Δευτέρα, 4 Ιουλίου, 2022
ΑρχικήΧωρίς κατηγορίαΓυμνάστε την καρδιά σας

Γυμνάστε την καρδιά σας

Print Friendly, PDF & Email

Ασκήσεις για υγιή καρδιά

 

Ο καθιστικός τρόπος ζωής είναι ένας από τους κορυφαίους παράγοντες κινδύνου για καρδιακή νόσο.

Η τακτική άσκηση, ειδικά η αερόβια άσκηση, έχει πολλά οφέλη.

Μπορεί να:

  • Ενισχύσει την καρδιά σας και το καρδιαγγειακό σας σύστημα
  • Να βελτιώσει την κυκλοφορία σας και να βοηθήσει στην καλύτερη χρήση του οξυγόνου του σώματός σας
  • Να βελτιώσει τα συμπτώματα της καρδιακής ανεπάρκειας
  • Να αυξήσει τα των επίπεδα ενέργειας, έτσι ώστε κάποιος να μπορεί να κάνει περισσότερες δραστηριότητες χωρίς να νιώθει κούραση ή δυσκολία στην αναπνοή
  • Nα αυξήσει την  αντοχή
  • Να μειώσει την αρτηριακή πίεση
  • Να βελτιώσει τον μυϊκό τόνο και τη δύναμη
  • Να βελτιώσει  την ισορροπία και την ελαστικότητα των αρθρώσεων και να ενισχύσει τα οστά
  • Να συμβάλλει στη μείωση του σωματικού λίπους και να σας βοηθήσει να έχετε ένα υγιές βάρος
  • Να μειώσετε το στρες, την ένταση, το άγχος και την κατάθλιψη
  • Να ενισχύσει την εικόνα σας  και την αυτοεκτίμησή σας
  • Να βελτιώσει τον ύπνο
  • Να σας κάνει να αισθανθείτε πιο χαλαροί και ξεκούραστοι
  • Να σας κάνει να νιώθετε υγεία και ευεξία

Πώς μπορείτε να ξεκινήσετε άσκηση;

Πριν από την έναρξη ενός προγράμματος άσκησης, μιλήστε με το γιατρό σας σχετικά με:

Αλλαγές στην φαρμακευτική αγωγή. Τα φάρμακα μπορούν να επηρεάσουν σε μεγάλο βαθμό την απάντησή σας στην άσκηση. Ο γιατρός σας μπορεί να σας πει εάν η κανονική άσκηση ρουτίνας εξακολουθεί να είναι ασφαλής.

 


Τι είδους άσκηση είναι καλύτερη;

Το Stretching στα χέρια και στα πόδια, πριν και μετά την άσκηση βοηθά στην προετοιμασία των μυών για δράση και βοηθά στην πρόληψη τραυματισμών και την καταπόνηση των μυών. Η προθέρμανση αυξάνει, επίσης, το εύρος της κίνησης και της ευελιξίας.

Η καρδιαγγειακή ή αεροβική άσκηση δυναμώνει την καρδιά και τους πνεύμονες και βελτιώνει την ικανότητα του σώματος να χρησιμοποιεί το οξυγόνο.

Η αεροβική άσκηση έχει τα περισσότερα οφέλη για την καρδιά σας. Με την πάροδο του χρόνου, η αερόβια άσκηση μπορεί να βοηθήσει να μειώσει το ρυθμό της καρδιάς και την αρτηριακή πίεση σε κατάσταση ηρεμίας και να βελτιώσει την αναπνοή σας.

Αερόβιες ασκήσεις: το περπάτημα, το τρέξιμο, το σχοινάκι, το ποδήλατο (στατικό ή εξωτερικό), ο διάδρομος, το πατινάζ, η κωπηλασία και η αεροβική γυμναστική στο γυμναστήριο ή στο νερό.

 


Πόσο συχνά πρέπει να γίνεται η άσκηση

Σε γενικές γραμμές , για να επιτύχετε τα μέγιστα οφέλη, θα πρέπει να εργάζεστε σταδιακά μέχρι η αερόβια συνεδρία να διαρκεί 20 έως 30 λεπτά, τουλάχιστον τρεις με τέσσερις φορές την εβδομάδα.

Η καρδιά ανταποκρίνεται στις ασκήσεις με τον ίδιο τρόπο, όπως και οι μύες.

Η καρδιά δυναμώνει με την αερόβια άσκηση.

Η τακτική εκγύμναση, για αρκετό καιρό, μπορεί να μειώσει τους καρδιακούς παλμούς σας κατά 20 χτύπους το λεπτό.

Διαβάστε, επίσης,

Ποια βιταμίνη αυξάνει την αντοχή στην άσκηση;

Η σημασία της προθέρμανσης στην άσκηση

Γυμναστική με λάστιχα

Διατηρήστε με ένα βιοενεργειακό βραχιόλι την υγεία σας

Είναι αποτελεσματική η αερόβια άσκηση στην αλλαγή του μεταβολισμού;

Χιτοζάνη

Tips για αποτοξίνωση εύκολα και απλά

Τα ιδανικά ροφήματα για την άσκηση

Τι είναι η εμμηνόπαυση;

Το τεστ της μέσης

Αντιμετωπίστε την εμμηνόπαυση

Διάδρομος

Συμβουλές για την διατροφή και την άσκηση

Rhodiola

Το σεξ γυμνάζει την καρδιά

www.emedi.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Πονοκέφαλος στα παιδιά

Ο πονοκέφαλος στα παιδιά μπορεί να είναι σύμπτωμα μιας ποικιλίας καταστάσεων υγείας. Η πιο συχνή αιτία είναι συνήθως η ημικρανία, ο πονοκέφαλος τάσης, το...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