Σάββατο, 29 Μαρτίου 2014 19:33

Πρόληψη κατάθλιψης

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Η πρόληψη πάντα είναι καλύτερη από τη θεραπεία

Η κατάθλιψη προσβάλλει τις γυναίκες 2 φορές συχνότερα από τους άντρες.

Υπολογίζεται ότι μία στις 10 γυναίκες κι ένας στους 20 άνδρες παθαίνει κατάθλιψη και κατά 60-65% είναι κληρονομική.

Ο κίνδυνος για κατάθλιψη, σε ορισμένες οικογένειες, οφείλεται σε ένα μεταλλαγμένο γονίδιο το οποίο κληρονομείται και ονομάζεται τρυπτοφάνη υδροξυλάση -2. Αυτό το μεταλλαγμένο γονίδιο στερεί από τον εγκέφαλο τη σεροτονίνη που ως γνωστό είναι η ορμόνη της ευτυχίας. Το οικογενειακό ιστορικό κατάθλιψης είναι επιβαρυντικό γιατί μας καθιστά πιο ευάλωτους στην εκδήλωση κατάθλιψης σε συνθήκες πίεσης.


Πρόληψη κατάθλιψης

-Φροντίστε και ενδυναμώστε την ψυχική σας υγεία με ομαδική ψυχοθεραπεία.

-Κάντε γιόγκα, δοαλογισμό και άσκηση. Η καθημερινή άσκηση για 30 λεπτά όχι μόνο προφυλάσσει από τις ψυχικές μεταπτώσεις αλλά δρα και θεραπευτικά.

-Αποφύγετε τις επεξεργασμένες τροφές που είναι πλούσιες σε λιπαρά και ευθύνονται για πυροδότηση της κατάθλιψης κατά 50%.

-Υιοθετήστε την μεσογειακή διατροφή με λαχανικά, φρούτα, ξηρούς καρπούς, τρόφιμα ολικής αλέσεως και άφθονα λιπαρά ψάρια με ω-3 λιπαρά οξέα που μειώνει κατά 30% τον κίνδυνο εμφάνισης κατάθλιψης.

Διαβάστε, επίσης,

Το πράσινο χρώμα και οι θεραπευτικές του ιδιότητες

Ποτό για το άγχος και την κακή διάθεση

Πρέπει όλοι να έχουμε πίστη

Μελατονίνη

Οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στην υγεία

Τροφές που μας κάνουν ευτυχισμένους

Τα πολλά ξενύχτια οδηγούν σε κατάθλιψη

Κεταμίνη για την κατάθλιψη

Οι ευεργετικές ιδιότητες της μπανάνας

Για ποιες ασθένειες είναι κατάλληλη η μουσικοθεραπεία;

www.emedi.gr

 

Διαβάστηκε 2851 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Σάββατο, 29 Μαρτίου 2014 20:36
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.