Дървен материал от www.emsien3.com

The best bookmaker bet365

The best bookmaker bet365

Menu

Ασθένειες που προκαλει η αϋπνία

Ασθένειες που προκαλει η αϋπνία

Η έλλειψη του ύπνου προκαλεί ασθένειες

Ο ύπνος είναι απαραίτητος για την επιβίωση.

Όταν κλείνουμε τα μάτια μας για λίγες ώρες κάθε βράδυ, δίνουμε στο σώμα μας την ευκαιρία να φορτίσει τις μπαταρίες του. 

Οι ασθένειες που προκαλούνται από την έλλειψη ύπνου:

1. Αλτσχάιμερ

Η έλλειψη ύπνου  είναι η αιτία της νόσου του Αλτσχάιμερ και αυξάνει την ταχύτητα εξέλιξης της νόσου. Ο ύπνος είναι απαραίτητος για τον εγκέφαλο για να απαλλαγούμε από τα άχρηστα εγκεφαλικά ερεθίσματα που προκαλούν άνοια. Ο κακός ύπνος προάγει την εναπόθεση μεγαλύτερης ποσότητας βήτα-αμυλοειδούς στον εγκέφαλο, όπως αποδεικνύεται από την τομογραφία εκπομπής ποζιτρονίων. Αυτή η ένωση είναι δείκτης της νόσου του Alzheimer και η έλλειψη ύπνου εμποδίζει τον εγκέφαλο από την αποβολή αυτής της ουσίας.

2. Παχυσαρκία και διαβήτης

Ο διαβήτης έχει από καιρό συνδεθεί με τον κακό ύπνο. Ο κακός ύπνος μπορεί ενδεχομένως να προκαλέσει παχυσαρκία, και σε τελική ανάλυση, να οδηγήσει σε διαβήτη. Γνωρίζοντας ότι τα επίπεδα των λιπαρών οξέων μέσα στο αίμα μπορεί να επηρεάσουν την ταχύτητα του μεταβολισμού και την ικανότητα της ινσουλίνης να ρυθμίζει το σάκχαρο του αίματος, οι ερευνητές εξέτασαν τις επιδράσεις που είχε ο ύπνος στην συσσώρευση λιπαρών οξέων. Όσοι κοιμούνται μόνο τέσσερις ώρες έχουν υψηλά επίπεδα λιπαρών οξέων στο αίμα και αυτή είναι μια αύξηση κατά 15 έως 30 τοις εκατό σε σχέση με όσους κοιμούνται 8,5 ώρες ύπνου κάθε βράδυ. Η αύξηση των επιπέδων των λιπαρών οξέων προκαλείται από τον υψηλότερο βαθμό αντίστασης στην ινσουλίνη, από τον προδιαβήτη. Εκείνοι που κοιμούνται περισσότερο δεν παρουσιάζουν τους ίδιους δείκτες λιπαρών οξέων, όπως στην παχυσαρκία ή στον προδιαβήτη.

3. Καρδιαγγειακά Νοσήματα

Η καρδιαγγειακή νόσος έχει συνδεθεί με τον κακό  ύπνο. Η καρδιακή προσβολή συνδέεται με τις διαταραχές του ύπνου. Οι άνδρες με διαταραχές του ύπνου έχουν ένα 2,6 φορές υψηλότερο κίνδυνο εμφράγματος του μυοκαρδίου και καρδιακής προσβολής και 1,5 έως τέσσερις φορές μεγαλύτερο κίνδυνο για εγκεφαλικό επεισόδιο.

4. Αυτοκτονία

Υπάρχει σύνδεση μεταξύ της αύξησης των κρουσμάτων αυτοκτονιών σε ενήλικες και της κακής ποιότητας του ύπνου, ανεξάρτητα από το προηγούμενο ιστορικό με την κατάθλιψη. Όσοι αντιμετωπίζουν δυσκολίες στον ύπνο έχουν 1,4 φορές περισσότερες πιθανότητες να αυτοκτονήσουν. Εκείνοι που είναι πιο ευάλωτοι είναι οι λευκοί άνδρες ηλικίας 85 ετών και άνω, γιατί τα προβλήματα υγείας και το άγχος αυξάνουν με την ηλικία.

5. Ελκώδης κολίτιδα

Η ελκώδης κολίτιδα είναι η φλεγμονώδης νόσος του εντέρου που χαρακτηρίζεται από έλκη στην επένδυση του πεπτικού συστήματος, καθώς και η νόσος του Crohn μπορεί να είναι αποτέλεσμα στέρησης ύπνου. Η σωστή ποσότητα του ύπνου είναι απαραίτητη για τον περιορισμό της φλεγμονής, εντός του πεπτικού συστήματος. Ο κίνδυνοι της ελκώδους κολίτιδας αυξάνεται όταν ο ύπνος τη νύχτα μειώνεται σε έξι ώρες ή λιγότερο. Η πιθανότητα ανάπτυξης ελκώδους κολίτιδας αυξάνει, σε λίγο ύπνο, παρά από ότι σε άλλους παράγοντες όπως η ηλικία, το βάρος και οι συνήθειες όπως το κάπνισμα και το ποτό.

6. Καρκίνος του προστάτη

Υπάρχει αυξημένη συχνότητα εμφάνισης καρκίνου του προστάτη και μάλιστα επιθετικού σε ασθενείς με προβλήματα ύπνου. Ο κίνδυνος ανάπτυξης καρκίνου του προστάτη αυξάνεται κατά 60 τοις εκατό σε άνδρες που έχουν αϋπνία. Εκείνοι μάλιστα που έχουν προβλήματα ύπνου έχουν, επίσης, περισσότερες πιθανότητες να έχουν προχωρημένα στάδια του καρκίνου του προστάτη. Η μελατονίνη, είναι μια ορμόνη που είναι γνωστή για τη ρύθμιση του ύπνου. Υψηλότερα επίπεδα της μελατονίνης καταστέλλουν την ανάπτυξη των όγκων, ενώ τα επίπεδα της μελατονίνης σε άτομα που εκτίθενται σε πάρα πολύ τεχνητό φως (μια γνωστή αιτία της στέρησης ύπνου) έχουν πιο επιθετική ανάπτυξη όγκων.

Διαβάστε, επίσης,

Τσάι για το στρες και την αϋπνία

Χρήσιμες ιατρικές συνταγές με πασιφλόρα

Βάμμα για το στρες και την αϋπνία

Το καλύτερο ρόφημα για την αϋπνία

Πασιφλόρα

Ψύξη

Αντιστρές εναλλακτικές θεραπείες

Χρήσιμες ιατρικές συνταγές με μαρούλια

Που κάνει καλό το χαμομήλι

Συμβουλές για να παίρνετε τον καλύτερο ύπνο

Μήπως σας λείπει ύπνος;

Χρήσιμες ιατρικές συνταγές με μηλιά

Χρήσιμες ιατρικές συνταγές με παπαρούνες

Χρήσιμες ιατρικές συνταγές με φλόμο

Ομοιοπαθητική και αϋπνία

Εσείς μπορείτε να κοιμηθείτε το βράδυ;

Κόλπα για να κοιμηθείτε εύκολα

Το απόλυτο κόλπο για να κοιμηθείτε

To μαγνήσιο και τα οφέλη του

Εσείς παραμιλάτε στον ύπνο σας;

www.emedi.gr

Τελευταία τροποποίηση στιςΔευτέρα, 27 Ιουλίου 2015 19:52
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
επιστροφή στην κορυφή


Σχετικά με το EMEDI

Εφημερεύοντα Φαρμακεία