Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Κυριακή, 22 Σεπτεμβρίου 2013 10:22

Δίαιτα για τη γαστρίτιδα

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(13 ψήφοι)

Δίαιτα για τη γαστρίτιδα-Gastritis Diet

Διατροφή για τα  έλκη στομάχου και τη γαστρίτιδα

Μια δίαιτα για τα έλκη στομάχου και τη γαστρίτιδα είναι ένα πρόγραμμα διατροφής που περιορίζει ή δεν περιλαμβάνει τα τρόφιμα που ερεθίζουν το στομάχι. Το στομάχι μπορεί να ερεθιστεί από τροφές που αυξάνουν το γαστρικό οξύ.

Θα πρέπει να περιορίσετε ή να αποφύγετε ποτά και τα τρόφιμα που προκαλούν συμπτώματα, όπως πόνος στο στομάχι, καούρα ή δυσπεψία.


Ποια τρόφιμα θα πρέπει να αποφύγετε;

  • Δεν επηρεάζουν οι τροφές τους πάντες με τον ίδιο τρόπο. Θα πρέπει να μάθετε ποια τρόφιμα προκαλούν τα δικά σας συμπτώματα.
  • Καρυκεύματα, όπως το πιπέρι, προκαλούν αύξηση του γαστρικού οξέος στο  στομάχι και μπορεί να το ερεθίσουν.
  • Τα τρόφιμα που περιέχουν σοκολάτα, είναι πικάντικα, ή έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λίπος μπορεί να ερεθίσουν  το στομάχι σας επίσης.
  • Ποτά που περιέχουν αλκοόλ ή καφεΐνη μπορεί επίσης να προκαλέσουν συμπτώματα.

Μερικά τρόφιμα που μπορεί να χρειαστεί να περιορίσετε  ή να αποφύγετε

♦Ποτά:

Ζεστό κακάο και ζεστή σοκολάτα

Πλήρες γάλα

Peppermint τσάι και δυόσμο

Ο κανονικός και ο ντεκαφεϊνέ καφές

Πράσινο και μαύρο τσάι, με ή χωρίς καφεΐνη

Ποτά με αλκοόλ

Πορτοκάλι και γκρέιπφρουτ

Μπαχαρικά και καρυκεύματα:

Μαύρο και κόκκινο πιπέρι

Σκόρδο σε σκόνη

Chili σε σκόνη

Άλλα τρόφιμα:

Τα γαλακτοκομικά προϊόντα από πλήρες γάλα ή οι κρέμες γάλακτος

Τυριά με πικάντικη γεύση

Υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά κρέατα, όπως λουκάνικα, σαλάμι, μπέικον, ζαμπόν και αλλαντικά

Hot τσίλι και πιπεριές

Κρεμμύδια και σκόρδο

Προϊόντα ντομάτας, όπως πάστα ντομάτας, σάλτσα ντομάτας, ή χυμός τομάτας


Ποια τρόφιμα μπορώ να τρώω και να πίνω;

Τρώτε ποικιλία υγιεινών τροφίμων από όλες τις ομάδες. Τρώτε φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως, και χωρίς λίπος ή χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γαλακτοκομικά τρόφιμα. Τα δημητριακά ολικής αλέσεως περιλαμβάνουν ολικής αλέσεως ψωμιά, δημητριακά, ζυμαρικά, ρύζι. Επιλέξτε άπαχο κρέας, πουλερικά (κοτόπουλο και γαλοπούλα), ψάρια, φασόλια, αυγά, και τα καρύδια. Ένα υγιές σχέδιο γεύματος είναι χαμηλό σε ανθυγιεινά λίπη, αλάτι, ζάχαρη και πρόσθετα. Υγιή λίπη περιλαμβάνει το ελαιόλαδο.


Τι άλλο μπορεί να είναι χρήσιμο;

Μην τρώτε πριν τον ύπνο: Σταματήστε να τρώτε τουλάχιστον 2 ώρες πριν τον ύπνο.

Τρώτε μικρά και συχνά γεύματα: Το στομάχι σας μπορεί να ανεχθεί μικρά και συχνά γεύματα.


by Savvi Diet

Τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για τις στομαχικές διαταραχές

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής για τις στομαχικές διαταραχές

Διαβάστηκε 16939 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Κυριακή, 24 Φεβρουαρίου 2019 19:40
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Τελευταία άρθρα από τον/την Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Σχετικά Άρθρα