Δευτέρα, 25 Ιουλίου 2016 16:01

Φυσικοί τρόποι για τόνωση του οργανισμού σας

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(3 ψήφοι)

Τρόποι για να αυξήσετε την ενέργειά σας

 

Είναι δύσκολο να επικεντρωθείτε στην εργασία σας και στις οικογενειακές και κοινωνικές σας υποχρεώσεις και νιώθετε απογοήτευση;

Φυσικοί τρόποι για τόνωση του οργανισμού σας

1. Να πίνετε καφέ το πρωί. Η καφεϊνη ''ξυπνάει''.

2. Να αφήνετε ανοιχτές τις γρίλιες για να σας ξυπνάει το φως του ήλιου. Το φως του ήλιου υπενθυμίζει στο βιολογικό σας ρολόι ότι ήρθε η ώρα να σηκωθείτε και να ενεργοποιηθείτε.

3. Να σηκώνεστε, αμέσως, το πρωί από το κρεβάτι, για να ανεβάζετε την ενέργειά σας. Το πολύ χουζούρεμα κατεβάζει την ενέργειά σας!

4. Να κάνετε γυμναστική μόλις ξυπνάτε για λίγα λεπτά. Η κίνηση δίνει ενέργεια και τονώνει τον οργανισμό. Η αύξηση της σωματικής δραστηριότητας και ιδιαίτερα, το περπάτημα, αυξάνει την ενέργεια. Ένα γρήγορο περπάτημα 10 λεπτών με τα πόδια είναι αρκετό για τόνωση. Αν είστε και κοντά στη θάλασσα η ενέργειά σας αυξάνει ακόμη περισσότερο.

5. Αυξήστε την πρόσληψη μαγνησίου.  Το μαγνήσιο είναι απαραίτητο για περισσότερες από 300 βιοχημικές αντιδράσεις στο σώμα και όταν τα επίπεδά του είναι χαμηλά, η ενέργεια μπορεί να πέσει. Προσθέστε μια χούφτα αμύγδαλα, φουντούκια ή κάσιους στην καθημερινή διατροφή σας, αυξήστε την πρόσληψη δημητριακών ολικής αλέσεως και να τρώτε περισσότερα ψάρια.

6. Να τρώτε καλό πρωινό με πρωτεϊνες και λάδι καρύδας. Οι πρωτεϊνες βοηθούν τα κύτταρα του εγκεφάλου να λειτουργούν καλύτερα, ενώ τα τριγλυκερίδια στο λάδι καρύδας είναι ταχύτατη πηγή ενέργειας και το σώμα μπορεί να τη χρησιμοποιήσει γρήγορα. Να τρώτε, επίσης, περισσότερα δημητριακά ολικής αλέσεως και λιγότερη ζάχαρη, για να είναι η ενέργειά σας είναι σταθερή. Όταν τρώτε ένα γλυκό αυξάνει γρήγορα το σάκχαρο στο αίμα, με μια αρχική έκρηξη ενέργειας, αλλά ακολουθείται από μια ταχεία πτώση του σακχάρου στο αίμα, το οποίο με τη σειρά του μπορεί να σας προκαλέσει αίσθημα κόπωσης. Τα δημητριακά ολικής αλέσεως παρέχουν μια αργή και σταθερή απελευθέρωση ενέργειας, συνεκτική και ισορροπημένη, ώστε μέχρι το τέλος της ημέρας θα αισθάνεστε λιγότερο κουρασμένοι. Επίσης, βοηθάνε να αυξηθεί η ευαισθησία του σώματος στην ινσουλίνη, επιτρέποντας την αργή και σταθερή απελευθέρωσή της. Να τρώτε ένα σνακ, όπως μια μπάρα δημητριακών ή ένα γιαούρτι με ξηρούς καρπούς. 

7. Μειώστε το στρες και τον ανέκφραστο θυμό. Το άγχος σας εξαντλεί ψυχικά και σωματικά. To χρόνιo στρες και ο θυμός ελαττώνει τα επίπεδα ενέργειας. Να χαλαρώνετε, λίγο κατά τη διάρκεια της ημέρας. Να ακούτε μουσική ή  απλά να μιλάτε στο τηλέφωνο. Ό, τι είναι χαλαρωτικό για σας θα μειώσει την ένταση και θα συμβάλει στην αύξηση της ενέργειάς σας.

8. Πίνετε περισσότερο νερό και λιγότερο αλκοόλ. Η δίψα σημαίνει κόπωση. Όταν ξεχνάτε να πίνετε νερό, νιώθετε υπνηλία. Να είστε καλά ενυδατωμένοι όλη την ημέρα. Αποφύγετε το πολύ αλκοόλ. Αρχικά σας βοηθά να κοιμηθείτε, αλλά δεν κοιμάστε βαθιά. Με τον περιορισμό του αλκοόλ πριν τον ύπνο, θα έχετε μια καλύτερη νύχτα, η οποία είναι βέβαιο ότι θα οδηγήσει σε περισσότερη ενέργεια την επόμενη μέρα.

9. Ελέγξτε τη λειτουργία του θυρεοειδούς σας και των ερυθρών αιμοσφαιρίων του αίματος. Ελέγξτε για δυσλειτουργία του θυρεοειδούς, καθώς και αναιμία. Η δυσλειτουργία θυρεοειδούς είναι συχνό πρόβλημα στις γυναίκες και αναπτύσσεται συχνά μετά τον τοκετό και κατά τη διάρκεια της εμμηνόπαυσης. Ο υποθυρεοειδισμός θα σας κάνει να αισθάνεστε ατονία και βραδυψυχισμό. Ακόμη, στην αναιμία, όπως σε μεγάλη αιμορραγία κατά την έμμηνο ρύση,  η μείωση των ερυθρών αιμοσφαιρίων μπορεί να σημαίνει ότι το σώμα σας δεν παίρνει τα επίπεδα οξυγόνου που είναι αναγκαία για τη διατήρηση της ενέργειας. 

11. Μην τρώτε αργά τη νύχτα. Να τρώτε τουλάχιστον 3 ώρες πριν κοιμηθείτε κάτι ελαφρύ, μέχρι 150 θερμίδες, για να μην νιώθετε κουρασμένοι και πρησμένοι το πρωί.

12. Να κοιμάστε περισσότερο. 1 ώρα επιπλέον ύπνος την ημέρα από Δευτέρα έως Παρασκευή θα σας κάνει να νιώθετε ξεκούραστοι και γεμάτοι ενέργεια.

Διαβάστε, επίσης,

Μήπως είστε βυθισμένοι;

Βότανα για τόνωση και ενέργεια στις γυναίκες

Τι να κάνετε για να μην νιώθετε υπνηλία

Σύνδρoμo Burn Out

Ο καλύτερος τρόπος για να ηρεμήσετε

Μήπως ξεχνάτε εύκολα;

Διατροφή για την επαγγελματική εξουθένωση

Φτιάξτε δυναμωτικές κάψουλες με τζίνσενγκ

Φτάνει λίγο τζίντζερ για καλή υγεία

Βασιλικός πολτός

Κόπωση και φυτά

Είναι υγιεινές οι μπάρες δημητριακών;

www.emedi.gr

Διαβάστηκε 1302 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 25 Ιουλίου 2016 18:24
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.