Σάββατο, 22 Οκτωβρίου 2016 15:31

Να κλείνετε τα φώτα όταν κοιμάστε το βράδυ

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(2 ψήφοι)

Ο ηλεκτρικός φωτισμός τη νύχτα προκαλεί καρκίνο

 

Οι χαμηλές τιμές μελατονίνης συνδέονται με τον καρκίνο. Η μελατονίνη συμβάλλει στην πρόληψη της μετάλλαξης.

Το νυχτερινό φως καταστέλλει την παραγωγή μελατονίνης κι έτσι αυξάνεται η επικινδυνότητα για καρκινογόνες μεταλλάξεις. Το ηλεκτρικό φως επηρεάζει τις γυναικείες ορμόνες και αυξάνει την επικινδυνότητα για καρκίνο του μαστού.

Επίσης, η νυχτερινή εργασία επειδή διαταράσσει τη δραστηριότητα μελατονίνης, οδηγεί σε αύξηση ορμονών στις γυναίκες.

Φυσιολογικά η μελατονίνη αρχίζει να παράγεται στις 21.30 και η μέγιστη παραγωγή της είναι στις 01.00 π.μ. Η μελατονίνη ελέγχει ένα σημαντικό γονίδιο, το οποίο είναι υπεύθυνο ώστε η διάρκεια ζωής των κυττάρων να είναι φυσιολογική, προάγοντας την απόπτωση, δηλαδή τον προγραμματισμένο κυτταρικό θάνατο. Αν ένα κύτταρο ζει περισσότερο μπορεί να υποστεί καρκινική μετάλλαξη.

Να κοιμάστε τουλάχιστον 8 ώρες καθημερινά και να πέφτετε στο κρεβάτι πριν τις 22.00.

Να κλείνετε όλα τα φώτα το βράδυ κι έτσι θα κάνετε πρόληψη κατά του καρκίνου.

Να κλείνετε τα φώτα όταν κοιμάστε το βράδυ!!!

Διαβάστε, επίσης,

Η μελατονίνη μπορεί να θεραπεύσει τον καρκίνο μαστού

Ποιοι πρέπει να παίρνουν μελατονίνη

Τι μπορείτε να πάθετε από την υπερβολική χρήση του κινητού

Διατροφικές συμβουλές για την πρόληψη του καρκίνου

Κοιμηθείτε σε εξήντα δευτερόλεπτα

Ρόφημα για βαθύ ύπνο

Οι καλύτερες διαγνωστικές εξετάσεις για το ενδοκρινικό σύστημα και τον μεταβολισμό

Τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για το νευρικό σύστημα

Κετογενική δίαιτα

Λάδι κάνναβης και καρκίνος

Να κοιμάστε γυμνοί

Ασθένειες που προκαλει η αϋπνία

Χρήσιμες ιατρικές συνταγές με κεράσια

Τα τριπεπτίδια είναι το μέλλον

Κόλπα για να μη νιώθετε εξάντληση

Το τεχνητό φως επηρεάζει τον ύπνο

Συμβουλές για να παίρνετε τον καλύτερο ύπνο

Σας ενοχλεί το φως όταν κοιμάστε;

Εναλλακτικές θεραπείες για τον καρκίνο

Κόλπα για να κοιμηθείτε εύκολα

Νυχτερινή εργασία και καρκίνος

Μήπως σας λείπει ύπνος;

Τροφές που μας κάνουν ευτυχισμένους

Μελατονίνη

Μάθετε να ξυπνάτε νωρίς!

www.emedi.gr

 

 

 

Διαβάστηκε 840 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Σάββατο, 22 Οκτωβρίου 2016 19:44
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.