιστρογόνα και η περίσσεια οιστρογόνων κάνει κατακράτηση υγρών. Επιπλέον, το αλκοόλ διεγείρει την όρεξη.
  • Κάνετε αερόβιες ασκήσεις καθημερινά. Η αερόβια άσκηση θα αυξήσει τη  θερμοκρασία του σώματός σας, θα βελτιώσει την κυκλοφορία (30 λεπτά την ημέρα και 1-2 ημέρες ανάπαυσης κάθε εβδομάδα). Δραστηριότητες, όπως ο χορός, το τρέξιμο, η κολύμβηση, η ποδηλασία και το γρήγορο περπάτημα, το εναλλάξ σπριντ με το περπάτημα για 20 λεπτά, όλα βοηθούν. Επίσης το σκοινάκι, τα push-ups, οι ασκήσεις ενδυνάμωσης για να χτίσετε τους κοιλιακούς μυς με βάρη, οι απλές ασκήσεις για τους κοιλιακούς είναι κατάλληλα για να εξαφανίσετε το λίπος στην κοιλιά.
  • Κάποιοι άνθρωποι μπορεί να είναι δύσκολο να αποκτήσουν ένα επίπεδο στομάχι. Το φυσικό σχήμα του σώματος και η φυσική κατάσταση παίζει κάποιο ρόλο. 
  • Μάθετε να αντιμετωπίζετε το άγχος. Πολλοί άνθρωποι τρώνε περισσότερο επειδή η εργασία, η οικογένεια τους, ή άλλοι παράγοντες  τους προκαλούν πάρα πολύ άγχος. Αντί για φαγητό δοκιμάστε, άλλες μεθόδους για να μειώσετε το στρες.
  • Να κοιμάστε αρκετά. Μελέτες έχουν  δείξει ότι η ανεπαρκής ύπνος μπορεί να προκαλέσει αύξηση του σωματικού βάρους.
  • Η προσωπική σας εικόνα επηρεάζει την αυτοπεποίθησή σας. Πολλοί άνθρωποι τρώνε περισσότερο φαγητό από ό, τι χρειάζεται γιατί νιώθουν μοναξιά, ή δεν τους αρέσει η εμφάνισή τους. Μην το κάνετε αυτό!

Μην συγκρίνετε το σώμα σας με αυτή των άλλων. Ο καθένας έχει ένα διαφορετικό τύπο σώματος. Σημασία έχει να αισθάνεστε εσείς καλά με το σώμα σας και την υγεία σας.

Διαβάστε, επίσης,

Όταν έχετε λειτουργική δυσπεψία

Τα φυσικά διουρητικά αποβάλλουν τις τοξίνες από το σώμα σας

Φυσιοθεραπεία με Clinical Pilates

Άσκηση με στεφάνι

Άσκηση με στεφάνι

Μετατροπή του λίπους

Διάδρομος

Πώς θα αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά

Γυμναστείτε στο σπίτι

Ασκήσεις στην πισίνα

Ασκήσεις για τέλειους κοιλιακούς

Λίγα λεπτά αρκούν για την υγεία

Να αποφεύγετε το γάλα στον καφέ

Οικονομικό λίφτινγκ

Πλαστική μετά από μεγάλη απώλεια βάρους

Διώξτε τα επίμονα παχάκια χωρίς χειρουργείο

Αν έχετε λίπος στην κοιλιά κινδυνεύετε

Λιποαναρρόφηση με ραδιοσυχνότητες

Κοιλιοπλαστική

Μήπως έχετε πολλά αέρια;

Σύνδρομο διαρροής εντέρου

Το ορθομοριακό νερό είναι το καλύτερο νερό

www.emedi.gr

Παραγγείλετε τον αποτελεσματικότερο ορό αντιγήρανσης EMEDI BIO πατώντας εδώ!!!

Διαβάστηκε 2444 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Κυριακή, 05 Μαρτίου 2017 20:26
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.