Τρίτη, 21 Αυγούστου 2018 02:13

Αυξήστε το προσδόκιμο επιβίωσής σας

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Ζήστε περισσότερο και καλύτερα

Οι διαφορές στον τρόπο ζωής και όχι στη θνησιμότητα ή στα αποτελέσματα της θεραπείας των ασθενειών έχουν τεράστιο δυναμικό για τη μέτρηση του προσδόκιμου ζωής.

Πώς οι σκέψεις, η δράση, τα συμπληρώματα και η διατροφή συνεργάζονται ή αλληλεπιδρούν μεταξύ τους για να έχετε μακροζωϊα;

Ισχυροί παράγοντες που επηρεάζουν τη διαδικασία γήρανσης:

-Αγάπη: Οι άνδρες που είναι παντρεμένοι ή έχουν στενή σχέση έχουν κατά 7% χαμηλότερη θνησιμότητα από τους άνδρες. Ο αριθμός είναι 4% για τις γυναίκες. Αυτοί οι αριθμοί αντιστοιχούν σε λιγότερο από ένα έτος προσδόκιμου ζωής. Ακόμη, η μοναξιά αυξάνει τη θνησιμότητα κατά 50%, που αντιστοιχεί σε σχεδόν 5 χρόνια ζωής. Η επιλογή ενός καλού συντρόφου στη ζωή είναι μια από τις πιο σημαντικές αποφάσεις που πρέπει να πάρουμε στη ζωή μας. Η αγάπη αυξάνει, επίσης, τη χαρά και την ευτυχία και κάνει τις καρδιές μας πιο υγιείς, το ανοσοποιητικό μας σύστημα ισχυρότερο, μέσω βελτιώσεως της κυτταρικής δομής. Η περισσότερη αγάπη μεταξύ των ζευγαριών, φέρνει, συχνά, περισσότερο σεξ, το οποίο, επίσης, προάγει την υγεία της καρδιάς και ισορροπεί τα επίπεδα των ορμονών.

-Ενδυνάμωση του πνεύματος: Η αδιάλειπτη γενική νοημοσύνη, τα προηγούμενα ακαδημαϊκά επιτεύγματα και η προσωπικότητα παίζουν μεγάλο ρόλο στο προσδόκιμο ζωής. Η οικοδόμηση κοινωνικών, συναισθηματικών και άλλων δεξιοτήτων έχει ως αποτέλεσμα μια αυτοδυναμία που αλλάζει τον τρόπο που βιώνουμε κάθε γεγονός στη ζωή μας και αυτό προσθέτει χρόνια ζωής.

-Φυσικά αντιφλεγμονώδη: Η λήψη συμπληρωμάτων κουρκουμίνης, καθημερινά, σε συνδυασμό με άλλες στρατηγικές διατροφής και άσκησης έχουν βρεθεί ότι σχετίζονται με μείωση κατά περισσότερο από 60% των επιπέδων των τριγλυκεριδίων. Η κουρκουμίνη αναστέλλει τις φλεγμονώδεις αντιδράσεις, έχει αντιδιαβητικές επιδράσεις και μειώνει τη χοληστερόλη. Η κουρκουμίνη ασκεί αντιφλεγμονώδη και αντιοξειδωτικά αποτελέσματα. Τα ωμέγα-3 είναι ένα άλλο ισχυρό αντιφλεγμονώδες. Μετατρέπονται σε ορμόνες που μειώνουν τη φλεγμονή και τον πόνο. Το ιχθυέλαιο είναι ένας αντιφλεγμονώδης παράγοντας που δρα άμεσα στο ανοσοποιητικό σύστημα, καταστέλλοντας το 40 έως 55% της απελευθέρωσης των κυτοκινών, στις αρθρώσεις. Η κατανάλωση μέτριων ποσοτήτων ψαριών ή η λήψη ιχθυελαίου μειώνουν τον πόνο και τη φλεγμονή.

