Τρίτη, 28 Ιουνίου, 2022

Τai chi

Print Friendly, PDF & Email

Διαλογισμός εν κινήσει

 

Το Τai chi είναι αεροβική κίνηση.

Το Τai chi ξεκίνησε ως μηχανισμός αυτοάμυνας εδώ και 2.000 χρόνια.

Τα οφέλη για την υγεία είναι η μείωση του άγχους, καλύτερη ισορροπία και αυξημένη ευλυγισία, ιδιαίτερα στους μεγαλύτερους ενήλικες.

Για το Τai chi εκτελούνται αργά και με χάρη μια σειρά στάσεων και κινήσεων. Η μία κίνηση ακολουθεί την άλλη χωρίς παύση.

Στους ηλικιωμένους το Τai chi βελτιώνει την ισορροπία και μειώνει τον κίνδυνο πτώσεων. Άλλωστε για τους ηλικιωμένους είναι η πλέον κατάλληλη άσκηση, επειδή οι κινήσεις είναι χαμηλής έντασης και ασκούν ελάχιστη πίεση στους μυς και στις αρθρώσεις. Για τον ίδιο λόγο οι ασκήσεις αυτές είναι κατάλληλες για όσους έχουν αρθρίτιδα ή αναρρώνουν από κάποιο τραυματισμό.

Γενικά, το Τai chi προσφέρει σωματικά οφέλη, πνευματικά οφέλη, μειώνει το άγχος, αυξάνει την ευλυγισία, δυναμώνει τους μυς και αυξάνει την ενέργεια, την αντοχή και την κινητικότητα και βοηθά στην αντιμετώπιση της υπέρτασης και της κατάθλιψης. Επίσης, κάποια στοιχεία δείχνουν ότι το τάι τσι μειώνει την χοληστερίνη.

Διαβάστε, επίσης,

Η συντροφικότητα στην τρίτη ηλικία είναι πολύτιμη

Ειδική θεραπεία για την άνοια

Οι επίλεκτοι

Οδηγίες για να τα βγάζετε πέρα με τους ηλικιωμένους

Έχετε πόνο στην πλάτη και στη μέση;

Σεξ για ηλικιωμένους

Η θεραπευτική δύναμη του χορού

Εσείς ξέρετε να γερνάτε;

Η άσκηση στο πολλαπλούν μυέλωμα

www.emedi.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Κροκέτες μπακαλιάρου με σαλάτα

Σπιτικές κροκέτες μπακαλιάρου με σαλάτα Νόστιμες κροκέτες μπακαλιάρου με σαλάτα ΜΠΑΚΑΛΙΑΡΟΣ: Ο μπακαλιάρος είναι ένα τρόφιμο πλούσιο σε πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας, βιταμίνες (Α, D, K,...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