Πέμπτη, 16 Φεβρουαρίου 2017 02:59

Μπείτε στο πρόγραμμα αυτό για να μείνετε νέοι

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Ένα σχέδιο ζωής για να παραμείνετε νέοι

 

 

 

 

Οι κύριοι παράγοντες γήρανσης προέρχονται από εξωτερικούς παράγοντες, όπως την υπεριώδη ακτινοβολία και τις τοξίνες και από εσωτερικούς παράγοντες, όπως η εξασθένιση του ανοσοποιητικού συστήματος και η επιβράδυνση των στελεχιαίων κυττάρων.

Στόχος της αντιγήρανσης είναι η ομαλή λειτουργία των οργανικών συστημάτων.

Πρόγραμμα για να έχετε μια ζωή πλούσια, ζωντανή και υγιή

Είναι είδος συμπεριφοράς και πρέπει να το μετατρέψετε σε συνήθεια

-Να περπατάτε τριάντα λεπτά κάθε ημέρα, τουλάχιστον.

Μπορείτε να περπατάτε συνεχόμενα ή τρεις φορές την ημέρα από 10 λεπτά. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κι ένα βηματόμετρο και ο στόχος σας θα είναι να περπατάτε δέκα χιλιάδες βήματα την ημέρα. Τα 30 λεπτά περπάτημα είναι τρεις χιλιάδες βήματα. Αυξάνετε σταδιακά μέχρι να φτάσετε τα δέκα χιλιάδες την ημέρα.

-Να βουρτσίζετε τα δόντια σας και να τα καθαρίζετε με οδοντικό νήμα, καθημερινά.

Είναι απαραίτητo για την καλή υγεία της καρδιάς, για την πρόληψη των ρυτίδων και για τη στύση σας που θέλετε να διατηρήσετε, για να έχετε σεξουαλική ικανοποίηση.

-Να πίνετε πολύ νερό πηγής και πολύ πράσινο τσάι και νερό σε θερμοκρασία δωματίου με λάιμ ή λεμόνι.

-Να παίρνετε τα απαραίτητα συμπληρώματα διατροφής.

Τα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα είναι απαραίτητα για να παραμείνετε νέοι. Να τρώτε έξι καρύδια ή να παίρνετε 1 γραμμάριο βιολογικά απεσταγμένα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα πριν το γεύμα και πριν το δείπνο ή να τρώτε 120 γραμμάρια ψάρι τρεις φορές την ημέρα.

Να παίρνετε μια πολυβιταμίνη τη ημέρα.

Να παίρνετε τα συμπληρώματα ασβεστίου, μαγνησίου και βιταμίνης D που είναι κατάλληλα για εσάς.

Μην ξεχνάτε να παίρνετε 200 mg ασπιρίνης καθημερινά, μαζί με το πρωινό σας με μισό ποτήρι νερό σε θερμοκρασία δωματίου πριν και μετά.

-Να κοιμάστε 8 ώρες κάθε βράδυ.

Μην βλέπετε τηλεόραση, μην κάνετε γυμναστική πριν τον ύπνο. Μόνο το σεξ επιτρέπεται πριν τον ύπνο. Αν σας αρέσει η γυμναστική η γιόγκα μπορεί να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε.

-Να κάνετε καθημερινά διαλογισμό.

Ο διαλογισμός μπορεί να είναι και η προσευχή...

Ο εγκέφαλος και η ψυχή μας χρειάζονται κάποιες στιγμές σιωπής για να επαναφορτισθούν και να ανανεωθούν. 

-Να κάνετε κάτι που σας αρέσει.

Για παράδειγμα, μπορείτε μα παρακολουθήσετε ένα ριάλιτι στην τηλεόραση, όπως το the Voice ή το Survivor ή μουσικά βίντεο ή να σερφάρετε στο διαδίκτυο ή ακόμα και να βλέπετε ειδήσεις.

-Κόψτε όσες κακές συνήθειες μπορείτε.

Όταν κόβετε μια κακή συνήθεια, όπως τα γλυκά ή το κάπνισμα, επαναρυθμήστε τους κύκλους της ντοπαμίνης σας. Η ντοπαμίνη διδάσκει τον εγκέφαλο, επηρεάζοντας τη μνήμη, την επιθυμία και την λήψη αποφάσεων. Η μάθηση γίνεται μέσω ανταμοιβής. Πηγαίνετε στα μαγαζιά και ανταμείψτε τον εαυτό σας που έκοψε μία κακή συνήθεια και ο εγκέφαλός σας θα αρχίσει να φτιάχνει την νοπαμίνη τον νευροτροφικό παράγοντα, που είναι λίπασμα για τον εγκέφαλο που αυξάνει την πλαστικότητα του εγκεφάλου σας και σχηματίζει νέες διαδρομές για πιο υγιεινές συνθήκες.

