Τετάρτη, 18 Ιουνίου 2014 09:34

Κόλπα για καλύτερο σπέρμα

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(10 ψήφοι)

Πώς να αυξήσετε το σπέρμα σας


Είστε έτοιμοι να γίνετε μπαμπάδες, αλλά ανησυχείτε γιατί το σπέρμα σας είναι αδύναμο;

Το σπέρμα σας είναι πιο πιθανό να είναι γόνιμο όταν περιέχει περισσότερα από 15 εκατομμύρια σπερματοζωάρια ανά χιλιοστόλιτρο.

Αυτός ο αριθμός μπορεί να μειωθεί, από διάφορα αίτια.


Τρόποι για να βελτιώσετε το σπέρμα σας

  • Αλλάξτε τις συνήθειές σας

-Αποφύγετε την υπερθέρμανση στους όρχεις σας. Υπάρχει ένας λόγος που οι όρχεις σας βρίσκονται έξω από το υπόλοιπο σώμα: πρέπει να παραμένουν  λίγο πιο δροσεροί. Όταν οι όρχεις είναι ζεστοί, δεν είναι σε θέση να παράγουν τόσο πολύ σπέρμα.

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να βεβαιωθείτε ότι όρχεις σας δεν υπερθερμαίνονται:

  • Μη φοράτε στενά παντελόνια και τζιν.
  • Να φοράτε χαλαρά από βαμβάκι μποξεράκια αντί για σλιπ.
  • Να κοιμάστε χωρίς εσώρουχα, έτσι ώστε όρχεις σας να παραμένουν δροσεροί.
  • Αποφύγετε τα ζεστά μπάνια και τη σάουνα.

-Φορέστε ένα σπασουάρ όταν αθλήστε. Το ταρακούνημα των όρχεων θα βλάψει το σπέρμα σας.

-Τρίψτε το σώμα σας με φυτικά έλαια. Αυτό, σε συνδυασμό με την τακτική άσκηση, βελτιώνει τη συνολική ροή του αίματος και την κυκλοφορία. Η αυξημένη κυκλοφορία σημαίνει υγιέστερο σπέρμα.

-Μειώστε τα επίπεδα άγχους. Το στρες μπορεί να μειώσει τη σεξουαλική σας λειτουργία, οδηγώντας σε μειωμένη παραγωγή σπέρματος. Εάν εργάζεστε 12 ώρες την ημέρα και δεν ξεκουράζεστε ο αριθμός του σπέρματος θα ελαττωθεί.

-Δοκιμάστε τεχνικές χαλάρωσης όλη την ημέρα για να παραμείνετε ήρεμοι. Κρατήστε το μυαλό και το σώμα σας υγιές με τακτική άσκηση με γιόγκα και διαλογισμό, ή κάντε τρέξιμο ή  κολύμπι. Οι ορμόνες του στρες μπλοκάρουν τα κύτταρα του Leydig τα οποία είναι επιφορτισμένα με τη ρύθμιση της παραγωγής τεστοστερόνης. Όταν έχετε πάρα πολύ άγχος, μπορεί να σταματήσει εντελώς η παραγωγή σπέρματος.

-Κοιμηθείτε αρκετά κάθε βράδυ. Η εξάντληση μπορεί, επίσης, να οδηγήσει σε αυξημένο στρες και να προκαλέσει μειωμένη παραγωγή σπέρματος.

-Σταματήστε το κάπνισμα. Το κάπνισμα μειώνει τον αριθμό των σπερματοζωαρίων, τα κάνει να κινούνται πιο αργά, και  τα παραμορφώνει. Σύμφωνα με μια μελέτη, οι άνδρες που καπνίζουν έχουν 22% λιγότερα σπερματοζωάρια από τους άνδρες που δεν καπνίζουν.

-Πίνετε αλκοόλ με μέτρο. Το αλκοόλ επηρεάζει την ηπατική λειτουργία σας, η οποία, με τη σειρά της, προκαλεί μια δραματική αύξηση των επιπέδων των οιστρογόνων. Οι άνδρες έχουν και οιστρογόνα και δεδομένου ότι η τεστοστερόνη συνδέεται άμεσα με την υγεία και την παραγωγή σπέρματος, ακόμα και δύο ποτά την ημέρα, θα έχουν μακροπρόθεσμες επιπτώσεις στην παραγωγή σπέρματος.

