Τρίτη, 04 Φεβρουαρίου 2014 18:35

Ο απαραίτητος ύπνος

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Πόσο πρέπει να κοιμάστε καθημερινά;

Η ποσότητα ύπνου που χρειάζεται κάθε άνθρωπος εξαρτάται από διάφορες παραμέτρους με βασικό παράγοντα την ηλικία.

Ύπνος αναλόγως ηλικίας...

Βρέφη: 14-15 ώρες

Μικρά παιδιά: 12-14 ώρες

Παιδιά σχολικής ηλικίας: 10-11 ώρες

Ενήλικες: 7-9 ώρες


Πέρα από την ηλικία και άλλοι παράγοντες που μπορεί να επηρεάσουν τη διάρκεια ύπνου που χρειάζεται κάποιος είναι:

-Η εγκυμοσύνη: Οι αλλαγές στο σώμα μιας γυναίκας κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μπορεί να αυξήσουν την ανάγκη για ύπνο.

-Το γήρας: Οι ενήλικες μεγαλύτερης ηλικίας χρειάζονται περίπου την ίδια ποσότητα ύπνου με τους νεότερους ενήλικες.

Όμως, οι ενήλικες μεγαλύτερης ηλικίας έχουν την τάση να κοιμούνται πιο ελαφρά και να ξυπνούν πιο συχνά κατά τη διάρκεια της νύχτας από ό, τι οι νεότεροι ενήλικες. Έτσι δημιουργείται η ανάγκη για ύπνο κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Διαβάστε, επίσης,

Τα πολλά ξενύχτια οδηγούν σε κατάθλιψη

Μήπως σας λείπει ύπνος;

Ντοπαμίνη

Πώς να διαλογίζεστε με Binaural Beats MP3s

Είναι καλό να ακούτε μουσική στον ύπνο σας;

Το απόλυτο κόλπο για να κοιμηθείτε

Είναι καλύτερα ένα ζευγάρι να κοιμάται στο ίδιο κρεβάτι ή σε χωριστά;

Εσείς μπορείτε να κοιμηθείτε το βράδυ;

Βοηθάει το αλκοόλ στον ύπνο;

Όσοι κάνουν δίαιτα πρέπει να κοιμούνται καλά

www.emedi.gr

Διαβάστηκε 1154 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 04 Φεβρουαρίου 2014 18:48
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.