-Να μετράτε τις σφύξεις και την πίεσή σας, καθημερινά.

Αγοράστε ένα πιεσόμετρο κι ένα οξύμετρο που μετράει το οξυγόνο στο αίμα σας, αλλά και μετράει τις σφύξεις σας. 

-Να μετράτε το μέγεθος της μέσης σας που και που.

Κυκλώστε τη μέση σας με μεζούρα στο ύψος του αφαλού και μετρήστε και το ύψος σας. Η μέση πρέπει στην ιδανική περίπτωση να είναι το μισό του ύψους σας. 

-Να κάνετε προληπτικά εργαστηριακές εξετάσεις μία φορά το χρόνο.

Η πρόληψη είναι καλύτερη από την θεραπεία. 

Βάρος, περίμετρος μέσης, ύψος και δείκτης μάζας σώματος, Holter αρτηριακής πίεσης, χοληστερίνη, HDL, LDL, τριγλυκερίδια, TSH, PSA, Triplex καρδιάς, τεστ κοπώσεως, κλινική εξέταση, μέτρηση οστικής πυκνότητας, εξέταση ματιών, μαστογραφία, μαγνητική μαστών και υπέρηχο μαστών, προστάτη, ακοής, κολονοσκόπηση, mayer κοπράνων, παπ τεστ, δερματοσκόπηση, και στοματική εξέταση κάθε χρόνο ή ανάλογα.

-Να τρώτε μόνο βιολογικά τρόφιμα.

Πετάξτε στα σκουπίδια όλα τα βλαβερά τρόφιμα. Πετάξτε κορεσμένα λίπη, υδρογονωμένα λίπη ή τρανς λιπαρά, τρόφιμα με ωμέγα 6 λιπαρά οξέα, όπως φυτικά έλαια, απλά σάκχαρα και σιρόπια, αλλά και τα αποφλοιωμένα δημητριακά.

-Να χρησιμοποιείτε βιολογικά καλλυντικά.

-Να χρησιμοποιείτε οικολογικά και βιολογικά απορρυπαντικά.

-Να πίνετε καθημερινά νερό πηγής.

Βάλτε φίλτρο νερού.

-Να κάνετε μια υγιεινή διατροφή.

-Να απομακρύνετε τις περβαλλοντικές τοξίνες.

Απομακρύνετε από το σπίτι σας τον αμίαντο, τον μόλυβδο και το ραδόνιο.

-Περάστε, τουλάχιστον, μία ώρα με την οικογένειά σας, μαζί και βγείτε με έναν φίλο.

-Μάθετε να συγχωρείτε. 

Μην καταναλώνετε την ενέργειά σας σε ανούσια πράγματα.

-Κάντε το εμβόλιο κατά του έρπη, κατά της πνευμονίας και κατά της γρίπης (το αντιγριπικό να το κάνετε 2 φορές τον χρόνο).

Διαβάστε, επίσης,

Λευκαντικός ορός αντιγήρανσης

Αντιγήρανση χωρίς νυστέρι

Κάντε αντιγήρανση με καρνοσίνη

Οι καλύτερες διαγνωστικές εξετάσεις για το ενδοκρινικό σύστημα και τον μεταβολισμό

Τα συμπληρώματα διατροφής βελτιώνουν την ποιότητα ζωής σας

Πώς να αποφύγετε τις ρυτίδες

Μπείτε σε πρόγραμμα αντιγήρανσης τώρα

Γιαπωνέζικη συνταγή για ανιγήρανση

Διμεθυλαμινοαιθανόλη για αντιγήρανση

Να τρώμε ή να μην τρώμε για να μην γεράσουμε;

Κρέμα αντιγήρανσης με EGF και ρεσβερατρόλη

Ορός αντιγήρανσης για το βράδυ

Η καλύτερη θεραπεία για τις ρυτίδες

Κοκτέιλ φαρμάκων επιβραδύνει τη γήρανση

Η καλύτερη φροντίδα αντιγήρανσης

Νέες θεραπείες για την αναζωογόνηση του δέρματος

Τα καλύτερα κόλπα για να παραμείνετε νέοι

Τα αντιβιοτικά κατά της γήρανσης

Η αυξητική ορμόνη στην αντιγήρανση

To τεστ που δείχνει πόσο και πώς θα ζήσετε

Όλα τα μυστικά για να διώξετε τις ρυτίδες

Πώς να παραμείνετε για πάντα νέοι

Το υαλουρονικό οξύ για τις ρυτίδες

Η σόγια στην αντιγήρανση

Καταπολεμήστε τα γηρατειά

Η ανανέωση του σώματος

Πολυβιταμίνες για αντιγήρανση

Η καλύτερη φροντίδα αντιγήρανσης

Προστατέψτε τον οργανισμό σας ορθομοριακά

www.emedi.gr

 

 

Διαβάστηκε 840 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 16 Φεβρουαρίου 2017 09:15
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.