Κυριακή, 3 Ιουλίου, 2022
ΑρχικήΧωρίς κατηγορίαΜετρήστε το άγχος σας

Μετρήστε το άγχος σας

Print Friendly, PDF & Email

Συσκευή βιοανάδρασης για αναγνώριση συναισθημάτων

 

Το «μετρητή άγχους» υλοποίησε το εργαστήρι Πολυμέσων του Τμήματος Πληροφορικής του ΑΠΘ. Το άτομο συνδέεται με τον υπολογιστή φορώντας ένα ειδικό περικάρπιο και έναν αισθητήρα (κλιπ) που τοποθετείται στο λοβό του αυτιού.

Ο μετρητής περιλαμβάνει τρεις τεχνικές μέτρησης: τον καρδιακό παλμό, την επιδερμική εφίδρωση και τη θερμοκρασία. Στην πορεία της έρευνας αναμένεται να προστεθούν κι άλλες τεχνικές.

Η αξιοπιστία της συσκευής βιοανάδρασης για αναγνώριση συναισθημάτων αγγίζει μέχρι στιγμής το 85%.

Η έρευνα εστιάζει κυρίως στη συμπεριφορά των φοιτητών και εξετάζει τη σχέση άγχους και απόδοσης. Είναι σημαντικό να καταλάβει εγκαίρως ο φοιτητής αν διακατέχεται από άγχος και σε ποιο βαθμό, γιατί πολλές φορές όταν αυτό ξεφεύγει από τα φυσιολογικά όρια είναι αργά.

Σύμφωνα με τους ερευνητές, κάθε «υποκείμενο μέτρησης» έχει τις δικές του συναισθηματικές περιοχές γι αυτό προηγήθηκε των κανονικών μετρήσεων, δοκιμαστική μέτρηση υπό την ευθύνη ειδικού ψυχολόγου.

Όπως αναφέρεται στην έρευνα, «πραγματοποιήθηκαν δραστηριότητες με τη σύγχρονη παρουσία υπό εξέταση φοιτητών, κάποιες εκ του σύνεγγυς και κάποιες εξ αποστάσεως. Οι φοιτητές (παρακολουθώντας τις ενδείξεις άγχους τους) είχαν εκπαιδευθεί από την ψυχολόγο ώστε όταν οι ενδείξεις ήταν υψηλές να εφαρμόζουν μία τεχνική χαλάρωσης, χρησιμοποιώντας την διαφραγματική αναπνοή.

Ο μετρητής άγχους βοηθά στην κατανόηση διαφόρων συμπεριφορών, ενώ μπορεί να βρει εφαρμογή σε πολλούς ακόμη τομείς και σε άλλες ηλικίες. Ενδιαφέρον θα ήταν να καταγραφούν, για παράδειγμα, τα επίπεδα άγχους πολύ μικρών παιδιών, που μπορεί να βιώνουν στρεσογόνες καταστάσεις αλλά αδυνατούν να εκφραστούν.

Διαβάστε, επίσης,

Ιατρικό εργαλείο το κινητό τηλέφωνο

Ιατρικά εμφυτεύματα για παρακολούθηση της υγείας

Hi-tech mini camera «γιατρός»

Ελέγξτε τη γενική κατάσταση του σώματός σας

Διατηρήστε με ένα βιοενεργειακό βραχιόλι την υγεία σας

www.emedi.gr

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Πρωινή ναυτία

Εάν έχετε πρωινή ναυτία αποφύγετε τις έντονες οσμές, την υπερβολική κούραση, τα πικάντικα τρόφιμα και τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη. Η πρωινή ναυτία...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