Παρασκευή, 07 Μαρτίου 2014 17:08

Κόλπο για να μειώσετε την αύξηση του σακχάρου μετά το γεύμα

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Οι διαβητικοί μπορούν να μειώσουν την μεταγευματική υπεργλυκαιμία με έξυπνα κόλπα

Υιοθετήστε μια χαμηλή σε υδατάνθρακες διατροφή.  Περιορίστε τους υδατάνθρακες στα  20 έως 30 γραμμάρια ανά ημέρα, και όλοι όσοι παίρνετε πρέπει να είναι από πράσινα λαχανικά, όπως το αγγούρι, το μπρόκολο, το μαρούλι και το σπανάκι. 

Εάν δεν αντέχετε τις δίαιτες με χαμηλούς υδατάνθρακες να τρώτε υδατάνθρακες που πέπτονται αργά δεδομένου ότι δημιουργούν πιο σταθερές αιχμές του σακχάρου στο αίμα από ότι οι γρήγορα αφομοιωμένοι υδατάνθρακες. 

Αποφύγετε το άσπρο αλεύρι και τη ζάχαρη και τα επεξεργασμένα τρόφιμα.

Καλύτερα να καταναλώνετε δημητριακά (σιτάρι, σίκαλη και κριθάρι), φρέσκα φρούτα και λαχανικά. Αυτό, θα βοηθήσει να κρατηθεί χαμηλά το σάκχαρό σας μετά το γεύμα.

Κάποιες τεχνικές χαλάρωσης μειώνουν το σάκχαρο στο αίμα. Οι ασκήσεις αργών αναπνοών, για 40 λεπτά μετά από ένα γεύμα, μειώνουν τον καρδιακό ρυθμό και αυτό πυροδοτεί την απελευθέρωση επιπλέον ποσότητας ινσουλίνης.

Διαβάστε, επίσης,

Λιραγλουτίδη

Ο ρόλος των οστών στον διαβήτη

Σάκχαρο αίματος

Πηγή ασπίδας για τον διαβήτη οι ξηροί καρποί

Οι ινκρετίνες στη θεραπεία του διαβήτη

Νέα φάρμακα για τον διαβήτη

Γιατί όσοι έχουν διαβήτη κινδυνεύουν από καρκίνο εντέρου

Γιατί πρέπει να μασάτε πολλές φορές την τροφή σας

Γιατί η κανέλα είναι κατάλληλη για τον διαβήτη

Οι διαβητικοί δεν πρέπει να χρησιμοποιούν σκιαγραφικά

Σακχαρώδης διαβήτης στα κατοικίδια

Ινσουλίνη που αδυνατίζει για άτομα με διαβήτη

Πώς επηρεάζεται η ψυχολογία στον διαβήτη;

Δίαιτα χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη

Διαβητική Αμφιβληστροειδοπάθεια

Διαιτολόγιο για διαβητικούς

Διαβητικό πόδι

Γιατί όσοι έχουν διαβήτη δεν πρέπει να καπνίζουν

Μεταβολικό σύνδρομο

Δίαιτα max planck για τους διαβητικούς

www.emedi.gr

 

 

 

Διαβάστηκε 2221 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2016 09:43
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Τελευταία άρθρα από τον/την Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Ο ρόλος των οστών στον διαβήτη Μελατονίνη »