-Να εκσπερματώνετε λιγότερο συχνά. Η συχνή εκσπερμάτωση μπορεί να μειώσει τον αριθμό των σπερματοζωαρίων. Το σώμα σας παράγει εκατομμύρια σπερματοζωάρια κάθε μέρα, αλλά αν έχετε ήδη χαμηλό αριθμό σπερματοζωαρίων, θα πρέπει να τα αφήσετε να αποθηκευθούν περισσότερο. Αν κάνετε σεξ ή αυνανίζεστε καθημερινά θα μειώσετε την παραγωγή σπέρματος.

-Να είστε προσεκτικοί με τις τοξίνες. Η έκθεση σε χημικές ουσίες μπορούν να επηρεάσουν το μέγεθος, την κυκλοφορία και τον αριθμό των σπερματοζωαρίων σας.

Κάντε τα εξής για να μειώσετε την έκθεση στις τοξίνες:

  • Εάν εργάζεστε με χημικά όλη την ημέρα, προστατεύστε το δέρμα σας με μακριά μανίκια και γάντια, και φροντίστε να φοράτε  μάσκα και γυαλιά για να προστατεύσετε το πρόσωπό σας
  • Χρησιμοποιήστε οικολογικά καθαριστικά αντί για χημικά.
  • Μην χρησιμοποιείτε ζιζανιοκτόνα ή φυτοφάρμακα στο σπίτι ή την αυλή σας.

-Να είστε επιφυλακτικοί με τα φάρμακα. Ορισμένα φάρμακα μπορεί να οδηγήσουν σε μειωμένο αριθμό σπερματοζωαρίων και ακόμη και μόνιμη στειρότητα.

-Να ασκείστε τακτικά. Η άσκηση θα σας βοηθήσει να παράγετε περισσότερο σπέρμα. Η άσκηση απελευθερώνει  τεστοστερόνη στο σώμα σας, βοηθώντας στην παραγωγή σπέρματος. Χρησιμοποιήστε σύνθετες ασκήσεις και σηκώστε και βάρη, αλλά μην ασκείτε τους ίδιους μυς την επόμενη ημέρα. Δίνοντας στους μυς σας χρόνο για να ξεκουραστούν και να ξαναχτιστούν θα βοηθήσει στην παραγωγή τεστοστερόνης.

Μην ασκείστε πάρα πολύ! Η υπερβολική άσκηση προκαλεί την απελευθέρωση στεροειδών ορμονών από τα επινεφρίδια που πραγματικά μπορεί να προκαλέσει ανεπάρκεια τεστοστερόνης.

Μην χρησιμοποιείτε αναβολικά στεροειδή. Τα αναβολικά στεροειδή μπορεί να σας βοηθήσουν να πάρετε μυικό όγκο και μυϊκή μάζα, αλλά συρρικνώνονται οι όρχεις σας και μπορεί αυτό να προκαλέσει στειρότητα.

-Τρώτε υγιεινά τρόφιμα. Μια διατροφή που είναι χαμηλή σε λιπαρά και υψηλή σε πρωτεΐνες, λαχανικά και δημητριακά ολικής αλέσεως κάνει καλό στην υγεία σας και το σπέρμα σας.

Τρώτε άφθονο ψάρι, κρέας, αυγά, φρούτα και λαχανικά.

Τα φιστίκια, τα καρύδια, τα κάσιους, οι ηλιόσποροι και οι σπόροι κολοκύθας μπορούν, επίσης, να αυξήσουν τον αριθμό των σπερματοζωαρίων.

Αποφύγετε τη σόγια και την πολύ φρουκτόζη. Οι τροφές σόγιας έχουν μια ήπια οιστρογονική επίδραση στο σώμα. Ενώ αυτό μπορεί να είναι καλές για τις γυναίκες, δεν είναι καλές για το σπέρμα. Η πολύ φρουκτόζη προκαλεί αντίσταση στην ινσουλίνη, γεγονός που μειώνει τη γονιμότητα. Οι άνδρες που πίνουν ένα λίτρο ποτά με φρουκτόζη τακτικά έχουν 30% λιγότερο σπέρμα από τους άνδρες που δεν πίνουν.

