Σάββατο, 28 Σεπτεμβρίου 2013 00:23

Το μυστικό για τη διατροφή στην εγκυμοσύνη

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(2 ψήφοι)

Η διατροφή της εγκυμοσύνης 

 

Η μέλλουσα μητέρα χρειάζεται πολλά θρεπτικά συστατικά και μέταλλα.

Αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να καταναλώνει τις διπλάσιες ποσότητες.

Για παράδειγμα θα πρέπει να προσθέσει στη διατροφή της μια επιπλέον μερίδα από την ομάδα γαλακτοκομικών προϊόντων και να τρώει περισσότερα φρούτα και λαχανικά τα οποία είναι πλούσια σε φυλλικό οξύ. 

Περίπου 350-500 θερμίδες επιπλέον, ανάλογα με το μήνα της εγκυμοσύνης είναι υπεραρκετές για να υποστηρίξουν της ενεργειακές ανάγκες της εγκυμοσύνης και της ανάπτυξης του εμβρύου.

by Savvi Diet

Βιβλιογραφία

whattoexpect.com

Τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για την εγκυμοσύνη

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής για την εγκυμοσύνη

Διαβάστηκε 1485 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 15 Μαΐου 2019 11:20
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Σχετικά Άρθρα

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Διατροφή για τη δυσμηνόρροια Ποιος έχει taboo στο σεξ; »