-Διατροφή υψηλής περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες και τρόφιμα που έχουν υποστεί ζύμωση: Η κινητικότητα του εντέρου μας είναι βασικός παράγοντας πρόβλεψης υγείας κι ευεξίας και οι ίνες είναι πραγματικά απαραίτητες για την υγιή εντερική χλωρίδα. Με εξατομικευμένη διάγνωση του «μικροβιώματος» ενός ατόμου για να προσδιοριστεί ποια πρεβιοτικά ή προβιοτικά χρειάζονται για τη διατήρηση της ισορροπίας της εντερικής χλωρίδας θεωρείται πια απαραίτητη διαδικασία για την υγεία. Τα βακτηρίδια του εντέρου σας μπορούν να αποκαλύψουν εάν πάσχετε από πολλές διαφορετικές ασθένειες, όπως ο διαβήτης και πολλές άλλες. Η αυξημένη πρόσληψη ζυμωμένων τροφίμων συνδέεται με σημαντικά μειωμένο κίνδυνο για δερματικές παθήσεις, πεπτικά προβλήματα και ακόμη και αυτοάνοσες ασθένειες. Τα οφέλη για την υγεία από τα ζυμωμένα τρόφιμα, όπως η kombucha, το miso, τα τουρσιά, το ξύδι και η μπύρα συνδέονται, άμεσα, με την κατάποση ζωντανών μικροοργανισμών, τα οποία έχουν τεράστια οφέλη για τη συνολική λειτουργία του ανθρώπινου σώματος.

longevity 3

-Διαλογισμός: Σχεδόν κάθε ασθένεια στο σώμα αρχίζει ή επιδεινώνεται από τα υψηλά επίπεδα κορτιζόλης που είναι αυξημένα σε άτομα που δεν έχουν την ικανότητα να ηρεμήσουν τις σκέψεις και το μυαλό τους. Ο τακτικός διαλογισμός υποστηρίζει αποτελεσματικά την ψυχική, συναισθηματική και σωματική υγεία με πολλούς τρόπους. Τα οφέλη της τακτικής πρακτικής του διαλογισμού στην καθημερινή ζωή είναι πολλά. Ο διαλογισμός ενισχύει τη δραστηριότητα τελομεράσης και ωφελεί την καρδιαγγειακή και ψυχική υγεία και την ευεξία. Συνδυάστε το διαλογισμό με αρωματοθεραπεία.

-Διαλείπουσα νηστεία: Η διαλείπουσα νηστεία επιτρέπει στο σώμα να χρησιμοποιεί λίπος ως κύρια πηγή ενέργειας, αντί για ζάχαρη και υπάρχουν πολλά οφέλη. Αυξάνει τη διάρκεια ζωής και μειώνει τη θνησιμότητα. Η απώλεια της λειτουργίας των βλαστοκυττάρων που σχετίζεται με την ηλικία μπορεί να αντιστραφεί από μια γρήγορη 24ωρη νηστεία. Μετά από περιόδους νηστείας, η ινσουλίνη γίνεται πιο αποτελεσματική στην ικανότητα των κυττάρων να απορροφούν τη γλυκόζη από το αίμα. Η διαλείπουσα νηστεία βελτιώνει το ανοσοποιητικό σύστημα, επειδή μειώνει τη βλάβη των ελεύθερων ριζών, ρυθμίζει τις φλεγμονώδεις καταστάσεις στο σώμα και αποτρέπει από τον σχηματισμό των καρκινικών κυττάρων.