-Χάστε βάρος. Η απώλεια βάρους θα σας βοηθήσει. Η παχυσαρκία συσχετίζεται με χαμηλό αριθμό σπερματοζωαρίων. Ο λιπώδης ιστός μετατρέπει την τεστοστερόνη σε οιστρογόνα και η μεγαλύτερη μάζα στους μηρούς υπερθερμένει τους όρχεις.

-Πάρτε συμπληρώματα διατροφής. Δοκιμάστε συμπληρώματα που είναι κατασκευασμένα από φυσικά φυτικά συστατικά για να βοηθήσετε ειδικά το σώμα σας να παράγει περισσότερο σπέρμα. Άνδρες που καταναναλώνουν 5 mg φυλλικού οξέος και 66 mg θειικού ψευδαργύρου ημερησίως για 26 εβδομάδες έχουν αύξηση σχεδόν 75 τοις εκατό στον αριθμό των σπερματοζωαρίων. Το φυλλικό οξύ και ο θειικόσ ψευδάργυροσ είναι ζωτικής σημασίας για τον σχηματισμό του DNA. Η βιταμίνη C και το σελήνιο μπορούν, επίσης, να αυξήσουν την παραγωγή σπέρματος.

-Κάντε έλεγχο και θεραπεία για τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα. Ορισμένες σεξουαλικά μεταδιδόμενες λοιμώξεις, όπως τα χλαμύδια και η βλεννόρροια, μπορεί να προκαλέσει ουλές που παρεμποδίζουν την παροχέτευση του σπέρματος. Στις περισσότερες περιπτώσεις λαμβάνονται  αντιβιοτικά για την μόλυνση.

-Κάντε έλεγχο για κιρσοκήλη. Κιρσοκήλη είναι μια διόγκωση των φλεβών που παροχετεύουν τον όρχι. Η κιρσοκήλη μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση της θερμοκρασίας του όρχεως και μειωμένο αριθμό σπερματοζωαρίων.

-Δοκιμάστε ορμονικές θεραπείες και φάρμακα. Είναι πιθανό ότι το σπέρμα σας είναι χαμηλό επειδή οι ορμόνες σας είναι εκτός ισορροπίας. Μερικά φάρμακα μπορούν να αλλάξουν τα επίπεδα των ορμονών σας και να σας βοηθήσουν να παράγετε περισσότερο σπέρμα. Συζητήστε με το γιατρό σας για το αν αυτή η επιλογή είναι σωστή για σας. Η θεραπεία αυτή διαρκεί τουλάχιστον 3 μήνες για να αρχίσετε να βλέπετε τα αποτελέσματα στο σπέρμα σας.

Διαβάστε, επίσης,

Πώς η τηλεόραση επηρεάζει την γονιμότητα στους άντρες

Σε ποιες ασθένειες χρησιμοποιούνται τα πεπτίδια

Υγρά πεπτίδια

Σύνδρομο Klinefelter

Προστατίτιδα από ουρεόπλασμα

Μήπως έχετε πόνο στην εκσπερμάτιση;

Ορχίτιδα

Τεστοστερόνη αίματος

Απόγονοι χωρίς σπερματοζωάρια και ωάρια

Πώς οι άντρες μπορούν να ενισχύσουν την σεξουαλικότητά τους

Πώς οι άντρες μπορούν να βελτιώσουν το σπέρμα τους

Το κινητό μειώνει την παραγωγή σπερματοζωαρίων

Αιτίες ανδρικής υπογονιμότητας

Γονίδιο ένοχο για την ανδρική υπογονιμότητα

Έλεγχος γονιμότητας ανδρών

Οξεία επιδιδυμίτιδα

Η σάουνα μπορεί να καταστρέψει το σπέρμα

L-αργινίνη, το θαυματουργό αμινοξύ

Κιρσοκήλη

Το ποδήλατο επικίνδυνο για το σπέρμα

Ανδρική υπογονιμότητα

Το σπέρμα έχει πολλές ιδιότητες

Σεξ για άνδρες άνω των πενήντα

Χρήσιμες πληροφορίες για το πέος

Η κλιμακτήριος στους άντρες

Λεκιθίνη

Ποια είναι τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα;

Πρόωρη εκσπερμάτιση

Η αναλογία δείκτη και παράμεσου αποκαλύπτει πολλά μυστικά

www.emedi.gr

 

Διαβάστηκε 15474 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 18 Ιουνίου 2014 16:19
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.