Τετάρτη, 17 Ιουνίου 2015 20:17

Χάστε βάρος με ισορροπημένη διατροφή

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(2 ψήφοι)

Για όσους θέλουν να αδυνατίσουν ισορροπημένα

Ισορροπημένη διατροφή και απώλεια βάρους

Μπορεί η απώλεια βάρους με ισορροπημένη διατροφή να είναι πιο αργή στη διαδικασία, αλλά υπόσχεται διάρκεια.

Η στόχευση της υγιεινής διατροφής θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε διατροφική συνείδηση.


Χάστε βάρος με ισορροπημένη διατροφή

  • Να τρώτε καθημερινά τρόφιμα από όλες τις κατηγορίες. Να τρώτε, δηλαδή δημητριακά, φρούτα, λαχανικά, κρέας, ψάρι, γαλακτοκομικά και λίπος.
  • Να τρώτε μικρά και συχνά γεύματα κάθε 3 ώρες. Να τρώτε, δηλαδή 3 κύρια και 3 ενδιάμεσα.
  • Να τρώτε πρωινό. Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, γιατί μετά τον βραδινό ύπνο, τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα είναι χαμηλά και τα αποθέματα ενέργειας άδεια. Αν δεν φάτε πρωινό θα φάτε κάτι πιο παχυντικό αργότερα ή θα φάτε πολύ το μεσημέρι κι έτσι θα καταναλώνετε πολύ περισσότερες θερμίδες κατά την διάρκεια της ημέρας.
  • Να τρώτε νωρίς το βραδινό φαγητό. Έτσι θα μπορείτε να το χωνέψετε και θα κάνετε περισσότερες καύσεις.
  • Μάθετε να μασάτε καλά το φαγητό σας. Μην τρώτε λαίμαργα. Βάλτε μια μπουκιά στο στόμα σας, ακουμπήστε τα μαχαιροπήρουνα στο τραπέζι και μασήστε καλά. Η διάρκεια του γεύματος πρέπει να είναι τουλάχιστον 20 λεπτά. Τρώτε αργά για να παραμείνετε αδύνατοι!
  • Μην βλέπετε τηλεόραση την ώρα του φαγητού. Να τρώτε καθιστοί και πάντα στο τραπέζι. Η τηλεόραση σας δημιουργεί άγχος και σας κάνει να τρώτε πολύ.
  • Όταν πάτε στο σουπερμάρκετ να είσαστε χορτάτοι. Όταν είσαστε πεινασμένοι και νηστικοί το πιο σίγουρο είναι να αγοράσετε παχυντικά τρόφιμα.
  • Γεμίστε το πιάτο σας με λαχανικά. Το 1/2 του πιάτου σας να περιέχει βιολογικά λαχανικά. Φάτε τα πρώτα για να χορτάσετε.
  • Προτιμήστε για κρέας το ψάρι, το κοτόπουλο και το άπαχο κρέας. Μην ξεχνάτε να αφαιρείτε τις πέτσες και τα λίπη.
  • Να τρώτε γιαούρτι και να πίνετε ξινόγαλα. 2 μερίδες την ημέρα βελτιώνουν την υγεία του πεπτικού σας συστήματος.
  • Χρησιμοποιήστε τα προϊόντα ολικής αλέσεως που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες. Σας χορταίνουν και αδυνατίζουν.
  • Σταματήστε τα τηγανητά. Να τρώτε βραστά ή ψητά φαγητά και να χρησιμοποιείτε μόνο ελαιόλαδο.
  • Να πίνετε πολύ νερό. Σκέτο νερό να πίνετε, γιατί ενισχύει τον μεταβολισμό.
  • Μην πίνετε πολύ αλκοόλ γιατί παχαίνει. Το κρασί κόκκινο ή λευκό και η μπύρα προτιμούνται.
  • Κόψτε το πολύ αλάτι. Να βάζετε στο φαγητό σας ανεπεξέργαστο αλάτι. Το αλάτι κάνει κατακράτηση υγρών. Για να μην βάλετε πολύ αλάτι, βάλτε αρωματικά βότανα στο φαγητό σας (δεντρολίβανο, βασιλικό, πιπέρι, θυμάρι, ρίγανη, κόλιανδρο, τσίλι, ξύδι, λεμόνι, άνηθο, μπόλικο μαϊντανό, δάφνη, κανέλα, μέντα κ.ά.
  • Να διαβάζετε τις ετικέτες. Να παίρνετε τρόφιμα βιολογικά, χωρίς συντηρητικά και περιττά λίπη. Λίγα και καλά!
  • Να τρώτε αργά. Να σταματήσετε να τρώτε όταν νιώσετε φούσκωμα στο στομάχι.
  • Να κάνετε άσκηση. Η διατροφή μαζί με την άσκηση κάνει θαύματα.

Διαβάστε, επίσης,

Συνταγές από ροφήματα για όλες τις ασθένειες

Γιατί όσοι έχουν υποθυρεοειδισμό δεν μπορούν να χάσουν βάρος

Να περπατάτε αν θέλετε να κάψετε λίπος

Η πιο επικίνδυνη ώρα να χαλάσετε τη δίαιτά σας

Βάλτε τις πρωτεΐνες στο πρωινό σας

Το πάχος είναι αιτία καρκίνου

Η δίαιτα των 10 ημερών

Λιποδιαλυτική δίαιτα

www.emedi.gr

Διαβάστηκε 1334 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 18 Ιουνίου 2015 08:12
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.