-Συνεχής άσκηση ή κατά διαστήματα: Η καρδιαγγειακή υγεία απαιτεί άσκηση. Με τη δημιουργία νέων μυϊκών ινών και την αύξηση της ικανότητας του σώματος να χρησιμοποιεί καύσιμα, η άσκηση μειώνει τον κίνδυνο του μεταβολικού συνδρόμου. Η άσκηση καίει και το λίπος στην κοιλιά γύρω από τη μέση. Η ικανότητα της καρδιάς και των πνευμόνων να παρέχουν οξυγόνο στους εργαζόμενους μύες βελτιώνεται κατά 13% και τα αποτελέσματα είναι ανεξάρτητα από οποιοδήποτε είδος ειδικών προγραμμάτων διατροφής ή ειδικών τροφίμων.

longevity 2

-NAC και γλουταθειόνη: Η Ν-ακετυλοκυστεΐνη μετατρέπεται από το σώμα σε ένα αμινοξύ που ονομάζεται κυστεΐνη. Η κυστεϊνη συμβάλλει, επίσης, στη σύνθεση γλουταθειόνης, ενός από τα πιο σημαντικά φυσικά αντιοξειδωτικά και αποτοξινωτικά. Η γλουταθειόνη είναι γνωστό ότι βοηθά στη μεταφορά θρεπτικών ουσιών σε λεμφοκύτταρα και φαγοκύτταρα, που είναι κύτταρα ανοσίας και βοηθά και στην προστασία των κυτταρικών μεμβρανών. Για παράδειγμα, τα μανιτάρια έχουν υψηλές ποσότητες γλουταθειόνης που βοηθούν στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος και στην αντιμετώπιση του καρκίνου. Η NAC προκαλεί αύξηση κατά 30% της διάρκειας ζωής. Αυτός ο ισχυρός μεταβολίτης χρησιμοποιείται, επίσης, κατά των περιβαλλοντικών ρύπων και άλλων ουσιών και παραγόντων (το μονοξείδιο του άνθρακα, το χλωροφόρμιο, οι ουρεθάνες, τα ζιζανιοκτόνα, τα παρασιτοκτόνα, τα χημειοθεραπευτικά, τα σκιαγραφικά, οι ορμόνες, η ακτινοβολία, η ραδιενέργια και ο ιός της ανθρώπινης ανοσοανεπάρκειας (HIV)).

-Μείωση θερμίδων: Ο περιορισμός θερμίδων οδηγεί σε μοριακές οδούς που επιβραδύνουν τη γήρανση και βελτιώνουν την υγεία. Όσο λιγότερο τρώτε τόσο περισσότερο θα ζήσετε. Μια από τις κύριες επιπτώσεις της γήρανσης είναι ο βραδύτερος μεταβολισμός και όσο πιο νεανικό είναι το σώμα σας, τόσο πιο γρήγορος και αποτελεσματικότερος είναι ο μεταβολισμός σας. Όσο λιγότερο φαγητό  καταναλώνετε, τόσο λιγότερο είναι του πεπτικού σας συστήματος. Έχοντας επίγνωση της βαθιάς επίδρασης του περιορισμού των θερμίδων στη μακροζωϊα, ορισμένοι άνθρωποι μειώνουν την πρόσληψη θερμίδων τους κατά 25% ή περισσότερο με την ελπίδα να επιμηκύνουν τη διάρκεια ζωής τους.

-Βιταμίνη D: Η ανεπάρκεια της βιταμίνης D λόγω μη έκθεσης στο ηλιακό φως μειώνει το προσδόκιμο ζωής. Η βιταμίνη D3 είναι δραστική σε πολλούς ιστούς και κύτταρα, εκτός από τα οστά και ελέγχει έναν τεράστιο αριθμό γονιδίων, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων που σχετίζονται με καρκίνους, αυτοάνοσες ασθένειες και λοιμώξεις. Είναι γνωστό, ότι η βιταμίνη D μπορεί να αποτρέψει αυτή τη γενετική βλάβη. Ο καλύτερος τρόπος για να πάρετε τη βιταμίνη D είναι να βγείτε στον ήλιο και να σταματήσετε να χρησιμοποιείτε αντηλιακά. Είναι σημαντικό να μετράτε τα επίπεδα βιταμίνης D στο αίμα σας.

Τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για να αυξήσετε το προσδόκιμο της επιβίωσής σας

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής για να αυξήσετε το προσδόκιμο της επιβίωσής σας

longevity 4

Η καθοδήγηση για την επιλογή των ποιων συμπληρωμάτων διατροφής, από τα ανωτέρω, είναι κατάλληλα για την ασθένειά σας θα γίνει σε συνεννόηση με τον θεράποντα ιατρό.

Διαβάστε, επίσης,

Η αναγεννητική ικανότητα των βλαστικών κυττάρων ενισχύεται από τη νηστεία

Η νηστεία μειώνει τον καρδιαγγειακό κίνδυνο

Η διαλείπουσα νηστεία κάνει καλό στην υγεία

Πώς θεραπεύει η νηστεία

Νηστειοθεραπεία

Δίαιτα για όσους νηστεύουν

Η κουρκουμίνη στη θεραπεία του καρκίνου

Ποιοι πρέπει να πίνουν κομπούχα

Η βιταμίνη D χαρίζει μακροζωϊα

Ήλιος και βιταμίνη D

Οι καλύτερες διαγνωστικές εξετάσεις για το ενδοκρινικό σύστημα και τον μεταβολισμό

Τα καλύτερα κόλπα για να παραμείνετε νέοι

To τεστ που δείχνει πόσο και πώς θα ζήσετε

Πολυβιταμίνες για αντιγήρανση

Κάνετε ηλιοθεραπεία άφοβα

Πολύ χρήσιμες πληροφορίες για το σεξ

Πώς να ζήσετε μέχρι τα βαθιά γεράματα

Η χαμηλή χοληστερόλη μειώνει τη διάρκεια ζωής

Να τρώμε ή να μην τρώμε για να μην γεράσουμε;

Καταπολεμήστε τα γηρατειά

Η αυξητική ορμόνη στην αντιγήρανση

Πώς να παραμείνετε για πάντα νέοι

To τεστ που δείχνει πόσο και πώς θα ζήσετε

Τα καλύτερα κόλπα για να παραμείνετε νέοι

To τεστ που δείχνει πόσο και πώς θα ζήσετε

Πολυβιταμίνες για αντιγήρανση

Μπορεί η αυξητική ορμόνη να επιβραδύνει την γήρανση;

Μπείτε σε πρόγραμμα αντιγήρανσης τώρα

Οι στατίνες σας κόβουν χρόνια ζωής

Πώς να ζήσετε μέχρι τα βαθιά γεράματα

Διμεθυλαμινοαιθανόλη για αντιγήρανση

Να τρώμε ή να μην τρώμε για να μην γεράσουμε;

Η έλλειψη αργινίνης υπεύθυνη για το Alzheimer

Κοκτέιλ φαρμάκων επιβραδύνει τη γήρανση

Αλλαγές στον ηλικιωμένο

Πώς η έλλειψη μαγνησίου προκαλεί πρόωρη γήρανση

Μελατονίνη

Οι επίλεκτοι

Τα μυστικά της μακροζωϊας υγιεινά και μη

Γιατί οι Κρητικοί ζουν περισσότερο

Το κόκκινο κρασί χαρίζει μακροζωία

Κοκτέιλ φαρμάκων επιβραδύνει τη γήρανση

Τα καλύτερα κόλπα για να παραμείνετε νέοι

Οι ευεργετικές ιδιότητες του γέλιου στην υγεία

Το τέλειο ερωτικό φιλί

Τι οφέλη μπορεί να έχετε από ένα φιλί

Η επιστήμη του πρώτου φιλιού

Κάθε μέρα πρέπει να είμαστε ερωτευμένοι

Μετρήστε το μήκος τελομερούς

Τα οφέλη από την Ν-ακετυλοκυστεΐνη στην υγεία

www.emedi.gr

Διαβάστηκε 351 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 21 Αυγούστου 2018 04:22
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.