Τετάρτη, 10 Ιουνίου 2015 21:51

Χρήσιμες πληροφορίες για το βρώμιο Κύριο

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Το βρώμιο στην υγεία

Χημικό σύμβολο Br, ατομικό βάρος 79,9

Απομονώθηκε από αλμυρές λίμνες και από θαλάσσιο νερό, που περιέχει 67 χλγρ ανά λίτρο.

Το βρώμιο μπορεί να αντικαταστήσει το χλώριο για να υποβοηθήσει την ανάπτυξη σε ορισμένα είδη φυκιών και στα κοτόπουλα.

Το βρώμιο, σαν ιχνοστοιχείο προκαλεί ανάπτυξη στα κοτόπουλα που τρέφονται με ιώδιο το οποίο προκαλεί καθυστέρηση της ανάπτυξης.

Χαμηλές συγκεντρώσεις του βρωμίου στο πλάσμα του αίματος έχουν οι ασθενείς που κάνουν αιμοδιύλιση και αυτοί οι ασθενείς υποφέρουν από αϋπνία. Η ποιότητα του ύπνου σε ασθενείς που κάνουν αιμοδιύλιση βελτιώνεται αν τους δοθεί βρώμιο, αλλά όχι σε αυτούς που πήραν χλώριο.

Το βρωμιούχο άλας χρησιμοποιείται για τη βελτίωση της ποιότητας του ύπνου.

Όλοι οι ιστοί των ζώων περιέχουν 50-100 φορές πιο πολύ βρώμιο από όσο ιώδιο, εκτός από τον θυρεοειδή που ισχύει το αντίστροφο.

Το βρώμιο στους ιστούς είναι πιο υψηλό σε καρδιακές παθήσεις από ανατομικές βλάβες ή ουραιμία.

Η πρόσληψη βρωμίου από τη διατροφή είναι 7,5 έως 9,3 χλγρ την ημέρα  και είναι πιο αυξημένη αν χρησιμοποιείται σε λιπάσματα και απορρυπαντικά.

Στα ζώα η ανοχή είναι στους χοίρους 200 μγρ ανά γραμμάριο, στα αναπτυσσόμενα κοτόπουλα 200 μγρ ανά γραμ και στα ποντίκια 4.800 μγρ ανά γραμμάριο τροφής, χωρίς ανεπιθύμητα αποτελέσματα.

Διαβάστε, επίσης,

Τα οφέλη από τα φύκια στην υγεία

Ιαματικά λουτρά Αιδηψού

Υγρά πεπτίδια

Ουσίες που εξουδετερώνουν τις βιταμίνες

Διατροφή για τον υποθυρεοειδισμό

Τροφές που οι ειδικοί δεν θα έτρωγαν ποτέ

www.emedi.gr

Διαβάστηκε 997 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 11 Ιουνίου 2015 19:46
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.